دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

میشود تک تک کسانی که می آیند و این وب را می خوانند در این پست اعلام حضور کنند ؟ وخوشحالی را بر این بنده تقدیم کنند؟

چون هر بار میام اینجا یه نفر هست که در بست نشسته توی وب و جم نمیخوره انگار ... میخوام بدونم کار و زندگی نداره؟ برا چی همش اینجاس؟

حالا اونایی که میان وب و حضور دارن اعلام حضور کنن با تشکر

  • asra ツ..

نظرات  (۱۶)

خخخخ :||| 
اعلام حضور 
گویم که:
باشد:|
خب من که نمیام اینجا اعلام حضور واسه چی کنم 😝
گویم که:
تو که اصلا حرفشو نزن:|
  • چنگیز سیبیل
  • سلام علیکم .
    اون یه نفر من نیستم
    بعدشم این سوال نداره که صد در صد رویاست 😀
    گویم که:
    علیکم السلام
    اون که چشم بسته معلومه تو نیستی
    رویا ؟آیکون تفکر
    خوبی هانیه؟
    من هر چند روز یه بار میام از اینجا رد میشم... من که نیستم... ولی هر کی هست خدا خیرش بده... دمش گرم.
    گویم که:
    بس هر چند روز یه بار اون تویی که اینجایی که این طور!!!آیکون به شدت متفکر
    چرا مثلا دمش گرم؟:|
    مگه اینجا قهوه خونه سر کوچه اس؟:|
    من دعا کردم که کسی بهت لبخند نزنه تا از پرواز از بالای برجک به زمین رو تجربه کنی بس چی شد؟:|
    حضور دارم :دی
    گویم که:
    آورین دستتو بیار پایین بیا پای تخته:|
    اهم:/
    گویم که:
    هر چند اوهوم
    اما میشه بگی چرا کلا هر راه ارتباطی رو بستی و این اهم  رو از من دریغ کردی؟:|
    بله من خوبم .
    شما خوبی؟
    گویم که:
    چند نفرم مگه؟
    همون اسرام  هانی باور کن:|
  • ماهی کوچولو
  • حااااضر
    گویم که:
    آفرین برو بشین ته کلاس:|
    من فقط دارم رد میشم:|
    گویم که:
    آفرین نوک دراز:|
    راه ارتباطی بازه:|
    گویم که:
    ها دیدم بعد گفتن من گذاشتی نگو نه که میزنم دونه هات بریزه:|
    نه:| 
    گویم که:
    برو دونه هاتو جمع کن:|
    نریخت اصلا:|
    گویم که:
    خودم برات میریزم غمت نباشه:|
  • مهیار حریری
  • حاضر !
    گویم که:
    بیرون:|
    منم هستم گه گداری...
    گویم که:
    نمیبخشمت تو دیگه گندم من نیستی:|
    هر کی کامنت گذاشته برا هر کدوم یه برچسبی زدین :|

    گویم که:
    برچسب زدم گم نشن:|
  • لینک کانال تلگرام
  • ;/
    گویم که:
    |:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">