دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اینقده حرصیم هی دلم میخواد بگم ... اصلا به کسی چه وب خودمه میخوام برا خودم حرف بزنم ... الان اینقده کفریم از این تلفنه که هی به خدا میگم مثلا که چی نشستی اون بالا به این بنده هاتم هیچی نمیگی ؟!!! مگه من بنده ات نیستم؟یدفعه ای بگو بیان بشینن فرق سر من تا دلت خنک شه

  • asra ツ..

نظرات  (۱۲)

سلام
کاش فحشش میدادی بازم :|
البت جسارت نباااشه ها
اینجام ک وب خود تونه :|

گویم که:
سلام
لیاقت فحش منو نداش وگرنه دریغ نمیکردم:)))
  • سایه بیداری
  • سلام بندۀ خوب من

    من این بالا سرم کمی شلوغ است .
    در ضمن مشکل ارتباط هم دارم .
    گویا فرشته ها در تعیین فرکانسها دچار اشتباه شدند .
    برای همین درست و حسابی آنتن ندارم .
    با این حال صدایت را شنیدم
    و تصویر اخم آلو و در عین حال زیبایت را هم دیدم .
    به محض برقراری ارتباط
    پدر اون بنده هایی را که شما را عصبانی و ناراحت کردند در می آورم .
    در ضمن غلط بکنند فرق سر شما بنشینند .
    دههههههههههه مگر شهر هرته که بندۀ خوب مرا اذیت کنند ؟
    پاشو قربونت برم . پاشو یه لیوان آب خنک نوش جان کن تا دلت خنک بشه . آفرین بندۀ خوب و نازم ....

    گویم که:
    سلام :|
    مگر شهر هرت نیست؟ کجا زندگی میکنی؟:|
    برق نداریم بس آب خنک هم نیس:|
    و شما چه نسبتی با خدا دارین؟؟:|
  • سایه بیداری
  • گفتم که : همین بالا هستم .
    اینجا نیازی به برق نداریم .
    بس که فرشته های منور مجاورمان هستند .
    چند دقیقه صبر کنید تا برایتان یک طبق مائدۀ آسمانی همراه با شراب طهور ارسال بفرماییم .
    ...........
    خود خودشان هستیم .
    البته شایعه شده که من بدل ایشان هستم .
    ولی شما باور نفرمائید لطفا .
    گویم که:
    نمیشه باور کنم ؟پلیز؟
    از آن بالا چند عدد فرشته هم راهی اینجا کن کمبود برق داریم شاید فرشته هایت دلمان را هم منور کردن:|
    وای خدا کامنت  سایه بیداری :))) 


     :|:/
    گویم که:
    میشناسیش؟:|
    نه بابا :|
    گویم که:
    باش مامان:/
  • سایه بیداری
  • ما اصولا خدای خوبی هستیم
    به هیچ وجه در باور بندگانمان دخالت و دخل و تصرف نمی کنیم .
    مثل بقیۀ خداها هم نیستیم که هر چی دلمان خواست
    به بندگانمان تحمیل و الغا کنیم .
    اگر دوست دارید باور بفرمائید و اگر نه ، خب ! باور نفرمائید .
    .............
    فعلا کمبود فرشته داریم .
    اکثرشان به مأموریت رفته اند .
    به محض ورودشان ، یکی از بهترینها را که لایق بندۀ خوبی مثل شما باشد ، به حضورتان گسیل خواهیم داشت .
    در ضمن دلتان را به فرشته هایم نسپارید
    دل شما بی نهایت زیبا و پر ارزش است .
    بسپارید به خودم
    خودم به بهترینها هدایتش میکنم .
    بهنرینهایی که دوستشان دارید .
    گویم که:
    شرمندتون شدم جدا ...چقدر خوبی اخه!!:/
    من به مخاطب های وبلاگت حسودیم میشه... به خصوص این سایه بیداری... حالش خوب خوبه... بپرس ساقیش کیه؟
    گویم که:
    من خودمم حسودیم میشه:/ حوصله خوبی هم داره:/
  • سایه بیداری
  • دشمنتان شرمنده ، بندۀ خوب و زیبای من .
    .........
    فرشته ها هم از ماموریت باز آمدند .
    « ونوس » را اعزام فرمودیم محضر شما .
    مملو از زیبایی هاست .
    حسود نیز نیست .
    میدانم که شما زیباتر از فرشتۀ ما هستید
    برای همین ونوس را انتخاب فرمودیم که اینقدر اینجا به من پز زیبایی ندهد و ببیند که ما بین بندگانمان زیباتر از او نیز داریم .
    « آفرودیت » نیز در راه بازگشت است .
    به محض ورود به درگاه ما
    فورا به حضورتان خواهم فرستاد .
    این یکی هم در « عشق » ادعای خدایی دارد .
    نشانشان دهید که به پای شما نمیرسد .
    ............
    خوبی از خودتان است بندۀ خوب و ناز من .
    گویم که:
    از اتاق فرمان اشاره کردن بپرسم ساقیت کی بوده؟!:/
  • سایه بیداری
  • به اتاق فرمان بفرمائید
    دست انداختن خداوندگار خویش جایز نیست .
    .........
    ساقی من یکی نیست
    گاهی حافظ است و گاه مولانای عشق
    زمانی « اخوان » و زمانی دیگر « مشیری »
    « فروغ » را برای شناخت هویت بانوان کشورم
    و « پروین » را برای اثبات اصالت آنان برگزیدم تا ساقی ام شوند .
    سعدی نیز مدام گَرد عشق برایم مهیا میکند که :
    به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم
    شمایل تو بدیدم ، نه عقل ماند و نه هوشم
    « شهریار » تمنای صبحی را می نماید که بی یار هرگز نگردد سحر ، و من در هر سیم « تار » او ، تار و پودش را می بینم که چگونه در هم تنیده از عشق ....
    اتاق فرمان مناسبی انتخاب نفرموده اید بندۀ خوب من .
    رهایش کنید
    آنجا فرامین نابجا ، جابجا میشود .....

    گویم که:
    یازیق اتاق فرمان:/...حالا مناسب یا نامناسب دا من آبوشم دا ولی بچه خوبیه :/
    ولی جدی چی میزنی🤔
    خدایی این چش شده ؟ :|
    گویم که:
    اطباء هم موندن:/
  • سایه بیداری
  • در فیلم سربداران ، قاضی شارع نصیحتی به حسن جوری نمود و گفت : یکی میگویم ، اگر یاد گرفتی ، دومی را نیز خواهم گفت . اولی را گفت و شیخ حسن جوری یاد نگرفت . قاضی گفت یکی دیگر میگویم ، شاید این بار یاد گرفتی . اما شیخ ، شیخ است و ذاتا خنگ . لذا باز هم یاد نگرفت .
    من نه تنها دو کلام ، بلکه چندین کلام عرض کردم محضر شما و دوست دیوانۀ شما . خوشحالم که یاد نگرفتید .
    چون اگر یاد میگرفتید ،ساقی پیشین خویش را نیز گم می کردید .
    شما بچسبید به ساقی خودتان و دو دستی هم بچسبید .
    ساقی من به کار شما نیاید .
    همین .
    گویم که:
    کلا ما در کار ساقی نیستیم:/
    و عرض کنم که دیوانه چو دیوانه بیند خوشش آید و چون دیوانه ایم دورو بریامونم دیوانن و این که دیوانه بودن کار هر کسی نیستو یک نعمت خدادای می باشد. و من مطمئنن در محصر دیوانگان بودن چون همان دوستی که گفتید را به خدایان زمینی ترجیح می دهم:)
    دوم این که ؛ شما که باهوش هستیت و در کار پند و نصیحت همان اول باید میگرفتیت که در بین دیوانه و خنگ حرف عاقل و حرف از نصیحت و دم از عاقلی زدن کار نابه جایی است .
    من پشتکار سایه بیداری و تحسین میکنم D: 
    گویم که:
    بیخود:/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">