دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

امروز که گوشیمو برداشتم  دیدم که 6تماس بی پاسخ از یه شماره افتاده اونم یه شماره ثابت بعد یکم گذشت و دوباره زنگ زد وقتی گوشی رو برداشتم گفتم الو ... گفت خانوم شما چک برگشتی داشتی؟ تو دلم گفتم چکم کجا بود که بخواد تو رفت و برگشت باشه ...اشتباه گرفتین... مگه شما میرزایی نیستین؟ نخیر اقا اشتباه گرفتین ... ولی این که شماره شماس... خب باشه اشتباه گرفتین یا اشتباه بهتون دادن... ولی خانم شما یه چک برگشتی دارین ... دیگه کلافه شده بودم ... که باز گفت ولی من درست گرفتم ... چکتون برگشت میخوره ها ... گفتم بزا بخوره میخوام چکم برگشت بخوره :|

  • asra ツ..

نظرات  (۲)

بیا الان چکتم برگشت خورد اعتبارتو تو بازار از دست دادی :|
گویم که:
اعتباری که با یه چک از دست بره بزا بره:|
نمیشه تو رو به جای چک ببرن؟:|
بذا فردا با حکم جلب اومدن بردنت خبرت میکنم :|
من سنگینم چک سبکه بابا 😐
گویم که:
رقم چک که سبک نیس:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">