دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

الان چند مدتی میشه که به این نوع عارضه مبتلا شدم اونم این که وقتی کامنت میزارن اغلب میخونم و و فکر میکنم که جواب دادم و در حالی که خوندم ولی نه جواب دادم و نه تایید کردم و مورد دیگه ای که رخ میده اینه که میخونم و جواب میدم و یادم میره که تایید رو بزنم:|... و مورد دیگه این که فکر میکنم جواب دادم در واقع چیزهایی که میخواستم بگم رو توی ذهنم مرور میکنم و فکر میکنم که جواب دادم و تایید رو میزنم :|
حالا ممکنه فکر کنین که ای بابا به اینم پیام میدیم اصلا جواب نمیده یا تایید میکنه بدون جوابه بدون اینه که فکر کنید شاید دارم مراحل اولیه آلزایمر رو تجربه میکنم :|

+ انگشت شستم در رفته دارم فکر میکنم چطوری جاش بندازم !!:|
+ روز دختر رو هم به رویا،بق بقو و هانیه و بقیه دخترانی که از این سرزمین عبور میکنن و این پست رو میبینن تبریک میگم ^_^

  • asra ツ..

نظرات  (۱۵)

  • علیرضا آهنی
  • قاطی کردم !!
    گویم که:
    چی رو؟:|
  • علیرضا آهنی
  • کل پستو !
    گویم که:
    :|
    عارضه نادری هستش ، اما شنیدم درمان داره نگران نباشه :|

    مچکرم ^___^
    من نی فرصت را مقتنم شمرده و تبریک میگم به رویا و هانیه و ... هر دختری که کامنت منو خوند.


    گویم که:
    حاد نشه درمان نمیشه:/
  • مجهول الحال :)
  • چه پیچیده شد :| :))) ولی فهمیدم چی شد :)
    روزت مبارک :)
    گویم که:
    از باهوش های نادر دنیای وبلاگی:)))
    مچکرم روز تو هم مبارک^_^
    درباره آه مظلوم توضیح داده بودم ولی جدی نگرفتیش... هیشکی از آه مجتبی در امان نیست... ولی جدی بلدی انگشت در رفته رو جا بندازی؟!
    گویم که:
    بیا برو بابا آه مظلوم آه تو باشه دست مورچه هم طوریش نمیشه چه برسه به من:/
    از اونجایی که در در رفتن دست و پا مهارت خاصی دارم یه چیزایی از بابا بزرگم یاد گرفته بودم ولی الان تشخیص دادم ،موندم چطو جا بندازم😐
    میخوای بیار دست تو رو هم جا بندازم:/
    دست من سر جای خودشه خدا رو شکر... ولی ببین چه بلایی سر دست و پاهات میاری که همه اش میخوان در برن :|
    گویم که:
    نگا تو الان گرمی بیار من یه نگا بندازم میدونم علاوه بر شکستگی در هم رفته:/
    ولی جدی امکان این که هم بشکنه هم در بره زیاده
    فعلا که نتونستن خلاص بشن به موقع خفتشون کردم:/
    من رابطه ام با دست و پاهام خوبه... خیلی به هم وابسته ایم... مطمئنم در نمیرن.
    ولی یه روزی بالاخره کاسه صبرشون لبریز میشه و قیام می کنند و در میرن... سعی کن باهاشون رفیق بشی.
    گویم که:
    الان اینا یعنی کمپود نخریدن رو داری میپیچونی؟🤔
    برای در رفتگی که کمپوت نمیخرن... حداقل باید از شیش قسمت بشکنه :|
    گویم که:
    ://////
    برا تو مگه از شش قسمت شکسته بود اونم حداقل؟!
    برا شکستن اون ششقسمت و حداقلش تریلی لازمه:/
    برای من خیلی بدتر از شیش قسمت شکستگی بود... مفصل مچ دستم مشکل پیدا کرد... مثل دری که لولاش خراب شده باشه... دیگه به درد نمیخوره.
    گویم که:
    حرفات تاقص دارن:/
    میگی خوبه دستم بعد میگی رابطتتون خوبه حالام این:/
    خرس گنده فوتبال بازی کنه این میشه:/
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما D: 
    با تشکر *_* 
    روز توعم مبارکه ^__^ 
    روز بق بقو عم مبارک *__* 
    روز منم مبارک -__- 
    گویم که:
    کوفت کجا بودی؟گوشیت چی شده؟
    سلام:/
    تناقض نداره... با وجود آسیبی که دیده در نرفته... این یعنی رابطه اش با من خوبه :|
    گویم که:
    در رفته من میدونم:/
    هستم اما کم :)))
    گوشی اون و پولشو داد درست نشد 
    ولی فعلا نگرفتم منتظرم شاید کمتر شد این قیمتای نجومی :| 

    گویم که:
    چرا کم؟
    نکنه باز ایفون؟و نکنه باید باز منو کوثر دعا گو باشیم:/
    مراسم عروسی اینا داشتیم تازه تموم شد :| 
    یس :| 
    شما از الان نذر و نیاز و شروع کنین D:
    گویم که:
    ما نذرو نیاز نکرده فعلا گوشی گرونه:/
    خب نذر و نیاز کنین تا ارزون شه دیگه :| 
    تا آخر ماه صبر کنم فعلا ببینم چی میشه :|
    گویم که:
    ما میتونیم نذر و نیاز کنیم تا خراب شه:|
    سلامن علیکم 
    آقا این روز پسر کجاهاس پیداش نمیشه ...  :|
    گویم که:
    علیکم السلام
    اونو نمیدونم ولی میخوای روز دخترو بهت تبریک بگم؟:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">