دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چند وقت پیش یه پستی گذاشتم در مورد شور وشعور و بیشتر دوستان در مورد این که من در مورد شور یکم بی انصافی کردم گله داشتن :)

اما امروز واقعا به این نتیجه رسیدم که این شورِ  بیشتر بیشعوریه وقتی خودمون میایم دینمون رو به سخره میگیریم دیگه انتظار نداشته باشیم که اونی که در مورد دینمون شک داره بیاد با دیدن این حرکات بگه بله آقا منم گرویدم به دینتون اصلا این مسائل دینیش به کنار یعنی از نظر اخلاقی نوشتن این چیزا پشت ماشینا یعنی واقعا کار درستیه اصلا معنی هاشون چی میتونه باشه من که هر چی فک کردم به جایی نرسیدم :|

چند مورد از نوشتار های پشت ماشینا برای محرم :|


+یزید بیا pvکارت دارم

+ یزید خر است گاو من است

+ سوس !! عمو خسته است

+ رستم بگیر یا ابوالفظل .....  که این ور نوشته بود اشتباه شد دستم بگیر یا ابوالفظل


دیگه بقیشو نمی گم خودتون بهتر میدونی:|

الان روی سخنم با اینی هس که میگه یزید بیا پی وی کارت دارم .... الان یزید اومد پی وی میخوای باهاش بیعت کنی یزید بزنه گردنت بیفته :|



+کلا دیگه نمیدونم چی به اینا بگم فقط میگم اینا شور نیس اینا بیشعوریه :|

  • asra ツ..

نظرات  (۴)

الان که دارم فک میکنم میبینم شاید بعضیا واقعا از روی سادگی ،نادانی این کارو میکنن....واین که خیلی سطحی درباره امام حسین میدونن...یا شایدم به خاطر احساسات شدیدشونه...وخیلی شاید های دیگه
و در آخر به خاطر بیشعوری!
موافقم

گویم که:
یعنی وقتی نمیدونن برا چی مینویسن سادگی در این حد؟؟؟:(
سه پاس بابت موافقت شما :)
بله موافقم
این بیشعورای شورنماهستند که آبروی شور های واقعی رو هم از بین بردند!!
به علت حضور این بیشعورها، ما نباس بیخیال شور درست خودمون بشیم!
امر به معروف و نهی از منکر اینحور جاها باید بکار بره دیگه!!
گویم که:
کار اینا از نهی و امر گذاشته باید یه فاتحه بخونیم :|
کاملا موافقـــم .
یعنی داریم آبروی خودمون رو میبریم :(
هم آبروی دینمون رو :(
گویم که:
بله متاسفانه :(
  • سروش آسمانی
  • جالب بود.
    موافقم. قطعا این کارها از روی شعور نیست.
    أیدکم الله
    گویم که:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">