دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

سلام

تصمیم داشتم نظراتو غیر فعال کنم ولی خب من که به حرف مفد ارزشی قائل نیستم :) همین قدر که خودم میدونم چطور آدمیم برای خودم کافیه :)
بس مثل قبل روز از نوع وب پر هیجان هم از نوع ... [پر هیجان رو چاخان کردم... اعتماد به سقفه دیگه کاریش نمیشه کرد ]دی
میدونم وبم خوبه دیگه اینقده به گفتن نیس :)))))

+از نظرات غیر فعال متنفرم .. شبیه اینه که نمیزاری یکی حرفشو بزنه و خفش میکنی:)
  • asra ツ..

نظرات  (۷)

اسرا جون من الان اومدم که یاهم رفیق شیم.
لینک کنیم دنیال کنیم بهت نظر بدم حالا تو میخوای غیر فعال کنی؟؟
گویم که:
:)
هر جور صلاحه!
گویم که:
:)
وِبــِ بسیار باحالی داری :دی :دی :دی :دی
:)))



+شوخیه مذخرفیه خودَم هم میدونَم ولی باز شوخیه جدی نگیرِش ;)
گویم که:
:| الان  بگم جناب خان برات بیاد یام بهتره بگم بابات برات بیاد که بنزین ماشینشو تموم میکنی :|
جناب بیاد برام ولی بابا نه :|
گویم که:
:))) بابا مهربان است بسی
پسر که از دست بابا کتک نخوره صبح تا شبو خیابون نباشه و فراری از دست بابا که پسر نیس :|
بس به بابات میگم .. دی
دیگه تشکر لازم نیس :|
خوب کاری میکنی.
دلیلشو قرار بود بم بگی نگفتیا!
خصوصی بوگو وگرنه میام برات :|
گویم که:
:))))))))))))) بیا بیا جلو در منتظرم 
ممنون خفه نکردی ماهارو :)))
گویم که:
گفتم گنا دارین منم که خوب.....دی

خوبه خودتم میدونی انگار آدمو خفه میکنه نظر غیر فعال :l مطمئن باش اگه فعالم نمیکردی انقد پیشت گریه زاری میکردم تا رحمت بیاد :))))
گویم که:
نه دیگه خفت کرده بودم جواب نمیداد گریه و زاری:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">