دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

فکر کنم یادتون باشه که من یه آباجی دارم ... و یادتون باشه که آباجی من همون رویا خپله... حالا اگه اینو یادتون باشه بس لابد یادتونم هست که من چقدر دلم میخواست کتاب کادو بگیرم ... اگه همه اینا رو یادتون باشه باید بگم که من بلخره کتاب کادو گرفتم اونم از رویا خپل اونم شبی که خپل بهم گفت که برام کادو گرفته و من شب با این فکر به خواب رفتم که چرا وقتی میدونن  دوس دارم کتاب کادو بگیرم برام چیزای دیگه میخرن؟ اما صبحش فهمیدم که کادوم کتابه و صد البته در پوست خود نمیگنجیدم ^_^... کتابی که کادو گرفتم اسمش هست "جزء از کل به قلم استیو تولتز " درسته حجمش زیاده اما من هر شب از خوندنش لذت میبرم و از راوی داستان یا همون مارتین یک جورایی خوشم میاد در واقع میشه اسمش رو گذاشت هم زاد پنداری حالا دیگ چرا ؟!! بماند، به شما ها چه؟!!!.... از این به بعد اگه حوصله ام کشید میخوام جاهایی که خوشم میاد رو اینجا بزارم خواستین بخونین نخواستین سوت بزنین:|... این شما و این هم قسمتی


" (نگران نباش) یا (همه چیز درست میشه) که نه تنها غیر کاربردیه بلکه به شکل وحشتناکی زجر آور هستند، جوری که باید صبر کنی تا کسی که این حرف رو به تو زده بیماری لا علاجی بگیرد تا بتوانی با لذت تمام جمله ی خودش را به خودش تحویل بدهی."

  • asra ツ..

نظرات  (۵)

بنابراین کتابش با روحیات من جور نیس خشنه 
نمی دونم چرا نمی تونم خودمو قانع کنم از این کتابا بخونه یعنی حاضرم بخوابم ولی این مدل کتاب نخونم :|
کادوتم مبارک :)
گویم که:
از کجا فهمیدی خشنه؟:|
ساغول قابلتو نداره ها^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** **** **
گویم که:
کوفت دیگه:|
تو که همه کامنتمو حذف کردی 
کلا تایید نمی کردی خلاص :|
گویم که:
آخه نمیشد باید کوفتو بهت میگفتم:|

هانیه حالا دو خط بخون شاید مشتری شدی👻😂


گویم که:
والا اینو بگو نخونده میگه خشنه
کامنت منم حذف میکنه ینی؟🤔
گویم که:
به تو چه:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">