دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

همین الان که ساعت 11:45 دقیقه است  رفتم و تلگرام رو چک کردم از بین مخاطبا گشتم تا یه نفرو پیدا کنم تا یکم حرف بزنم از حجم خستگیم کم بشه ... البته همه کسایی که حداقل یه بار باهام حرف زدن میدونن که آدمی نیستم به جد بشینم و حرفای جدی جدی بزنم یکم سر به سرشون میزارم  تا هم حال دل اونا خوب شه همم حال دل خودم ... اما هر چی گشتم ... گفتم عه این نه این یکم بگذره میگه خوابم میاد...عه این نه بازم  وسط حرفا جیم میشه... عه این نه حرفی ندارم که بخوام بزنم آخرش به یه شکلک ختم میشه... عه این نه باهاش قهرم... عه این نه حال و حوصله این که پا به پاش برم و کم نیارم رو ندارم ... عه این هم نه... و چند تا از این " عه نه ها" که آخرش به اینجا ختم شد که بعد مدت ها بیام پست بذارم و با خودم حرف بزنم و وبلاگ ها رو بخونم ... که باید به خودم بگم " خیلیم خوب" و یه لبخند بزنم :)

  • asra ツ..

نظرات  (۶)

هوم. وبلاگ جایگزینی نداره اصلا :)
گویم که:
اوهوم:)
دل خوشیتون زیاد ;) 

گویم که:
یاشیاسیز:)
به من رسیدی چی گفتی😒
گویم که:
به تو چه:|
خب من که معلومه کدوم بودم :|  

بق بقو تو اونیی که وسط حرف جیم میشی،نکه نتت نابوده بخاطر اون .-.
گویم که:
اصلا هم معلوم نبود:|
اینو راس میگه بق بق:)))))
خیلیم به من میچه:/
گویم که:
لوکنت نوک گرفتی؟:|
هووووم ، عجب
گویم که:
مش رجب:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">