دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

بعضی وقتا یکی بهم میگه مرض داری دستت خودت نیست ... الان که رفتم به یه نفر پیام دادم که برام پرسش نامه رو پر کنه چون گفته بود کمکم میکنه بعد یکم صبر نمیدونم چی شد رفتم پیامو پاک کردم شاید چون فکر کردم که ممکنه پیام رو بخونه و جواب نده ... شایدم مرض دارم دست خودم نیس:|

+ رولی و بق بقو دست شماها رو میبوسهپرسش نامه :))).... یه مقدارش هم خودم یه شب تا صبح بشینم حله:|
  • asra ツ..

نظرات  (۳)

از احسان خواجه امیری یه آهنگ بود فک کنم ثانیه ها هست اسمش :) 
.... دارم دست خودم نیس این حالو دوس دارم 
جای خالی را با کلمات مناشسب پر کنید یادمان رفت
گویم که:
کلمه چیه؟:|
راهنمایی کنین:|
آها 
شما به جا عاشقتم گذاشتین مرض :)))))
گویم که:
نه مرض با عاشق فرق میکنه ... همون مرض رو در نظر بگیرین عشق برای بچه مدرسه ای هاست که روی نمیکت مینوشتن:|
تو دانشگاها هم مینویسن ها :/// عوض عاشقتم شماره میذارن
گویم که:
:)))
دیگه اونا با حال و هوای دبیرستان اومدن بیشتر از اونم نمیشه توقع داشت خب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">