دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

من: آقا ببخشین سرانه هارومیخواستم
یارو : باشه بشین اینجا بخون
من : عه اینا که 20 صفحه اس چطوری بنویسمشون ؟؟؟:(
من: اقا پی دی اف این مطالب رو دارین ؟
یارو : داریم نمیشه بدم بهت باید بری حراست بگی ...گفتن باشه میتونیم بدیم
من :باشه :|
باز من  در حراست : اقا میشه موافقت کنین که پی دی اف این مطالبو بدن ؟؟؟
حراست : نه
من : نه ونکمه خب لازم دارم دیگه برا مقاله من چیکار کنم؟؟:|
من در اتاق یارو : میگه نمیشه من الان چیکار کنم هان ؟؟:(
یارو : خب بشین بنویس
من : این همه رو ؟؟O_o
یارو اره چیزی نیس که همش 20 صفحه اس
من :  ( با وجود داره بودن قلم وکاغذ در کیف )اقا قلمو کاغذ دارین ؟؟؟ دی
یارو:  آره از رو میز بردار
من : (بعد از یه ساعت )اقا نمیشه تازه من یه صفحه نوشتم اینا همش جدوله ها ....
یارو : کارت شناسایی داری؟
من :نه هیچی همرام نیس:|
یارو باشه بابا اصلا کارت شناساییم نخواستیم ببر کپی بگیر بیار
من:دی
فک کنم یارو تو دلش گفت خیلی پرو ام اخه خیلی کلافه شده بود ... دی

+نتیجه اخلاقی هم در پی نداش ..  اها چرا یکی در پی داره اونم این که همش داشتن سر همکارای هم غیبت میکردن چاییم کوفت میکردن زیاد :|
اونی هم که تو دلتون میگین خودتونین :|
  • asra ツ..

نظرات  (۸)

طرف گیرِ چه موجودِ سیریشی افتاده..:دی
گویم که:
جمله رو برعکس بخون بابا
من گیر آدمی افتاده بودم که همش فکرش پیش چایی نباتش بود :(
شما برو نارنگیتو با شکلاتات بخور .. دی

  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخححخخح
    گویم که:
    گلوتون چیزی گیر کرده ... دی
  • محسن رحمانی
  • چرا تعجب کردید؟ نه خوب خندیدم دیگه خنده دار بود.
    گویم که:
    تعجب نکردم یه جورایی سر کار گذاشتم خندتونو  ...:)))
    سلام
    دوست جان ایمیلتو بده بهم کتابات آماده ست :)
    شازده کوچولو تصویری که خودم خیلی دوسش دارم با چندتا رمان ... امیدوارم خوشت بیاد.
    گویم که:
    سلام فاطمه بانو :)
    خیلی خیلی دستت مررسی مهر بانوی خودم
    مگه میشه ؟ مگه داریم ؟ مهر بانو بهم کتاب بده من خوشم نیاد هوم ؟:)
  • امیرحسین محمودی
  • خسته نباشی ...


    گویم که:
    نیستیم:)
  • محمد StigMatiZed
  • خدا قوت 
    گویم که:
    :)
    لنگه ماکارونی در خوابگاه غنیمته :)
    گویم که:
    بس غنیمت بشماریدش... دی
    اگه باشه چرا نشماریش 😊
    گویم که:
    آورین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">