دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

دلم خیلی میخوادکه بتونم حرف بزنم

حرف بزنم که کسی نخواد قانعم کنه ،کسی نخواد نصیحتم کنه ،کسی نگه باشه، همه چی درس میشه

فقط حرف بزنم و سبک شم همین :)


+ چیزی نشده دنبال چرا و چگونگی نباشین ، فقط دلم میخوادسبک شه

+ و همچین اتفاقی نمیفته هیچ وقت

+ این دل ،الکی دلخوشه :)

  • asra ツ..

نظرات  (۹)

به قول یه دوست بلاگر "الکی خوش بودن بهتر از الکی غمگین بودنه" :)
گویم که:
تا بوده همین بوده :)
امیدت به خدا باشه..:)
گویم که:
بوده...هست و خواهد بود:)
دعا یادم نمیره...
راستی منتظر سورپرایز بنده باش :)
گویم که:
سر نماز صبح دعام کنم مهر بانو:)
وای همچنان منتظر سورپرایزت هستم یعنی چی میتونه باشه ؟:))
الکی خوش نیس!
میشه :)
گویم که:
شاید ....کسی چه میدونه:)
خیلی دوست دارم همون ادمی باشم واسه دوستام که میشه الکی کنارشون نشست و حرف زد تا سبک شد، یا سکوت کرد ولی لامصب ایقد زر میزنم که طرف پشیمون میشه ... : دی

گویم که:
:))))
اولش خیلی جدی شروع کردین ولی آخرش که دیگه .....
خب زر نزنین تا طرفپ شیمون شه ... دی
سلام معمولا دیدم میا اینجور حرفاشونو مینویسند وبلاگنویسان و نظرشم غیرفعال می کنند!
به وبلاگ کمپین هم بیایید و نظر بدهید
ممنون
گویم که:
سلام بله درسته منم دیدم
اما از اونجایی که از نظرات غیر فعال به هیچ وجه خوشم نمیاد همیشه فعال میزارم مگر در موارد خیلی خیلی معدود:)
چشم میام البته اومدم چیزی نفهمیدم برگشتم :(
  • امیرحسین محمودی
  • ولی کسی رو تا حالا پیدا کردی اینجوری باشه چون من خودم دنبال همچین کسی هستم که فقط گوش بده ... نصیحت نکنه .... قضاوت نکنه و ...

    من که هنوز اون رو پیدا نکردم ...
    گویم که:
    گشتم نبود بگرد پیدا میشه ... دی
  • محسن رحمانی
  • ممنون از حضورتون. شاید چون خودتون نمیخوایدیا چون اینطور به خودتون القا میکنید. باید اینو بدونید که هرچیزی رو به خودتون القا کنید مطمئن باشید که همون میشه خصوصا تلقین های منفی.

    گویم که:
    شاید :)
    سلام...
    این ادما کم پیدا میشن شایدم اصلا
    دلت اروم ابجی...
    گویم که:
    سلام
    بله
    ممنون خانوم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">