دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

همیشه وقتی نشستیم هندونه بخوریم ...وقتی به بشقاب های بقیه نگا کردم

دیدم پر از تخم هندونه است O_o وتوی بشقاب من انگار اصلا کسی هندونه نخورده!!

و همیشه فک میکنم چرا ؟؟واقعا چرا؟؟هیچ تخم هندونه ای نیست تو بشقاب من :(



+تعجب تکنین همیشه تخم هندونه هارو خوردم ....دی

+چون حوصله جدا کردنشونو نداشتم :|

  • asra ツ..

نظرات  (۹)

آدم هایی که تخم هندونه رو قبل از خوردن هندونه جدا می کنند برای من اسطوره صبر و حوصله هستند... مثل اینهایی که همه دونه های انار رو جدا می کنند و بعد می خورنش... یا مثلاً آدم هایی که خیلی تلاش می کنند مغز گردو رو درسته دربیارند... کلاً از این مثال ها زیاده.
گویم که:
آدمایی که به حرف دل مردم با دقت و با حوصله گوش میدن برای من اسطوره صبرو حوصله هستن، مثل آدمایی که خیلی تلاش میکنن تا شاید بتونن یه گره از گره های هم نوع خودشون باز کنن زیادن مثال هایی از این نوع :)

  • فاطمه بانو
  • من هیچ وقت نتونستم با دونه ی انگور و انار و تخم هندونه کنار بیام :)
    گویم که:
    من کلا با همشون کنار میام و میخورمشون ... دی
    خوبه حالا پوستشو نمیخوری.. :|
    گویم که:
    آیا میدانستید عمو که پوست هندونه کلی خاصیت داره به خصوص اگه پخته شده باشه ...دی
    شما با این آیا میدانستید فعلا برو سرتو بکوب به دیوار .... دی
    ایا میدانستی من زود میام برا آدما ؟ :|
    گویم که:
    آیا میدانستی اینقده برا آدما میای برات گاز اشک آور اینا پرت میکنن ایندفه آرپیچی رو مواظب باش برات نیان ... دی
    پسرخاله ام پریشب میگفت شماها چطورمیتونید تخمه ها رو قورت ندید و در میارید؟
    من هرکاری میکنم فورو میدم
    گویم که:
    خو راس میگه نمیشه قورت نداد هر کاریم که میکنم همش قورت داده میشه یا میره زیر دندون لح میشه :(
    و در این مورد متوصل میشم به این که هزارو یک خاصیت داره ... دی
    اونم میگه خاصیت داره
    خخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    خو راس میگه خاصیت خعلی داره شما ها غافلین ... دی
  • محمد StigMatiZed
  • درد سر همیشگی من اینه که بعدش می خوام تخم هندونه ها رو با چاقو بخورم، معمولا شوت میشن اینور اونور
    گویم که:
    شمام از این کارا نکن همون دفعه اول بخورین نیازی به چاقو کشی نیس ... دی
    منم همیشه برام سواله‌ D: ولی به نظرم بقیه عجیبن نه ما  :))) اصن نمیصرفه که بخوای دونه دونه اون تخمای سُرشو جدا کنی :| آدم خسته میشه  :| میفهمی دیگه ؟! :))))
    گویم که:
    :))) آری میفهمم بلخره یکی پیدا شد بفهمه چی میگم ... میدونی که کلیم خاصیت داره...دی
    حوصله دارنا!!
    منم تخم هندونه و دونه ی انار و انگورو میخورم!! :)
    گویم که:
    حوصله ندارن که خاصیتشو نمیدونن... دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">