دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

لیلی زیر درخت انار نشست.درخت انار عاشق شد،گل داد ، سرخِ سرخ. گلها انار شد، داغِ داغ. هر اناری هزار تا دانه داشت.

دانه ها عاشق بودند، توی انار جا نمی شدند. انار کوچک بود، دانه ها ترکیدند، انار ترک برداشت.

خون انار روی دست لیلی چکید. لیلی انار ترک خورده را از شاخه چید .مجنون به لیلی اش رسید.

خدا گفت: راز رسیدن فقط همین بود.  کافی انار دلت ترک بخورد.

  • asra ツ..

نظرات  (۸)

مبارک..
گویم که:
متشکر:)
روزم مبارک ^___^
گویم که:
بی عدب به من تبریک بایدبگی نه به خودت :|
مگه تو پست گذاشتی دخالت میکنی؟ :|
گویم که:
:|به تو چه فضول
اره خودم گذاشتم
پ کی گذاشته:|
من روی سخنم با شما نیس :|
با اوشونه :| 

گویم که:
خیلی پررویی
اوشون کیه؟!!:|
پرویی از خودته +_+
اونی که باید میفهمید فهمید +_+ 
گویم که:
من که نفهمیدم تو با کی هستی:|
دیگه مشکل خودته :|
گویم که:
الان مشکل تو چیه؟

من فقد میخواستم کامنتم تایید شه مشکل خاصی نداشتم :|
گویم که:
من فقط نقش تایید کننده رو داشتم؟:|
دقیقا :|
گویم که:
گم شو :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">