دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اعصاب نمیزارن برا آدم بمونه تا میخوای بگی کار، میگن سابقه کار داشتی؟ تا حالا تدریس کردی؟ وقتی همه دنبال سابقه کارن و کسی برای اولین بار برا آدم کار نمیده من از قبر باباشون بیارم سابقه کارو؟ لعنت یزید تو گور هفت جد و آبادشون
  • asra ツ..

نظرات  (۶)

بگو از سال 94 تو بیانم :|
گویم که:
قبول کنن سابقه بلاگفام دارم:/
تازه برای پسرها سخت تر هم هست... روزی هزار بار به خاطر دختر بودنت خدا رو شکر کن.
گویم که:
:/چه ربطی داره ...من خودم پول نداشته باشم از کسی پول نمیگیرم ...دخترام فرق دارن:/
منظورم این نبود... کار پیدا کردن برای دخترها خیلی راحت تره.
گویم که:
کجا راحت تره مظلوم گیر میارن میگن پولی که به یه پسر میدیم نصفشو میدیم به یه دختر راضیم میشه دیگه امروز فرداس دخترا با پول کم کار کنن پسرا تو خونه دسر درس کنن
همین دیگه... دخترها با قبول این شرایط بازار کار رو خراب کردند... هم حقوق کم میگیرن هم بیمه نمیخوان... من هم اگه یه کاره ای بودم با این شرایط هیچ پسری رو استخدام نمیکردم.
گویم که:
اگه یه روزی یه کاره ای شدی منی که آبوتم رو با حقوق بالا و بیمه استخدام کن چون من کفری میشم وقتی نصف حقوق رو پیشنهاد میدن .اورین
  • علیرضا آهنی
  • :|
    گویم که:
    :/
    من هیچ وقت هیچ کاره ای توی این مملکت نمیشم... روی من حساب نکن.
    گویم که:
    با تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">