دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

هر چی که فکر میکنم میبینم از بین اینایی که به وبلاگاشون سر میزنم یه عده ای هستن که دوس دارن کامنتاشون در حد یه لبخند باشه :) و بس اما بعضیام جنبه کامنت طنز و کل کل رو دارن و بعضیام ... خلاصه بگذریم خواستم از تمامی دوستانی که من بهشون سر میزنم حتی شده خصوصی بگن که اگه از کامنتام ناراحت میشن ویا دوست دارن که کامنتام در چه حدی باشه  و البته بعضیام چون جنبه اش رو دارن کامنتام بیشتر در حد طنزه و اگر بهشون بر میخوره بگن :)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۱)

همه با جنبه ن اصولا
گویم که:
خوش اومدین:)
نوچ مخالفم:)
اما شما با کامنت های بنده آشنایی ندارین وگرنه.... دی
  • شملیــا ●○●
  • راضیم ازت :))))
    گویم که:
    راضیم از راضیتت خواهر :)))
    این روزا چه خبر شده همه از این حرفا میزنن؟!
    راضیم ازت.. [لبخند ملایم و رضایت گونه]
    گویم که:
    چه خبرشو نمیدونم و خبری از ین ندارم که دیگران هم میگن یا نه:|
    عمو شما راضی باشی نباشی همون آشو همون کاسه اس O_o
    الان به من برخوردهههه :| کی پاسخگوـٔه ؟!!! :))))) 
    گویم که:
    گفتم مسئولین رسیدگی کنن:|
    من که از کامنت های طنز و به خصوص کل کل خیلی خوشم میاد... اصلاً جدی بودن در دنیای مجازی کاری بس بیهوده و مزخرف است.
    گویم که:
    اوهوم میدونم جنبه شمام تو این مورد خوبه :)
    من راضی ام ازت آباجی ...
    دختر به این خوبی =)
    گویم که:
    دوستان تحویل بگیرین [آیکون غرور در حد ذوق]
    خوبی از خودته آباجی خانوم :)
    این پستِت به من خعلی بر خورد. :(
    یعنی چی ؟
    اصن شما حرفی داری؟
    ----------
    ما بلاگی ها همه مون با جنبه ایم.
    به ما فحش هم بدن میگیم از جنبه + نگاه میکنیم.


    *شوخی بود ;)
    گویم که:
    میخواستین جا خالی بدین بر نخوره :|
    حرف زیاد داریم اما نای گفتن نیس هعی:((
    آشِ خالَس ف بخورم پامه نـ. . . O_o
    گویم که:
    آورین 
    هر طوری عشقت میکشه...
    گویم که:
    :|
    خوشحال میشیم وبلاگتون رو در لیست وبلاگ های پنلم بزارم
    تا بلکه همیشه دنبال کنم مطالبتون رو :)
    گویم که:
    :) شما جزو دنبال کنندگان قرار گرفتین قبلا :)
    الان که این پستت رو دیدم رفتم یه دور نظراتتونو دیدم جوابابی خودمم دیدم...یه سوال برام پیش اومد الان من چه جوریم؟؟؟

    +ای دوست جنبه من فراتر از این حرفاس ... خیلی بیشتر!
    وبلاگ من راحت باش

    من چه جوریم...منظورم نظرامه ها!
    گویم که:
    شما عالی:)
    اگه جنبه نداشتی بق بقو نمیزاشتمت تو لیت دوستان بس همه کسایی که تو لیست دوستان من جای گرفتن همشون جنبه شون بالاس هر چند اخیرا یکی بود که ... حذفش کردم
    من تو وبلاگ شما راحتم دوست جان :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">