دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

توجه توجه اونم از نوع خیلی ضروری:

کسی این ورا رد میشه که spssبلد باشه اونم 10 تکنیک مهم رو که کاربردی هستش؟

مثلا : تکنیک عاملی ، تحلیل مسیر،آزمون تی تک و تی تست و رگرسیون و تحلیل عاملی و ....

آیا کسی با این نشانی ها از این ورا رد میشه ؟؟اگه رد شد زنگ وب ما رو هم بزنه :(

با تشکر روابط عمومی هیچی نمی دونم :|


+همچنان نیستم اما هستم

  • asra ツ..

نظرات  (۴۵)

  • فاطمه یعقوبی
  • اینا که گفتی چین؟ o_O
    خوردنی؟ پوشیدنی؟ :)) 
    گویم که:
    فعلا برو با تبلتت بازی کن که بابات برات تازه خریده برو دخترم آورین .... دی
    انگری هم بازی کن :))
    و ما نیز همچنان گذری رد شدیم :)
    گویم که:
    و ما نیز همچنان به موقعش حساب تک تکتان را خواهیم رسید :|
    اسمشو تازه شنیدم... :|
    گویم که:
    جداً؟؟؟!!!..... باعث خیر شدم بس که لااقل اسمشو بشنوی..:|
    منم بلد نیستم.. :|
    گویم که:
    نه پ انتظار داشتین همه چی دون باشین ...:|
    نه :|
    گویم که:
    خب معلومه آباجی چون به قول عمو هنو فینگولی[چشمک]
    میگم که,من بلدم  :l ولی مجانی واسه کسی کار نمیکنم,حالا چون آشنایی با هم کنار میایم :)))))))
    گویم که:
    میگم که توبرو روریاضی و زمین شناسیت کار کن :|
    فارسیتم بخون :|قرار نشد مگه درساتو بخونی هااان؟؟[آیکون عصبانی]
    چیه ؟؟؟ خوردَنیه ؟؟؟ :||||
    گویم که:
    برو با گوشیت بازی کن که بابات برات 800تومن خریده ،برو :|||||
    بعید میدونم رد بشه... ":)
    گویم که:
    اوهوم ... فک نکنم رد بشه .. گفتم سنگ مفد گنجشک مفد اما تیرم به خطا خورد فک کنم :(
  • محسن رحمانی
  • چی هست؟ من که نه میدونم چی هست ؟

    غیبت شما بسیار طولانی شده :دی

    گویم که:
    به برنامه است یعنی کلا جای تعجب داره که کسی تا حالا به گوشش نخورده :|
    حالا این غیبت صغرا بوده ظهور خواهم کرد ... دی
  • محسن رحمانی
  • نه دیگه باید درستون رو حذف کنید غیبت زیاد دارید:دی
    گویم که:
    نه دیگه گفتن شما هر چقدر غیبت کنی ما خیالمون راحت تره :))
    منم که بچه حرف گوش کن ملتفتین که ... دی
  • محسن رحمانی
  • حالا شما اسم فارسیش رو بگید شاید بدونیم. زبان اختصاریش رو

    شاید کسی ندونه .

    گویم که:
    آخه زبان فارسی نداره اسم برنامه اس پی اس هست:|||
    خودتم فینگولی :|
    گویم که:
    تو فینگول بودن ما دوتا که شکی نیس ... دی
    داده داری خودت
    گویم که:
    اره خب داده دارم
    الان شما بلدی یا منو سرکار گذاشتین :|
    چوننرم افزار تخصصی رشته خودتون بهتره برید از رفقای کارشناسیتون امار بگیرید که که خودشون یا کسی رو میشناسند که بلد باشه؟
    خصوصا اون رفقایی که ارشد دارند میخونند
    بعد از اون فایلهای اموزشی اگلیسی این نرم افزار میتونه کمکتون کنه 
    و بعد از اون تر اینه که بدید پروژتونو به این سایتا یا ادمایی که انجام میدند بدید
    دانشجوهای دکترا دانشگاهها معمولا بلدند این نرم افزارای تخصصی رشته خودشونو و چون اکثرا همه ب پول و بدبختند ز خداشونه تا با گرفتن پول پروژه انجام بدند
    گویم که:
    ازآنجایی که رفیقی ندارم بس این مورد رو حذف میکنیم
    بعد اون فایل ها هم آموزش مقدماتیه بس این مورد هم حذف میشه
    این آدمارو سراغ دارم که انجام میدن اما پول میگیرن ها اونم چه پولی :| خودم یاد بگیرم انجام بدم هم کار خودم راه میفته همم پولم جیبم میمونه... دی بس این موردم حذف میشه
    بله بلدن من چیم از اونا کمه بس منم میتونم بلد بشم خب :| و چشمم در بیاد باید بلد شم :| بس این مورد حذف میشه
    مورد دیگه ای نموند؟؟!!... دی
    من که نمیدونم والا!
    اما لینک دانلود یه کتاب رو در مورد spss دارم! نمیدونم بدرد میخوره یانه:
    http://dl.ketabesabz.com/ebooks/SPSS13[www.VeyQ.ir].zip?
    گویم که:
    والا یعنی کلا تعجب میکنم که چرا کسی نمیدونه :(
    باشه یه نگا بهش میندازم ممنون ازتون:)
    یه سرچ در این مورد بکنین موارد مفید تری بدست میارین...چند تا جزوه و پی دی اف بود ! من که سر در نمیاوردم...:/
    گویم که:
    راستش دنبال این مطالب گشتم اما متاسفانه آموزش مقدماتی بود :(

    آیا تو به زنگ تفریح معتقدی؟...
    همانا تو جزو بیرحم ترین بندگان هستی...
    و باشد که رستگار شوی,وفکر نکنم البته...
    دی :)))) :l
    گویم که:
    یعنی دستم بهت برسه میکشمت :|
  • آبجی خانوم
  • مشکوک چرا؟؟!!!!
    بخوام بیام بیان باید از اول وبلاگ بسازم؟ یا میشه همینطوری هم بیام؟!!!!
    گویم که:
    حالا ... دی
    بیای بیان یه وبلاگ به همین اسم میسازی بعدا میتونی مهاجرت کنی
  • محسن رحمانی
  • برای تحقیق میخواید برای مقاله ؟برای چی؟
    گویم که:
    برا مقاله :|
    البته فرقی نمیکنه لازمش داده هستش
  • محسن رحمانی
  • توی گوگل سرچ کنید براتون میاره انواع مقاله ها رو.spss+pdf
    گویم که:
    جدا؟؟!!!
    خدا خیرتون بده :|
    بابا اس پی اس یه نرم افزاره باید با داده های خودم کار کنم خب:((
  • محسن رحمانی
  • خوب منم میدونم  مقاله ی اماده هست شما فقط میری اعدادش

    رو کم وزیاد میکنید همین.

    گویم که:
    o_O
  • محسن رحمانی
  • دانشجویید؟ خوب چرا داده ی خودتون رو نمیشنید محاسبه کنید.
    گویم که:
    بله... خب یاد بگیرم میشینم محاسبه میکنم :|
  • محسن رحمانی
  • یعنی سرکلاس یاد نگرفتید؟
    گویم که:
    سر کلاس توضیح ندادن که یاد بگیریم:(
  • محسن رحمانی
  • حالا؟ عجب؟ مگه میشه پشت رایانه اونم محاسباتی رو یاد گرفت؟
    گویم که:
    اره چرا نشه
    با ما به اوج بیندیشید :))
    اما بی شوخی بله میشه :)
  • محسن رحمانی
  • حتما پیام نور میخونید.

     

    گویم که:
    تابلو نه؟
  • محسن رحمانی
  • نمیشه محاسباتی رو که نمیشه  پشت رایانه یاد گرفت .

    سی دی آموزشی دیوی دی نداره درستون ؟

    گویم که:
    چرا داره اما مقدماتیه 
  • محسن رحمانی
  • یعنی چی تابلو نه ؟
    گویم که:
    میگم پیام نور بودنش تابلو بله پیام نوره :(
  • محسن رحمانی
  • حالا یه بار که نمره تون کم شد ویه منفی گنده گرفتید دفعه بد

    سرکلاس گوش میگید :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    گویم که:
    :)))
    درس ما نمره منفی نداره
    من که سر کلاس نمیرم گوش کنم .. دی
    و این که این مقاله جدای از درسه :|
  • محسن رحمانی
  • از دخترهای ترم بالایی یا همکلاسی هایی که درسشون خیلی

    خوب هست وبلد هستند بپرسید.

    گویم که:
    خب مشکل شد دوتا من کسی رو نمیشناسم و این که اونام نیان از من بپرسن خیلیه :(
  • محسن رحمانی
  • خوب آره چون پیام نور واقعا درس نمین کلاسهاش فقط رفع اشکال

    هست مگه استاداش دلسوز باشند ودرس بدن .

    خوب باهمون مقدماتیه یه چیزی رو سرهم کنید .

    گویم که:
    o_O
    میگم ها معلومه شما تکالیف دانشگاهتونو به نحو احسن انجام میدادین ..:|
    الان اینی که میخوام یاد بگیرم ربطی به استادمون نداره برا خودم میخوام یاد بگیرم که بعدا لازمم میشه :(
  • محسن رحمانی
  • خوب از استادتون بخواین براتون توضیح بدید البته شما تنها نه کل

    کلاس بگید براتون توضیح بده.

    گویم که:
    اولا استاد میگه برو بچه کار دارم این که به درس تو مربوط نمیشه برو مقاله کار کنی یاد میگیری اما..... هعی
    دوما کل کلاس میگن حوصله داری ها استاد نمره رو بده بی خیال بقیه چیزا :(
  • محسن رحمانی
  • خوب وقتی الان لازمتون نیست  میتونید توی طول ترم بچه های

    زرنگ رو پیدا کنید وازاونا یاد بگیرید خوب. یا دیوی دی آموزشی اون

    رو پیدا کنید ویاد بگیرید.

    گویم که:
    الان لازمم نیس برااین درس نیس اما بخوام مقاله بنویسم میمونم :(
    این بچه های هم کلاسیم با من میان بالا دیگه بس زرنگ از کجا پیدا کنم :(
    متاسفانه الان همه به فکر اینن که نمر هبگیرن و مدرک :((
  • محسن رحمانی
  • رشته ی شما چیه؟
    گویم که:
    جغرافیا
  • محسن رحمانی
  • من  بلد نیستم اگه بلد بودم حتما براتون توضیح میدادم .

     

    گویم که:
    :(((
    آخه چرا کسی بلد نیس:((
  • محسن رحمانی
  • ببینیدشاید بتونید نرم افزار یا سی دی های آموزشیش رو پیدا کنید

    وبخرید یا از کتاب خونه کتاب آموزشیش رو پیدا کنید چون هست

     

    گویم که:
    اره اونا رو دارم ... اما در حد مقدماتیه :(
  • آبجی خانوم
  • خوب چطوری دقیقا باید مهاجرت کرد؟!!
    ( فقط بدیش اینه که آدرسو نمیشه تو بلاگفا لینک کرد!!)
    نه بابا دیگه نمیرم! بیگاری میکشید ازم!!
    گویم که:
    توضیح اونو که دادم :)
    نه یه راه هس :)
    جدی بس بهتر که نمیری :)
  • آبجی خانوم
  • عضو بیان شدم، بعد آدرس جدید ساختم، فک کنم اشتباه کردم، نه؟!
    کجاش نوشته؟!!!!!!!!!!
    گویم که:
    نه نه درسته
    واستا بیام توضیح بدم بیگ بیگ اومدم :)))
  • آبجی خانوم
  • مرسی عزیز دلم
    فقط یه سوال دیگه: امکان چند نویسنده داره دیگه؟!!
    حالا با داداشی یه مشورت کنم اگه موافق بود مهاجرت میکنیم :)
    گویم که:
    اره گندمی امکانش هس :)
    خوبی؟
    گویم که:
    خوبم :)
    یو خوبی؟!
    سلام اسرا جونم
    گندمم :)
    فعلا یه وبلاگ تکی ساختم اینجا :)
    گویم که:
    سلام گندمی
    مبارکه چشم سر میزنم :)
    موفق باشی خانومی :)
    خواستم اعلام کنم من بلد نیستم ..رو من حساب نکن ..:))
    گویم که:
    آبان دخترم زنگ مردمو چرا الکی میزنی ؟؟:|
  • فاطمه یعقوبی
  • خخخ الان جوابت به نظرمو دیدم :)) انگری ندوست :)) 

    من گروه های جالب زیادی عضو بودم متنایی که بچه ها میذاشتن برام کشش داشت
    گویم که:
    چرا بدوست ... دی
    فقط مواظب باش کش نیای:)))
    خخخخ
    اومدی!!!
    تو معلم دیکته نیستی احیانا؟!!!!
    گویم که:
    nOoOoOo
    :))))
    وااای اگه بدونی!!!
    یه سایت پیدا کردم یه مقداری از بک آپ های وبلاگ قبلیمو داره!! :)
    خیلی خوشحال میباشم! :)
    گویم که:
    وااااااااااای میدونستم :)))
    اره منم قبلا دیدم یه عده هستن بیکارن دیگه ... دی

    بعدشم
    حالا که وقتش نیست
    ولی دوستییییم
    من سمنو میخوااااام!!! :)
    گویم که:
    ببین گندم من با تو هیچی دوستی ندارم :|
    اصن شما ؟؟!O_o
    برم سمنو تو فریز داریم بیارم بخورم :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">