دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

دلم یه کربلا با پای میخواد همین ... بر خلاف خیلیا که میخوان سگ حرمت باشن من نمیخوام من میخوام زائر حرمت باشم مهمون حرمت زائری که با پای پیاده به سوی مولاش میره


                        


  + این روز ها تو اتوبان دلتون زدین بَغل مارو هم از دعاتون محروم نکنین(التماس دعا از همگی )
  • asra ツ..

نظرات  (۱۶)

هعییییی

ممنون آجی جونی حتما دعات میکنم ولی منو فراموش نکن چون به دعات نیاز دارم..مخسی فراوون
گویم که:
چشم دعای شمام یادم نمیره :)
  • محسن رحمانی
  • ان شاالله زائر حرمش باشید.
    گویم که:
    انشالله :)
  • شملیــا ●○●
  • ان شاء الله نصیب مون بشه .
    گویم که:
    انشالله:)
    خدا کنه قسمت هَمَمون بشه :))
    گویم که:
    انشالله :)
    هعـــــــــــــــــــــــی..
    گویم که:
    هــــــــــــــــــــعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...
    فکر کنم این عکس رو توی تلگرام دیدم...یادت افتادم گفتم بدم بهت :)
    +http://s6.uplod.ir/i/00693/jbbr862p2u03.jpg

    گویم که:
    ممنونم ازت مهر بانو خیلی خیلی خوشحالم شدم :)
  • محمد StigMatiZed
  • خدا همه مارو به راه راست هدایت کنه
    گویم که:
    انشالله :)
    دلتون عجب چیزی میخواد ...منم کربلا میخوام!   :"(
    گویم که:
    انشالله قسمت هممون بشه :)
    حلا نکه من رفتم :|
    سلام

    حرم حضرت ابا عبدالله دعوت میخواد کاش خودش بیاد و بگه فلانی منتظرتم ها 
    عجب حالی میشه
    هییییی
    کاش این اربعین با این دو تا پام پیاده .......
    گویم که:
    سلام
    کاش....

    چشم ما دعاتون میکنیم ولی تجربه به من ثابت کرده هر وقت تو روضه یا حتی تو خونه دلم شکسته و واقعا از ته دل زیارت (چه مشهد و چه کربلا و...) رو خواستم حضرات معصومین علیهم السلام بهم اذن ورود رو دادند
    شما هم سعی کن دلت از غم دوری کربلا بشکنه و بخواه، مطمئن باش اقا زودتر به کربلاش راهت میده
    التماس دعا
    گویم که:
    ممنونم:)
    ملتمسیم به دعا
    ایشالله با هم برییم اصن :))
    گویم که:
    نخیر من تو رو نمی برم:|
  • امیرحسین محمودی
  • السلام علیک یا اباعبدالله

    کاش اول دلمون حسینی باشه

    آخه میگن یه آدم خصوصیت متفاوتی که داره اینه که خودش همون جاییه که دلشم هست...

    التماس دعا

    گویم که:
    محتاجیم به دعا:)
    خیلی التماس دعا دارم 
    گویم که:
    ملتمسیم به دعا:)
  • زهرا دلآرام
  • منم دوس دارم پیاده برم حرم
    گویم که:
    انشالله قسمت همه بشه 
    یاد نوحه ی
    هر شب میخونم یا شور و نوا کربلا میخوام ابالفضل :)
    افتادم
    گویم که:
    منم خیلی وقتا گوش دادم به این نوحه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">