دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

متن یک نامه خودکشی بجا مانده از دهه 1970:

"به سمت پل میروم؛
اگر در مسیر حتی یک نفر
به من لبخند بزند
نخواهم پرید"

  • asra ツ..

نظرات  (۱۶)

و هیچ کس لبخندی نزد و او پرید 
تا این حد داغون بود یعنی ?
گویم که:
و آن را خدا داند :|
  • ماهی کوچولو
  • شانس نداشته منو ببینه من همیشه نیشم تا بناگوش بازه :)) 
    گویم که:
    دیگه تو رو میدید همون جا سکته میزد نیازی به پریدن نداشته:|
    که اینطور 🤔
    گویم که:
    چیه متفکر؟
    گیر یه لبخند بوده فقط؟!! :/
    بیا :)
    گویم که:
    دیگه مرده:|
    اما با این لبخند تو زنده هام قصد خودکشی میگیرن:|
  • مهیار حریری
  • حالا که فکر میکنم تاحالا نشده در خیابون راه برم و کسی بی دلیل بهم لبخند بزنه !

    گویم که:
    بس محکوم به خودکشی هستین:|
    به سمت دندانپزشکی میرم... اگر در مسیر یک نفر به من لبخند بزند به سینما خواهم رفت :|
    گویم که:
    تو باید بری سمت جوخه اعدام نکه سینما:|
    <p>آقا هیشکی لبخند نزد :|</p><p>من دارم میرم سینما :|</p>
    گویم که:
    :|
    چقده رو حرف خودتم میمونی:|
    سینما مناسب سنت نیست برو با مامانت برو سینما:|
    مامانم سیصد کیلومتر باهام فاصله داره :(
    گویم که:
    حالا تو هم عین این بچه ها عه مثلا مردی ... تموم میشه کم مونده باز میری ور دل مامانت :|
    بیا برو همون سینماتو من به عنوان خواهرت جا مامانت رضایت نامه رو امضا میکنم که بری سینما :|
    <p>از دست شما متشکریم :)</p><p>ولی حس سینما رفتن نیست :|</p>
    گویم که:
    بیا برو بابا عه  یه ساعته میرم میرم راه انداخته الان نمیرم برو تو پستتو بده تو رو چه به سینما:|
    :)؟
    اگ منو میدید ، با خودش میگفت من باید چند سال پیش خودکشی میکردم نه الان:|
    گویم که:
    حتما:|
    <p>باشد :|</p><p>پس جمله این شکلی میشه... به سمت برجک میروم... اگر در راه کسی به من لبخند نزد از برجک خودم رو پرت میکنم پایین :|</p>
    گویم که:
    دعای من پشت سرت تا کسی لبخند نزند:|
    تو چرا گوشی دستته سر پست واقعا خجالت نمیکشی؟ اینطوری از کیان و مملکت محافظت میکنی؟ ببین ما دلمون به چه سرباز هایی خوشه:|
    <p>سر پست کجا بود :|</p><p>اومدم بیرون یه دوری بزنم یه بادی به سرم بخوره :{</p>
    گویم که:
    رفتی سر بازی چقده چاخان شدی:| از صبح صد تا حرف زدی یکیش درس در نمیاد:| دندون پزشکی، سینما،برجک:|
    کله تو نمیخواد باد بخوره یه پس کله لازم داره بده یکی  در حقت این محبت رو بکنه:| دیگه این:{ تو سربازی به دردت نمیخوره:))))
    <p>به جان خودم همه اش واقعی بود :|</p><p>الآن هم از بس باد خورد به سرم سردرد گرفتم دارم میرم پادگان :|</p><p>فعلاً :{{{</p>
    گویم که:
    باشد:|
    به خاطر همین با خودش میگفت من که این همه سال خودکشی نکردم ... این چند صباحم روش بزا طبیعی بمیرم :|
    گویم که:
    نه در جا سکته میکرد :|
    رویا تو هم لازم نیس اینقد فکر کنی جانم :|
    این پستا اصلا خوب نیس تو ببینی :| اسرا این پستارو باید رمزدار کنه :/

    ;))
    گویم که:
    بزا بچه ام یکم فکر کنه ... عمری خواست فکر کنه ها اونم تو نزار:|
    هر چند بعید میدونم فکر برای این معنی شده باشه چون براش خوب نیس از پر حاشیه بودنش کم میکنه روی عرضش اثر داره:|
    میدونین چیه اومدم فکر کنم دیدم از توانم خارجه چیزی متوجه نمیشم رفتم پوره سیب زمینیمو خوردم :)))
    گویم که:
    میزاشتی تصورات ملت راجبت عوض نمیشد هر چند من واقعیتو میدونم اما ظاهرو حفظ میکردی:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">