دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

نمیدونم چرا وقتی میرم از عابر بانک پول بگیرم وقتی منتظر میشم تا نفراتی که توی نوبت هستن کارشون رو انجام بدن تا نوبت من برسه هی این کارت فلک زده رو میزنم رو دستم:|و اون روز که رفتم یه پسری حدودا 22 ساله با اون موهای سیخ سیخیش و با اون لباس هاییی که انگار خیاطش پارچه کم آورده بود و با اون کفش های ورنی پشت عابر بانک بود قبل از من هم یه آقای میان سنی بود که هردو در انتظار بودین تا این آغا پسر کارش تموم بشه ... اما این اغا پسر نمیدونم میخواست چی رو ثابت کنه که اینقدر محکم و تند تند و پشت سر هم به این دکمه ها ضربه میزد که اگه با چکش میزدی بهشون اینقده صدا نمیداد ... حالا این ها به کنار بر میگشت و با یک حالت طلبکارانه منو آن آقای میان سال رو ور انداز میکرد که انگار گناه کردیم منتظر ماندیم تا اقا کارش تموم بشه و در این زمان  من کارت رو محکم تر میکوبیدم به دستم و آقای میان سال هم کلافه دستی به موهاش میکشید و یه هوفی میکرد ... تا این که کار این اقا پسر تموم شد و کارتش را بیرون کشید و میخواست برود و اون اقای میان سال حرکت کرد که به پشت عابر بانک بره که باز پسره برگشت و کارت رو وارد دستگاه کرد یعنی دلم میخواست برم خفه اش کنم اما باز گفتم دخترم یکم آروم باش یکم صبور باش:|...که باز دکمه ها رو باد شکنجه گرفت و بعد کارتش را بیرون کشید و رو به ما گفت اگه میخوایین پول بگیرین پول نمیده ها دستگاه...آقای میان سال گفت پول نمیده یه ساعت چیکار میکنی هی دکمه ها رو میزنی؟!!...گفت داشتم کارت به کارت میکردم اما الان که خواستم پول بگیرم گفت موجودی حساب کافی نیست ...من:O_0 موجودی کافی نیست رو برای حساب شما میگه نه که بخواد برای همه صدق کنه ... با پرویی و صد البته بهتره بگم با اعتماد به نفس بالا گفت : از من گفتن باز خودتون میدونین ... که مرد میان سال نگاهی بهم کرد و سری برای تاسف برای اون پسر تکون داد و من هم فقط در جوابش یه لبخند زدم:)

+اما دلم میخواست همچین بزنمش که ندونه چی شد... حیف نشد:|
  • asra ツ..

نظرات  (۷)

اخ اخ ... من خندم میگرفت :))
میدونی حسابش خالی شده اعصاب نداشته :|
گویم که:
نه متوجه نشد که حسابش خالی شده فکر میکرد که عابر بانک مشکل داره
چه مسخره ! 
این دیگه نوشتن داشت 
بنده خدا مثلا می خواسته آبروش نره . حالا تو و اون پیریه باید ضایش میکردین !!!!؟؟؟؟
گویم که:
چه مسخره باشه چه نباشه اینجا روزمره های من نوشته  میشه و شما خواستی بخون نخواستی هم ...و هیچ  وقت خودتون رو به خوندن نوشته های مسخره محدود نکنین
با دقت بخونین  من بعد هر مطلبی که خواستین بخونین به نفعتونه
  • ماهی کوچولو
  • من بودم از خنده زمین رو گاز میزدم :)))) 
    گویم که:
    زمین سهمه همه هست زشته گاز نزن:|
    من خودم امروز ی سوتیه عابر بانکی دادم پس نمیخندم 🙄😐
    گویم که:
    تو خنگ خودمی:)))
    خخخخخ ، من می بودم ، میزدم زیر خنده
    گویم که:
    شانس آورده شماها نبودین:)))
    سلام عزیزم عیدت مبارک 
    گویم که:
    سلام عید تو هم مبارک^_^
  • فردریش نیچه
  • درود ،
    مثلی میفرماید که :
    شما کافیه بری توی صف کارت خوان تا کندذهن ترین انسان منظومه جلوت قرار بگیره!
    گویا واقعا شایعه این قضیه :))
    گویم که:
    نخندین سرتون میاد :|
    بدرود:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">