دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

انار که می بینم
به یاد تو می افتم
و برق چشمانت
از دیدن گاری انار
انار که می بینم
آه می کشم از حسرت
که چرا برایت
اناری نشکستم آن روز
انار که می بینم
انار ترک خورده ی دلم
دانه میشود
و بر دامان خیال تو می ریزد
انار که می بینم
به یاد تو می افتم
یادت چه سرخ است
و چه شیرین




+متاسفانه نمیدونم شاعرش کیه
+ و این که کچل شدم سر این پسته :))
  • asra ツ..

نظرات  (۱۶)

  • شملیــا ●○●
  • چه زیبا :)
    چرا کچل ؟ :)
    گویم که:
    کچل شدم دیگه به کچلیم میخندی بیام برات دخترم هان ؟o_O
  • محسن رحمانی
  • قشنگ بود.

     

    کچل چرا؟

    گویم که:
    ممنون:)
    میدونستم قشنگه ... دی
    یعنی همتون ماشالله نکته سنجین :|
    آخه...
    گویم که:
    :(

    این سیـــنه هــوای ِ یار میخواهــد خب . 
     بی تابــــــ شده ، قــرار میخواهــد خب .
     لبخند که می زنــــی لبـــت می شکفــد!
    ما هم دلمــان انــار می خواهد خبــــــــــ :)

    سید تقی سیدی 
    گویم که:
    به من چه خــــــــــــــــــــب.... دی
    :))
    وااااا
    تصور کن شب عروسیتو
    کچلی دیگه، برات مو مصنوعی میذارن بد یهو این کلاه گیست وسط مراسم میافته و همه میبینند عروس کچله!
    خخخ

    شعرش زیاد انار توش بود نمیگی شاید یکی یه جا باشه که انار نباشه اونوقت باس چیکارکنه!!
    گویم که:
    یعنی این قوه تخیلتون منو کشته اصن :|
    من تصور دونیم خرابه نی تونم تصور کنم اصن :|
    این روزا مو هم میکارن ها فقط برای بیشتر بدانید گفتم .. دی
    خب دلتون انار میخواد ؟؟!!یادتونه اون دفعه با عمو میخواستین ازم حرف بکشین جایزه اش هم انار آب دار بود حالا من نمیخوام برین همونو نوش جان بفرمایید ... دی
    یادم باشه از این بعد از انار زیاد بگم میوه خوشمزه ایه به به :)))

    متنش خیلییی عالی بود
    لاییک
    گویم که:
    عکسش از متنشم عالی تر بود ها :)
    کو لاک اخه ای بابا :(
    زیبا :-))
    گویم که:
    ممنون:)
    ولی برام سوال پیش اومده اونم این که به چی میخندی ؟!O_o
    اسرا من وقتی انار میخورم یاد تو میافتم .... راست میگم :|
    گویم که:
    جدی؟! بس رد پای خاطراتم کار خودشو کرد :)
    چون بچه راست گویی هستی کاری بهت ندارم ... دی
    از "تو" منظورت خودِت بود دیگه ؟؟!!
    چون اولین چیزی که بعدِ انار یادِمون میوفته شومآئید :)))
    گویم که:
    شاید کسی چه میدونه:)
    یعنی دراین حد شدم رد پای ذهن ها :))
    بیخود که اسمم شکوفه انار نیس [آیکون غرور]
    انقد انار انار نکن دهنم آب افتاد :|

    قشنگ بود آبجی =)
    گویم که:
    انــــــــــــــــــــــــــــــــــار اونم انار ملس که موقع خوردن چشاتو گرد کنی به به :)))
    عکسه انار گذاشتین و تعریف و اینا بعدش به من چه ؟! 

    :))))))))))))))))) 

    البته خوشبختانه من فقط شیرینجات میل دارم اگه انارش شیرین باشه
    دوست دارم وگرنه دوست ندارم . 

    والا... 
    گویم که:
    نه پ میخواستی بگم بفرما انار؟/!!O_o
    عجبا ؟؟!!O_o
    صد البته و هزاران خوشبختانه ما همه رقم انار داریم شوما شیرین دوست بدار کیه به شوما انار بده :|
    والا.... دی
    :)
    گویم که:
    :)
    رو که رو نیست رب اناره :))))

    چه ربطی داشت ها ؟ حتما باید ربط داشته باشه ؟! 
    لزومی ندیدم ربط داشته باشه . 

    والا... 
    گویم که:
    روی شمام رو که نیس قره قوروته ... دی
    با ربط رو ما اینجا بی ربط کرده و بی ربط رو با ربط شما بفرمایین به فرهادو شیرینتون برسین از دست نرن یه و قت :)))
    ها والا ... دی
    بانو انار.. :)
    گویم که:
    :)
    اون انار شماست
    ما خیانت در امانت نمی کنیم
    بعد من خودم بچه کاشونم
    انار فین همچین...... ولش کن اگه تعریفش رو بکنم دهنت آب میافته
    من برا بقیه گفتم خواهر!
    گویم که:
    بابا امانت دار :))
    بعد منم بچه  یه جام ... دی
    انار فین همیچینم تعریفی نداره ... دی
    آره میدونم شما همچین آدم به فکر بقیه بودنی هستین میدونم :)))
    حالا شما برین اون انار آبادارو که جایزه ام بود بخورین ... دی
  • بانو ف تک نقطه
  • من یکی دو روز نیومدم وبت چقد آپ شده اسرا :))))) 


    چه عکسش نازه! 
    گویم که:
    همش در عرض یه روز آپ شده :)))
    اوهوم خیلی نازه  قابلتو نداره کادو کنم ببر .... دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">