دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

همیشه دلم خواسته ...چرا ؟نمیدونم

اما !!! میدونم همیشه دلم خواسته ...!! همیشه دلم خواسته که....

حداقل شده برای یه بار ، فقط برای یه بارم که شده کادویی که میگیرم

وقتی که بازش میکنم هیچی نباشه جز یه کتاب ، یه کتاب که یه رومان خوبه در بر میگیره

و از اونجایی که یه شناختی از خودم دارم میدونم برای چندین و چند بار این کتابو میخونم

و باز از اونجایی که از خودم یه شناختی دارم میدونم که من این کتاب رو تا آخرای عمرم خواهم داشت :)

چون اولین کتابیه که کادو میگیرم .. البته آرزو بر جوانان عیب نیست ... کیه که به من کتاب کادو بده :(


+و مطمئنن هم هیچ وقت یک کتاب کادو نخواهم گرفت اما همیشه دلم خواسته :)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۶)

  • خانم انار
  • من این آرزو رو به گور می برم ـ ایضا! :| :)
    گویم که:
    یه فکری کن به گور نبریم دیگه خب :|... مثلا به خودمون کتاب کادو بدیم ... دی
    حتی کتاب هنرم بت بدن خوشنود خواهی شد ؟:|
    گویم که:
    :))))
    آری آری .. عمو دقیقا مثل شما که از نارنگی خوشنود میشی ...دی
    اخ....
    من به مناسبت میلاد امام هادی (علیه السلام) یه کتاب میخواستم بهتون هدیه بدم!

    گویم که:
    دست شما درد نکنه :)
    خیلی خیلی خوشحال شدم :)
    ولی فک کنم این کادو ی کتاب بشه برام آرزو :(
    جدی میگم
    من تهرانم
    هرجور دوست دارید بگید تا بفرستم!
    گویم که:
    تهراااان [جناب خانی خوانده بشه ].. دی
    دست شما درد نکنه ولی من راضی به زحمتتون نیستم همین که گفتین کلی خوشحال شدم که بازم همچین آدمایی پیدا میشن :)
    باشه
    اون کتابها اینا بودن
    یکیش کتاب مادران آسمانی نوشته آقایبهاءالدین قهرمانی نژاد
    اون یکیم کتاب حاملان عصمت نوشتهسمراء محمدزاده مفرد
    جفت کتابا در مورد زند گی نامه مادران 14 معصوم هست
    تونستید تهیه کنید و بخونیدش!
    موفق باشین
    گویم که:
    دست شما در نکنه حتما میخونمشون خیلی خیلی ممنون از شما :)
  • آریانا م.ف
  • سلام
    اگه دوست من بودی و یا میدیدمت واست کتاب میخریدم چون به یه چیز معروفم تویه هدیه:کتاب. با اینکه ادمایی که بهشون کتاب میدم خیلیاشون اهله کتاب نیستن ولی من بازم کتاب میخرم:d
    گویم که:
    سلام
    ولی من خیلی کتابو دوس میدارم :)
    و این که یکی به آدم حضوری کتاب بده یه حس خیلی خوبی باید داشته باشه البته من تجربه نکردم :(
    کلا من کادو کتاب مبخوام :(((
    هر چند جناب اعصاب که اسشمونم نمیدونم دوتا بهم معرفی کردن و ممنونم :)
    خواهش میکنم موفق باشید
    گویم که:
    :)
    من چند تا کتاب دارم که میخوام هدیه بدم... عادت ندارم بعد از خوندن کتاب ها نگه شون دارم... یه آدرس بده برات بفرستم :)
    گویم که:
    آخ آخ منم  هر چی ازم بخوان میدم اما دس به کتابام بزنن دیگه وا ویلا میشه :(
    شمام دستتون درد نکنه همین که میبینم همچین آدمایی پیدا میشه ها کلی ذوق میکنم دادای آبو  :)

  • محمد StigMatiZed
  • شده برای خودت هدیه بخری؟
    گویم که:
    شاید جای تعجب داشته باشه اما بله شده :)
    من اغلب کتاب هدیه می گیرم اما اعتراف می کنم که کتاب را به عنوان هدیه دوست ندارم ...کتاب خوب است اما من ترجیح می دهم چیز دیگری کتاب بگیرم ...ادم است دیگر گاهی دلش می خواهد غیر فرهنگی باشد ..
    گویم که:
    من بسی یعنی خیلی بسی دوس میدارم کتاب هدیه بگیرم :) .... بله آدم است دیگر :)
  • محمد StigMatiZed
  • سوالی نبود، پیشنهابود، من خیلی این کارو کردم
    خواستم اگه اینقدر کتاب کادو گرفتن رو دوست داری برای خودت کادو بخری
    گویم که:
    خب آخرش آخه علامت سوال بود خب:|
    فک کنم حسی که یکی به آدم کادو بده بهتر تر باشه :)
  • آریانا م.ف
  • پیشنهاد کتاب با هدیه گرفتنش فرق داره. البته من اصولا هدیه ای دریافت نمیکنم:D
    گویم که:
    بله موافقم اما بعضی مواقع پیشنهاد یه کتاب هم خوبه که دریافت میکنی :)
    برات به عنوان کادو عروسک بخرم آیا ؟؟... دی
  • محمد StigMatiZed
  • خب اون جلمه ظاهرش سوالی بود باطنش پیشنهاد که یعنی اگه نشده، خب این کارو بکن
    گویم که:
    چشم ممنون از پیشنهادتون:)
  • فاطمه بانو
  • مخلص رفیق
    جون بخواد :)
    کتابم به روی چشم.مجازیشم قبوله؟
    گویم که:
    چاکر پاکر شومابانو
    بله که قبوله بانو:)
    :*
    فقط یادتون باشه؛ هدیه که گرفتید حتما فراوان تشکر کنید و بعد که خوندید نظرتونو بگید... 
    اینجانب تجربه ی کتاب هدیه دادنو سه بار دارم ... :/
    بی زحمت این پست رو بخونید :http://mynail.blog.ir/1394/07/08/%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9-%D8%AB%D8%A7%D9%86%D9%88%DB%8C
    گویم که:
    بله حتما اگه یه روزی کتاب هدیه بگیرم حتما تشکر خواهم کرد :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">