دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

سلام

یه چند روز نیستم و آپ هم نمیکنم بنا به دلایلی که خودم میدونم بسه ،چه دلیلی داره شما ها هم بدونید:|

خلاصه تا وقتی نیستم شلوغ نکنین هم دیگررو کشتین پوستو استخون همو دور نندازین و این که حضور سبزمو از وب هاتون دریغ نمی کنم بهتون سر میزنم

کامنتیم بزارین تایید میکنم اگه وقت کنم :)

بس تا درودی دیگر بــــــــــــــــــــــــدرود :)

  • asra ツ..

نظرات  (۳۰)

واقعا چه دلیلی داره که ما بدونیم؟! :)))))
والا!
گویم که:
ها والا :|
و کسی هم که بخواهد بداند زبانش را از دست خواهد داد :))))
ئه ...چرا :(((((((((((((((((((
باز من اومدم میخوای بری ها....چرا....:((((((((((
[آیکون دق کردن بق بقو از غصه]
گویم که:
بابا هستم فقط یکم کار دارم نمی تونم آپ کنم اما به همتون سر میزنم خب دق نکن بابا دق کنی کی بق بقو کنه برام... دی
هستم خانومی :)
  • شملیــا ●○●
  • سلام
    نمی پرسم چرا چون دلیلی نداره بدونم :-p
    باشه مامان در رو هم به رو غریبه ها باز نمیکنیم
    زود برگرد :)
    گویم که:
    سلام
    اره والا چه دلیلی داره بچه سر از کار بزرگترش در بیاره ... دی
    آورین دخترم باز کنی مامان بفهمه شیلنگ میدونهو  تو ها :|
    سعیمو میکنم :)
    باش.
    گویم که:
    :| یه کم ناراحتی چیزی از این که نیستم :|
    یعنی اصن خوشحالم کردی :|
  • بانو ف تک نقطه
  • به امید دیدار بانو ^_^❤
    گویم که:
    ممنون بانو :)

    آخش مطمئن شدم هستی ... :)))))))))))))))))))))))))))))))

    گویم که:
    نه بابا هستم میدونم برم یه ملت نابود میشن بس هستم :)))))
    زندگی شما بازتاب افکارتان است؛ اگر افکارتان را تغییر دهید، زندگی شما دگرگون می شود.((برایان تریسی))
    گویم که:
    O_o
    بدرود یادِت رفت نصیحَتِ شکستن چوب رو بُکُنی D:

    + چرا همه این روزا خدافظی میکنن ؟؟؟ مُد شده ؟ عآیا ؟
    گویم که:
    گفتم اونو نگم ببینم خودتون انجام میدین میشه رو هوشتون حساب کرد ... دی

    +اشتباه نکنین خدافظی نمیکنم یه چند وقت شاید روز نیستم همین و بس :)
    قول بده یه روز بعدازظهر زود برگردی.. :(
    گویم که:
    یه روز بعد از ظهری ابری همراه با رعدو برق بر میگردم :))))
    حالام یعنی واقعا اخم کردین الان میگین از دستش راحت شدیم ... من که میدونم :)))
    دیگه چقد تفاهم!
    با هم آپ نمیکنیم :دی
    :))))
    گویم که:
    بابا کلا ما این جور آدم تفاهم دوستی هستیم دیگه [چشمک]
    تا من بیام مواظب خودتو خوبیات باشی ها خواهری :)
    یاد سفارشای مامانم موقع بیرون رفتن از خونه و مسافرت افتادم!!!
    خخخخ
    گویم که:
    حتما هم تاکید مادر محترم به شدت روی شماس :|
    حالا من سفارش کردم برم  بیام ببینم از این دوستا و خواهرا و برادرا یکیشون شکایت داره من میدانمو شما و عمو پلاک هفت :| و چوب دم در :|
  • مهدی اصغری
  • باشه
    گویم که:
    جداً؟؟
    هر چی هست موفق باشی
    گویم که:

    یه چی هست دیگه همه گیر دادن ببینن چه خبره :| محاله ممکنه از من حرف بکشین :|
    ممنونم :)
    اکی منتظریم همچنان
    گویم که:
    باش تا بیام فقط این آناناس زیر پات میوه داد دست نزنی تا بیام :)))
    من دلم برات میتنگه :( از بعداز ظهر دلم گرفته :(
    گویم که:
    اوخی آبجی کوچیکه من دلت تنگ نشه میام خواهری دلتو تنگ نکن برو بشین عربی و شیمی رو  بخون :)
  • فاطمه یعقوبی
  • نمیدونم دلیل این هستم ولی نیستمت چیه ولی هرچی هست ان شا الله خیره و شاد باشی 
    گویم که:
    خیره دوست جان...... هستم یعنی به صورت کنترل نامحسوس هستم دیگه ... دی
    موفق باشی واینکه مواظب خودت باش:))
    گویم که:
    چشم نار بانو :)
    شمام مواظب خوبیاتون باشین :)
  • محسن رحمانی
  • سپردم توی این مدت بچه ها تا میتونن اپ کنن :دی خخخخخخخخخ

     

     

    گویم که:
    اتفاقا یادم رفته بود اینو بنویسم که پست بزارین ......اجرتان با مش رجب :|
    شمام به جای خخخخخخ بگین چچچچچچچچچچچچچچچ:|
  • محسن رحمانی
  • چی رو نمیگفتید تاریا نشه؟!
    گویم که:
    که چقدر مهربانیم :)))))))))))
    چشم مناظر میمونم تاباهم بخوریمش
    گویم که:
    من تک خورم گفته باشم :|

    نخیر پس تا تو بیای من میخورم حالا خوددانی خخ
    گویم که:
    بخور ببین مویی برات میمونه یا نه :|
    امیدوارم این چند روزی که نیستی ..روزهای خوبی برات باشه ...
    موفق باشی 
    گویم که:
    ممنون آبان بانو :)
    ان شاالله ک منتظریم
    گویم که:
    ممنون:)
    عجب ادمیه:)))
    نه بخدا:))
    گویم که:
    بابا دیگه اینقده نمیگن که خودمم میدونم خیلی خوبم ... دی
    دیگه قسمم نخورین همه میدونن خوبم :)))
  • محمد StigMatiZed
  • مراقبت کن، از سایه برو
    گویم که:
    نه ممنون از عابر پیاده میرم :)))
    منم قرار بود چند روز نباشم ولی نمی دونم چرا هستم:))))))
    والا....
    گویم که:
    با این هیجانو نیشی که این بچه تو پرو فایلت داره نگا میکنه معلومه که چرا هستی ... دی
  • شقایق وحشی
  • :))))) 
    گویم که:
    دختر نمیخنده سنگین رنگین باش:|
    تازه اشنا شده بودیم که!
    میخواستم برات یکم معجزه کنم!! :))
    کجا رفتی یِــِـــیهو؟ (yeyho)

    گویم که:
    میگم ها من خودم معجزه میکنم برا من چاخان نکن دختر .... دی
    نرفتم هستم شلوغ نکنی ها و گرنه......:)))
  • آبجی خانوم
  • سلام عزیزم، خوبی؟
    من گندمم، یادته؟ وبلاگ آقای مهدیان با هم آشنا شدیم ...
    درست شناختم آیا؟!!
    گویم که:
    سلام گندمی :)
    آره خودمم بعد این که بلاگفا نابود شد آدرستو داشتم چند بار اومدم نبودی :(
    کلا داغون شده بود ی :((
    هعی
    کلا خیلی از بچه ها رفتنو نیومدن :(((((
    آری درست شناختی خوش اومدی گندمی:)
  • آبجی خانوم
  • فدات بشم عزیزم
    والا بلاگفا زد وبلاگمو حذف کرد، بعدشم هر کار کردم نتونستم دیگه با همون آدرس وب بسازم دیگه یه مدت بی خیال شدم.
    تو چطوری؟ خوبی؟
    اگه بدونی چطوری پیدات کردم!! اتفاقی پسر خط خطی رو پیدا کردم، آدرس آبو رو ازش گرفتم رفتم تو کامنتاش گشتم تا پیدات کنم!!!!
    فقط نمیدونم چرا نمیتونم لینکت کنم؟!!
    راستی از آقای مهدیان خبری نداری؟!
    گویم که:
    اوهوم تازه بعد اون نابودی باز هم گند زد و همه چیز رو برای دومین بار نابود کرد
    من خوبم خانومی تو خوبی؟
    ممنونم که پیدام کردی آبجی خانوم :)
    بفرما بشین برات چایی بریزم خستگی در کن ... دی
    نه از آقای مهدیان هم خبر ندارم ایشونم بعد نابودی بلاگفا دیگه نیومدن :(
    راستی بیا بیان خب :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">