دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

خیلی وقتا آدم دلش میخواد یکی باشه تا باهاش اون طوری حرف بزنی که با خودت حرف میزنی

یکی باشه که وقتی سرش غر میزنی ... عصبانی میشی بگه مثل اینکه باز اعصاب نداری ها...:)

وقتی باهاش قهر میکنی ... بگه باز بیچاره شدم و تو هم بزنی زیر خنده و فقط و فقط برا شنیدن این حرف قهر کنی ^_^

وقتی که سرش شلوغه بازم برات خوب باشه ،براش مهم باشی .

یکی باشه که بتونی بهش گیر بدی ،بهش بخندی :)

از خنده هاشم قند دلت آب بشه :)


  • asra ツ..

نظرات  (۲۲)

  • فاطیما کیان
  • اگر باشه اون یکی , به که چه شود زندگی :)
    گویم که:
    بگرد لابه لای وسایلتو حتما پیدا میکنی .... دی
    بله پیدا شه زندگی شیرین تر از این حرفا میشه :)
    نه آبجی مشکوک واسه چی؟  [چشمک]
    :دی
    گویم که:
    انگار میخوای برات بیام هان؟؟؟... دی 
    بیا تا بیام برات!
    گویم که:
    داشتم میومدم ها پام پیچ خورد .. دی 
    :دی
    فدات :*
    گویم که:
    چاکریم آباجی[چشمک]
    آباجی مال کجاست؟
    گویم که:
    آباجی ترکا میگن [چشمک]
    [آیکون دست به سینه گذاشتن جهت تعظیم]
    گویم که:
    اقا داری تعظیم میکنی یا به کفشام نگا میکنی بری عین اینا رو بخری هوم؟؟.... :((((
    دی
    ترکی؟
    گویم که:
    آری آری
    منم ترکی بلدم :)
    اما فکر کنم با ترکی شما یکم فرق داشته باشه :))
    گویم که:
    اوهوم لغات ترکای هر منطقه فرق داره :)
    یاشا آباجی خانم :)))
    چوخ ممنون :)
    قربان سَن اولیم :)
    گویم که:
    الله ایلمسین :)))
    کلمه ی دومُ فکر کنم نداریم!
    ینی چی؟
    گویم که:
    :)))))))))))
    یعنی خدا نکنه... :))))))
    شما به نکنه چی میگین پس؟
  • محسن رحمانی
  • مگه گیرمیاد:دی
    گویم که:
    دست فروشا فک کنم داشته باشن ... دی
    آهاااااا
    ما به جای لام ، دال میگیم!
    میگیم ایدمسین :)))
    گویم که:
    :))))
    چه تغیر محسوسی کل دنیا رو زیرو رو میکنه  ...:)))
    خخخخخ
    یه طوری بود هرچی فکر کردم نفهمیدم خو :(
    یه چی بگم معنیشو نفهمی خوبه؟ :((
    گویم که:
    تو بگو من معنی همه چی رو میفهمم خو :)))باهوشم .. دی
    آخه ما به " نَمیره" میگیم ایلمسین :)
    گویم که:
    مام میگیم اولمیسن قیز... دی
    غلط کردم :|
    گویم که:
    :(
    عه  شمام عزیز مایی آبجی :((((
    به مامانت میگم ها :((((
    باو کلی فرق داره پس.
    قوجَه اولینگ قیزیم جان :)
    گویم که:
    قوجه فک کنم منظورت پیر باشه .... دی
    دیدی گفتم باهوشم :)))
    اوهوم همونه باهوش :)
    شما چی میگین بهش؟
    گویم که:
    شک داشتم تو باهوش بودنم ها اما الان یقین حاصل کردم ...دی
    مام همون میگیم که فهمیدم دیگه O_o
    :))))

    اِی اِی!
    ناقلا!
    حدی زدم واسه همین فهمیده باشی :دی 
    من ترکی که صحبت میکنم همه میخندن!
    جونم درمیاد تا چهارتا جمله بگم!
    برو خداتو شکر کنم همینقد بلدم آباجی :)))))
    گویم که:
    من ؟؟؟ ناقلا؟؟؟[آیکون خجالت]
    الان جونت سالمه؟؟؟... دی
    راستی آباجی اون عکس که تو وبلاگت بود برا میزت وکتابات کو ؟؟من دوستش میداشتم :(((((
    نه بوخدا با تو نبودم آباجی :)
    شُکر ... هَنِز اِلمَدَم  :دی
    اون عکسه رو وقتایی ک فکر میکنم کسی از آشناها احتمال داره بیاد وبمو ببینه واسه نکات امنیتی برش میدارم! :دی
    لطف داری عزیز :*
    گویم که:
    چی رو با من نبودی آباجی آیا؟؟o_O
    نکات ایمنی رو رعاین کن کمر بندتم ببند ... دی
    گِدِنگ؟!
    گویم که:
    :)))))
    قیز اولمیسن سنی
    گِدِنگ؟
    گویم که:
    برم برا خودم اسفند دود کنم ... دی
    مام میگیم گدن .... دی
    اره گدیم :)))
    ناقلا رو گفتم آباجی جان. ترسیدم گفتم باتو نبودم ://
    اون کامنت قبلیم دوبار اومد ببخشید.
    پاشو پاشو سریع اسفندو بیار چشم میخوری الان.
    اصن خودم میرم واست دود میکنم :دی
    گویم که:
    نه نترس:)))))
    اسفند دنداری تو دود کن خونتون به نیت من .... دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">