دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یه هفته اس که ساعت 4 صبح بابا از عمق صد کیلومتری خواب منو بیدار میکنه که پاشو لحافتو بکش روت ... امروز فرداس ساعت 4 صبح با یه کلت مغزمو بپاشم رو دیوار:|

  • asra ツ..

نظرات  (۹)

احسنت به بابا :|
گویم که:
روحم شاد و یادم گرامی:|
جدا هاوا دای سویوخلویوب
گویم که:
بله هاوا سویوب.الان دا چوخ سویوخ دی
وایی خوتب شیرین چهار صبح. وقتی تازه چشمات رو هم‌رفته 
گویم که:
و هوا تازه رو به خنکی رفته
حالا کلت از کجا میاری؟!
گویم که:
از دیجی کالا:/
  • علیرضا آهنی
  • :دی
    گویم که:
    :/
    دیجی کالا جنس هاش گرونه... تازه بعضی جنس هاش هم تقلبیه... نمیشه بهش اعتماد کرد.
    گویم که:
    دیگه وقتی پای مرگ اجباری در میونه هم باید اعتماد کرد هم گرون خرید .
    من قانع شدم... فقط وصیت کن بعد از اینکه ازش استفاده کردی اسلحه رو بفرستند برای من... چون من زورم میاد به خاطر این چیزها پول بدم.
    گویم که:
    هر کی با من حرف میزنه زود قانع میشه:/
    میخوای چیکار؟!
    میخوام اونهایی که بیدارم میکنن میگن لحافت رو بکش روت رو بکشم :|
    گویم که:
    ://////
    من حسودم دوس ندارم وسایلام بعد مرگم دست کسی باشه میگم با خودم دفن کنن:/
    فخر فروشی زیر جلدی رو نگرفتی؟!یعنی اینجا هوا خنکه لحاف میکشیم:/
    Winter is coming :|
    گویم که:
    باش تا آفتاب دولتت از آن طرف ها بدمد😏

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">