دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اقا من الان داشتم فکر میکردم که واقعا ممکنه یکی منو دعا کنه ؟!! بعد یاد دعا کردن خودم افتادم که خنده ام گرفت

تو حرم امام حسین رفتم یه گوشه نشستم بعد خواستم برا همه اونایی که یادم میفتن دها کنم :|

بچه های وبلاگی که یادم افتادن رو بگم که چطور معرفی شدن برا امام حسین:|

رولی:|

چنگیز سبیل:|

آبو:|

پسر خط خطی:|

همون که وبلاگ آبی داره:|

گندمی:|

دخترم:|

بق بقو:|

و.....

این لیستی بود که دادم برا معرفی که فک کنم هنوزم پیدا نکرده شما ها رو تا دعای منو در مورد شماها به حقیقت برسونه:)))))))))))

  • asra ツ..

نظرات  (۴)

چرا رسیده مطمئنا 

منم به خدا میگم خدایا همون همیشگیو بده بهش.

گویم که:
:)))

فکر کنم منو نفرین کردی :|

گویم که:
فکر نمیخواد :/
جای شک هم نداره:/

معلومه چپر چلاغ دعا کردی که حال من مدت‌هاست خوب نیست

گویم که:
نکه من گل و بلبلم:/
همون چپر چلاق به زور بهت رسید:/

زنده اید؟ 

گویم که:
یس ولی هر چی ادرس وبلاگتون رو میزنم نمیاره:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">