دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از اون جایی که برای این پایان نامه نکبتی، زهر ماری باید با spss هم کار کنم و از آن جایی که سپرده بودم یک کار بلدش رو پیدا کنن تا برام تحلیل هم بزنه امروز گفتن که 1200  میگیره تا انجام بده :(.. یعنی سر صبحی اونم شنبه ای اعصاب خوردی بهتر از این هم میشه مگه؟

شماها هم بلد نیستین؟


+ ای خدااااااا

  • asra ツ..

نظرات  (۳)

  • محمد فیروزیان
  • سلام
    وب خوب و دلنوشته های قابل تامل دارید

    خوشحال میشم جزو دنبال کننده وبلاگم باشید
    موفق وپیروز باشید
    spss که نرم افزار خوب و راحتی هست چرا خودتون انجام نمی دید
    گویم که:
    باشه
  • ماهی کوچولو
  • با راهنمایی کامنت اول کمرم تا شد اصلا :)) 
    شرمنده عزیز دلم من بلد نیستم و گرنه با کمال میل انجام میدادم برات 
    گویم که:
    اوهوم:)
    واقعا یعنی تنها کسی که از پایان نامه نوشتن راضی بوده - من بودم :|
    SPSS رو سال های خیلی دور کار کردم و الان به کل فراموش کردم ، میتونم پیشنهاد بدم توی سایت انجام میدم و یا پونیشا دنبال افراد متخصص بگرد شاید راحت تر پیدا کنی.
    امیدوارم که مشکل حل یشه
    گویم که:
    منم امیدوارم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">