دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

عروسک، کفش، لاک ، ساز دهنی

وقتی این کلماتو میبینین چی به ذهنتون میاد؟! برا من که چیزی به ذهنم نمیاد فقط کلی ذوق میکنم اونم از جنس ذوق مرگ ^_^


+ اگه یه نفر بهتون بگه اینا رو براتون میخره و نخره هی بگه میخرم به موقعش، میخرم ...خلاصه نخره باهاش چیکار میکنین؟؟هر چند نخره هم کلی ذوق میکنم  (بخواین فحش بدین کامنت ندین )

+گزینه های پیشنهادیتون رو از ما دریغ نکنین با تشکر از خودم ... دی

  • asra ツ..

نظرات  (۱۵)

  • گمــــــــــــــــــــنام ta1ir
  • آدم اگه شعور داشته باشه یه بار میگه دیگه تکرار نمیکنه
    گویم که:
    شاید برا شما پیش بیاد و شعورشو نداشته باشه اما اینی که من میشناسم شعورش از خیلیا بیشتر و ...
    میکشمش :l درس مثه کاری که میخوام با تو کنم :l
    گویم که:
    مگه مرض داری دختر مگه من چیکارت کردم :|

    من خودم از اینا برا بقیه میخرم، حس خوبیم نسبت به خریدشون ندارم.. :))
    گویم که:
    :| فک کنم اگه قرار بود من بخرم اصن حس خوبی نسبت بهشون نداشتم وحالت تنفر هم داشتم اما چون برام میخرن کلی ذوق دارم :)))
    نمیدونم تاحالا پیش نیومده
    گویم که:
    باش :|
  • شملیــا ●○●
  • من خیلی زیاد دوست میدارم ساز دهنی را :)
    گویم که:
    خیلی خوبه من نیز بسی بسی زیاد دوست میدارم :)
    مگه میشه اینارو خوند و ذوق مرگ نشد؟؟؟
    شاید بد باشه ولی هدیه هامو خودم انتخاب می کنم واسه همین باید خریده بشن گزینه ی دیگه ای نمی مونه :)
    بعد اینکه مجبورش کن بخره! ولی اگه خیلی دوسش داری همین که گفته اینارو برات می خره شیرینه درک می کنم...
    گویم که:
    فاطمه بانو میبنی کلی ذوق دارن ها ^_^
    من کادو هامو خودم انتخاب نمی کنم دوس دارم باز کنم ببینم چیه اینو بیشتر دوس دارم :)
    گنا داره برا چی مجبورش کنم همین که اینا رو میگه من کلی ذوق میکنم یعنی خیلی شیرینه، این حس ذوقه که قابل بیان نیس مهر بانو :)
    ذوق هات مستدام عزیزم :)
    خیلی خوبه اینطوری :)
    من همه شونو یه اندازه دوست دارم نمیشه از یکی گذشت :)
    گویم که:
    قربانت مهر بانو :)
    اوهوم خیلی هم خوبه فاطمه بانو :)
    منم که همشونو تو یه اندازه دوس میدارم فقط میتونم بدم نگا کنی ها فاطمه بانو نمی تونم بدم ببری برا خودت .. دی
    و اسلام و علیک یا اسرا :))))
    و الفرار تا کتک نخوردم :)))
    گویم که:
    و رحمه الله و برکاتو ووووووووووووووووووووو دختره چش سفید
    برو به درسات برس عه [آیکون خیلی عصبانی ]
    اینایی که رنگی نوشتی چین؟
    گویم که:
    عروسک: که هر دختری تو هر سنی باید داشته باشه :))
    کفش : تا جایی که من میدونم میپوشن :|
    لاک : دخترا به ناخوناشون میزنن :)
    ساز دهنی : برای زمان تنهایی عالیه :)
    یعنی تعریفاشو گسترده تر از این بگم ؟؟O_o
    فقط عروسک :))
    میمیرم براش ...
    به قول مامانم تو درست بشو نیستی!

    عروسک خیلی دوست میدارم.
    به خصوص اگه کوچولو باشه :))
    گویم که:
    آباجی مامان منم همینو میگه :((((((((((((
    اما چیکا کنم عروسک دوس میدارم اونم خیلی [آیکون خجالت]
    حالا که مامانت دعوات میکنه میخوای بده من نگه دارم ... دی
    حس خیلی خوب....خیلی خوب...خوب...خو..خ..و...ب
    اگه برام نخره ... یه folder تو مغزم براش باز میکنم اسمشو میذارم Bad mots...بعدشم pace ش میکنم اون تو...ایش :|
    گویم که:
    :)))))
    خیلی باحال بود بق بقو
    به نظرت باید این کارو کرد ؟؟؟:)))
    ولی من میگم باید کاری کرد که موهاشو بکنه بگه ای خدا من بیچاره... دی
  • محسن رحمانی
  • گویم که:
    :|
  • محسن رحمانی
  • یه دختر لوس :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

     

    گویم که:
    یه پسر پررو چچچچچچچچچچچچچ
    اینم روش خوبیه...موافقم D:
    گویم که:
    اره دیگه باید مستقیم حمله کرد :)))
    هیچکدومش واسم جذاب نیست : )
    لاک که اگه مال من باشه خشک میشه. عروسک هم میفته یه گوشه و خاک می خوره. با صدای جیغ و مرتعش ساز دهنی هم مشکل دارم. کفش هم کلا مقوله ی بی مزه ایه؛ چون اونی که سلیقه داره کفش راحت نمی خره. اونی که کفش راحت می خره به زیباییش توجه نمی کنه. هر چی هم بخره نمیشه همه جا پوشید. ترجیح می دم کلا کسی واسم کادو نخره.
    نتیجه: اگه هی بگه می خرم و بازم نخره فقط لبخند می زنم ببینم خود درگیریش کی تموم میشه. و در عوض(اگه از راستگوییش مطمئن باشم) از اینکه بهم انقدر توجه داره که می خواد علاقه شو بهم ابراز کنه خوشحال میشم.
    گویم که:
    خب آدما فرق میکنن دیگه و سلیقه ها و دوست داشتن هاشون :)
    من همشونو دوس میدارم و این که برامم نخره بازم خوشحالم :)
    ممنون که نظرتونو دادین :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">