دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چند وقت پیش با یه دانشجوی دکترا حرف میزدم که همش از این که درساشون سخته امتحاناشون خیلی سخته استاداشون سخت گیره و از این حرف های رایج که هر دانشجویی میگه.... و منو تو بین حرفاش تشویق به ادامه تحصیل میکرد... خلاصه از من هم انتظار دلداری داشت و من تنها کاری که از دستم بر میومد میتونستم بگم " ما درس خوندیم چی شدیم شما بخونی چی بشی " و گفتم ... دی

و این جناب دانشجوی دکترا اصن با پوستو استخون قانع شد یکم ادامه میدادم با دوتا دستش فک کنم میزد تو سرش که چه عمری هدر داده  اصن در بد وضعی قرار گرفت نمیدونم چرا ؟؟!!!یعنی حرف های من اینقدر تاثیر گذار بوده و من نمیدونستم O_o

  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

خخخخخ
گویم که:
نه دیگه دخترم اگه تو هم درس میخونی بدون که ما خوندیم چی شدیم شما بخونی چی بشی :||
دی
یه دوستام دانشجو دکترا برق تو دانشگاه ما
بعد ارشد و لیسانسش دانشگاه تهران بوده جند وقت پیش به ما میگفت ارشدتونو دفاع کردید یه وقت نرید به فکر دکترا باشیدا!! اصلا فایده نداره
بعد یکی از بچه ها در اومد بی هوا  گفت: مگه خ.ر یم!!!
بعد دکتر نگاهی کرد و ماهمه زدیم زیر خنده و خودشم خندید وگفتیم منظوری نداشتیم و منظوز ما هم مثه منظور شما بوده که منظورتون این بوده که دانشگاهها و اساتید ایران فایده نداره!
نمیدونم منظورمو شماها گرفتید یا منظورمو نگرفتید
گویم که:
نه دیگه من از بیانات بهتر استفاده کردم ولی اگه باز قانع نمیشد مجبور بودم از حیوانات کمک بگیرم .. دی
نه خب بخونیم هم فایده ای نداره جز این که یه نگاه به مدرک بندازی و بگی هعی منم این مدرکو گرفتم یادش بخیر
نه منظورتونو گرفتیم
:))))))
گویم که:
نخندبعدا سرت میاد ها :|
الان خودت بگو چطور بیام برات هان؟!
به آبجی من میگی پسر؟!
چیش شبیه پسره آخه؟!
دوماهشه فقطا !!
گویم که:
میخوای با اتوبوس بیا یا تاکسی یام پیاده فقط دیر نکنی که خونه راه نمیدمت ... :|
خب چیکار کرنم اون آدرسو زدم عکس یه عالمه پسر بچه اومد:(
نه باور کن شبیه دختره آبجیت خیلیم دوس داشتنیه اینجا بود یه مشگون میگرفتم ازش:)
  • محسن رحمانی
  • خوبه شما بری روحیه بدید طرف رو میکشید :دی خخخخخخخخ
    گویم که:
    یعنی از این به بعد بخوام یکی رو بکشم روحیه بدم آیا؟؟O_o
    خوبه بهت نگفتن خبر مرگ کسیو بدی وگر نه یه طایفه رو منقرض میکردی و سکته میدادی..:|
    گویم که:
    الان یعنی میخوای یه طایفه رو منقرض کنی ؟؟!!!... :|

    :|
    گویم که:
    !!!؟؟؟؟
    خدایی خیلی تاثیر داره  هنوهیچی نگفتید رو من تاثیر گذاشت..;)
    گویم که:
    :)))))
    ببین اون بنده خدا چی کشیده :|
    نتیجه میگیریم منو تو هیچ وخ نباید کسیو دلداری بدییییم :)))) امکان داره تلفات داشته باشه :)))) حالا همچینم نشسته با یکی که دکترا میخونه همدردی کرده که انگار خودش مدرک فوق دکترا داشته :))))
    گویم که:
    نه من همچنان به دلداری دادن ادامه میدم ملت امیدشون به منه متوجهی که ... دی
    مگه من از فوق دکترا چیم کمتره هان ؟؟؟؟ الان بیام برات دختر چش قرمز :|
  • محمد StigMatiZed
  • اصلا چرا؟
    گویم که:
    شما نمیدونی ... منم نمیدونم ... بس بی خیال ... دی
    عه جدا عکس یه عالمه پسر اومد؟!
    حتمااشتباه زدی وگرنه من زدم درست بودا !
    جرئت داری نیشگونش بگیر تا گازت بگیرم! :دی
    گویم که:
    عه آره دیگه :(
    نخیر همون آدرسو زدم خب من عکس آبجیتو میخواااااااااااااااااااام :(((((((((((((
    من نیشگونش میگیرم تو جرئت داری گازم بگیر تا موهاتو بکشم ... :|
  • آریانا م.ف
  • حرفای ما تاثیر عمیقی رو ادمایی میزاره که میتونن ادمای بزرگی بشن. 
    یه بار تو زندگیم یه نفر بهم گفت نمیتونی و نتونستم.
    نمیدونی چقدر روحیه داغون کردن بده. خیلی حواست باشه ادمی نباشی که روحیه ی دیگرانو میپوکونی چون رویه ایندشون تاثیر مستقیم داره باور کن بهم ثابت شده. 

    گویم که:
    من برعکسم بهم بگن نمیتونی حتما میتونم و بالعکس:|
    من میگما تو قبلا انقد خشن نبودیا :l الان یا میخوای بیای برام یا گازم بگیری یا موهامو بکشی یا بخوریم :l اسرا جان رو خودت یکم کار کن عزیزم این همه عصبانیت اصلن خوب نیس:)))) من عروسیمو بخاطرت عقب انداختم هنوز خبری از آقا داماذه شما نیس؟ :)))))
    گویم که:
    رفته گل بچینه کاریش داری؟؟:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">