دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

متنفرم از این که به یکی کادو بدی بگه جبران کنم که در طی یه هفته دو نفر بهم گفتن:|

  • asra ツ..

نظرات  (۵)

ایش

حالا بگیم چی میشه!؟

بعدشم، مطمئنم که من نبود:| 

 

گویم که:
اون وقت خلوص نیت طرف نادیده گرفته میشه:| انگار که طرف اینو فرستاده تا حتما براش جبران بشه:|


وبلاگ خوبی دارید 

امید وارم بهترین هارو داشته باشید
 

گویم که:
می تو:|

اقا من چیکار به خلوص نیت تو دارم، من برای آرامش وجدان خودم میگم، حالا زیاد جدی نگیر.... بهتر بگم اجرکم عندالله😁

گویم که:
صلوات بفرست:)))))))))))
  • دچارِ فیش‌نگار
  • گویم که

    انسان همینه

    نخ سوزن جنس مونث

    گویم که:
    :|

    یادم رفته بود وب هم داری😐

    گویم که:
    خجالت نمیکشی الان؟:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">