دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اسرا میخواد برگرده ... دلش برا اینجا تنگ شده^_^

  • asra ツ..

نظرات  (۱۵)

ای بابا :(
گویم که:
درد:|
  • یا فاطمة الزهراء
  • اسرا کار خوبی میکنه :)
    گویم که:
    یاشا:)
  • یا فاطمة الزهراء
  • خوبی؟
    گویم که:
    بازم مرام تو من خوبم تو خوبی؟^_^ بچه هات خوبن؟:|
    :|
    گویم که:
    نکشتمت برو خداتو شکر کن :|تازه فحشم ندادم برا اینم شکر کن:|
  • یا فاطمة الزهراء
  • خوبم عزیز دلم
    :)) والا نمیدونم ولی اگه به باباشون برن بیخیال باشن دائما خوبن
    گویم که:
    یعنی باباشون الان بی خیاله .... ایول تا ته قصه رو خوندم :)))))))))))))))))))))
    خدا رو شکر :)
    گویم که:
    :)؟
    خدا رو شکر :{
    گویم که:
    چند وقت نبودم یکم ترک عادت کردی :|
  • یا فاطمة الزهراء
  • :))))

    بیخیال نبود که الان پاشو ننداخته بود رو پاش :/

    من الان خونه شوور بودم داشتم دقش میدادم :))
    گویم که:
    مگه مغزشو خر گاز گرفته بیاد تو رو ببره دقش بدی پاشو انداخته رو پاش داره دور همی میبینه خب:|
  • یا فاطمة الزهراء
  • حالا دورهمی مهم نیست ببینه منم دوست دارم :))

    وقتایی که رامبد میبینه نمیاد من اذیتش کنم ای لجم میگیره چون رامبد ندوست :))))))))
    گویم که:
    از حس بیا بیرون راس راسی باورش  کرد :)))))))))))))))))))))))
  • یا فاطمة الزهراء
  • :)))))))))))))))))))))))))))

    چشممم :دی البته همچین صد در صدم توهم نبودها :))))))))
    گویم که:
    ببین همچینم بی خیال نبوده  الان بهم گفت بهت بگم که تو راه اسب سفید دچار مشکل شده و برای همین با یه الاغ تعویض کرده و به علت سرعت پایین دیر کرد داره :))))
  • یا فاطمة الزهراء
  • :))))))

    بیا اینم شانس منه :/
    گویم که:
    نگا شانست خوبه که الاغ پیدا کرده باز پای پیاده نیس😂😂
    والا ما دلیل رفتتو نفهمیدیم
    اما کار خوبی میکنی برمیگردی.
    گویم که:
    فکر کردی فقط خودت بچه درس خونی😏 منم بچه درس خونما فقط دقیقه نودی😂😂
    تو دقیقه نود گیر کرده بودم😑
    میدونم میدونم کارای من همیشه خوبه😁
    میخواد برگرده 🤔 یا برگشته🤔
    گویم که:
    برگشته:|
    تموم شد این درسات یا نه؟؟؟ :)
    بازگشت پیروزمندانه‌تم تبریک 🌷🌷🌷
    گویم که:
    یعسسسسسسسسس این تموم شد موند یکی دیگه شروع کنم :)))
    خوبی؟
    میخوای بری دکتری یعنی؟؟!! چقد درس میخونی؟!!! خسَّت نشد؟! :))
    خوبم. تو خوبی؟؟
    گویم که:
    یعسسسسسسسسسسسس ... نوچ خستم نشد :))))
    خوبم منم سمنو ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">