دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

۱۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

امروز تولد بهترین آبجی دنیاس تولدت مبارک فضول:|

امروز تولد رویاس تولدش اینجا گرفته شده کادو بیارن پلیز وب رویا

  • asra ツ..

این روزها

گفتن دوستت دارم !

آنـقدر ساده است که می شود آن را

از هر رهگذری شنید

اما فهمش

یکی از سخت ترین کارِهای دنیاست

سخت است اما زیبا !

زیباست


  • asra ツ..

آیا میدانید وقتی گوشیتان یک دفعه خود به خود خاموش بشه و وقتی روشن میکنین رم رو نمیخونه چه گلی باید به سرش کرد؟

الان خر گوشی من در همچین گلی گیر کرده:|

  • asra ツ..
ایستاده بودم که ماشینایی که با سرعت دارن از خیابون رد میشن یکم از هم فاصله بگیرن تا بتونم از خیابون رد بشم که یه ماشین جلو پام زد رو ترمز که اگه مستقیم میخوام برم سوار شم و من گفتم که نمیرم ... اما ماشینه همچنان نگه داشته بود که و یدفعه ماشینای خیابون کم شدن که خواستم رد بشم که ماشینه جلو رو گرفته بود و نمی تونستم رد بشم یدفعه عصبانی شدم و به راننده که شیشه ماشین  باز بود گفتم آقا چند بار باید بگم نمیرم عـــــــــــــــــــــــــــــــه ... از این عه اینقدر خندم گرفته بود که دلم میخواست با صدای بلند بخندم و بگم دختره خنگ الان چه موقع گفتن عه بود آخه آن هم با این کشی که به عه دادی:|

+ نمیدونم چرا از عه زیاد استفاده میکنم:|
  • asra ツ..
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
  • asra ツ..

دیگر خسته شدم از این دنیای وبلاگی نه خسته از خود نوشتن بلکه از بلاگر ها ... شاید به خاطر بعضی ها که وقتی بهشان سر بزنی بهت سر میزنن ... سر نزدی گرفتار بودی اصلااینگار نه اینگار برای همین دلم میخواهد که کامنت دونیم بسته باشه تا اگر یه وقت گذرم به یکی از وبلاگ ها خورد و دستم رفت و برایش کامنتی گذاشتم مجبور نشود بیاید و عوض همان کامنت برایم کامنت بگذارد :)

+ کسانی رو هم که دنبال میکنم جز چند نفر که دوست دارم باشند بقیه رو حذف میکنم :)

  • asra ツ..

زنگ که زدم گفت :بله

گفتم کد73رو میشه صدا کنین...بلند بلند داد میزد کد73...آن طرف تر یکی گفت کد71؟...گفت نه کد73...گفت عه ...دلم سوخت که امیدش نا امید شده... گفتم چرا عه خب دلت خیلی تنگ شده من هم خواهرت بیا حرف بزن ...فقط کسی نبود که حرفم را بشنود جز میزی که فکر کنم گوشی را رویش گذاشته بودند...این طرف تر فقط یک پدر بود که داشت به خل بازی دخترش میخندید :)

+دلم با شیب زیاد تنگش شده

  • asra ツ..

وقتی دیدم همه عکسایی که تو پیچشه روحشون گرفته شده ... رنگ  به رخ ندارند و تنها رنگ های باقی مانده همان سیاه و سفید است ... دلم خواست همه عکس هایش را ببینم ... از وقتی یادم می آید یعنی بخواهم دقیق دقیق بگویم از چهارم ابتدایی دیگه از مداد رنگی استفاده نکردم ... رنگ های من همین دو رنگ بود سیاه و سفید ... برای همین هر روز خدا عکس هایی که روحشون گرفته میشد رو میدیم ... اما این روزها میبینم روح عکس هاییی را میگیرد که آدم دلش میخواهد برود بگویید نکن این ظلم را در حق این عکس ها  نکن خدا را خوش نمیاد ... مثلا همین دختر که یک پیرهن با یقه مردانه و گلاهای ریز رنگی رنگی روی پیرهن و با این موهاییی که باد بازی میکند لابه لایشان و آن خنده ا ی که از سر شوق و از ته دل است ... آخر بی انصاف دلت می آید شاید آخرین خنده اش باشد و سال ها حسرت این خنده را به دلش داشته باشد آنوقت تو هم یکسره بیایی و روح را از تاریخ انقضای این خنده بگیری؟ و همه دنیای گل گلی روی پیرهنش و با آن خنده فقط بشود سیاه و سفید ؟رواست؟

  • asra ツ..

دل خوشم با غزلی تازه، همینم کافی است

تو مرا باز رساندی به یقینم، کافیست

 

قانعم، بیشتر از این چه بخواهم از تو

گاه گاهی که کنارت بنشینم، کافیست

 

گله ای نیست، من و فاصله ها همزادیم

گاهی از دور تو را خوب ببینم، کافیست

 

من همین قدر که با حال و هوایت-گهگاه-

برگی از باغچه ی شعر بچینم، کافیست

 

فکر کردن به تو یعنی غزلی شورانگیز

که همین شوق مرا، خوبترینم ! کافیست



+محمد علی بهمنی
  • asra ツ..
هوا ابریست و جایی برای نفس کشیدن کم دارد


+ عکس برای پارسال و متن برای بعد از ظهر امروز
  • asra ツ..