دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

برای بار سوم در زدن و من همچنان سقف را نگاه کردم و آخر سر نا امید راهشان را کشیدند و رفتند.


*تو خونه تنها باشم حوصله باز کردن در رو ندارم:/

  • asra ツ..

نظرات  (۴)

من علاوه بر باز نکردن در تلفن هم جواب نمیدم.
گویم که:
تو مرصت هاد تره ...ولی الان درو باز کن شاید یه کمپوت پشت در باه:/
مرض... حاد... باشه... سه تا غلط داشتی ۱۷ :{
بالاخره کمپوت یا کمپود؟
گویم که:
تو غلط های منو نگیر که توپ به اون گندگی رو نتونستی جا خالی بدی :/
کمپوت فارسیه کمپود ترکی مهم اینه الان باید درو باز کنی تا مهمون قدم رنجه کنه و تو صاحب کمپود بشی:/
اگه جا خالی میدادم گل میشد... دروازبان بودم :|
امروز خاله ام برام کمپوت آورد... فعلاً کمپوت خونم تامین شده.
گویم که:
بدبخت اون تیمی که تو دروازه بانش بودی:/
حالا منم آبوتم بیار نصف نصف شریک شیم خدا رو چه دیدی فردا برا منم شاید کمپود اوردن شریکت میکنم:/
درو باز نکنی درو بروت باز نمیکنن :|
از ما گفتن
گویم که:
کلا جایی نمیرم تا در بزنم بعله:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">