دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

بعد از ماه ها یکی از دوستان توی تلگرام به بنده پیام دادن و سوالی کرده وپاسخی دریافت نمودن ... متن مکالمه :

رفیق جان : سلام ... خوبی؟خوشی؟

من : سلام .... اوهوم خوبم تو خوبی ؟؟ چه خبرا؟؟

رفیق جان : ببین وقت ندارم بعدا میام حرف میزنیم فقط یه سوال داشتم

من: باشه سوالتو بپرس :|

رفیق جان : به نظرت بخوای یکی که تو گروهه شمارشو به دست بیاری چیکار باید بکنی ؟؟

من بعد از کمی فکر: فقط یه راه داره o_O

رفیق جان : پس بگو زود باش عجله دارم

من : بری پی ویش خیلی مودبانه بهش بگی میتونم شمارتونو داشته باشم .... دی

رفیق جان : برو بابا خیلی بی مزه ای

من :میدونم :)))

رفیق جان : اصن دیونه ای دیونه میفهمی

من: اینو مطمئن بودم  ^_^

دیگر خبری از دوست جان نشد خدا خیرم بده فک کنم کارش راه افتاد :))

فقط نمیدونم چرا اینقدر تشکر ازم کرد o_O

  • asra ツ..

نظرات  (۱۱)

خب تنها راهش همینه دیگه :)
گویم که:
اره خب
لابد انتظار داش براش معجزه کنم :|
کامل جواب سوالشو گرفت :|

عروسک اصنم لوس بازی نیست :(
من خیلی خیلی دوست میدارم.
اسرا دوتا عروسک کوچولوی ناز دارم، یکی دختره یکی پسر =)
کنار هم میشینن. 
همیشه تو کمدم ان :))

مامانم هر موقع میبینتشون اینطوری بهم نگاه میکنه :|
بعدم با مسخره بازی میگه اینا رو با خودت ببر خونت :|
چیکار کنم خو دوست دارم :((((

باید دختر باشی تا بدونی عروسک لوس بازی نیست ... :)
:*

گویم که:
اره دیگه خدا خیرم بده :))

اره ابجی اصن هم لوس بازی نیس کلیم حال ادمو خوب میکنه :(
میگم ها میخوای اونارو بده من برات نگه دارم :))
آبجی منم بگم این عروسکو میخوام این طوری نگام میکننo_O
هعــــــــــــــــــــی:|
اجری بس عظیم بردی با این جواب دادنت :|

نوچ عروسکای خودم ان :)

من در چنین مواقعی که بگم این عروسکو میخوام مامانم میگه بیا! باز این نی نی شد :|
ولی باباهه فقط میخند :|

یکی از چیزاییه که کلی باهاش ذوق میکنم.
یکم حالمو خوب کردی دختر :))
گویم که:
اری فک کنم اجرش معنوی چیزی بود ها اون دنیا سر پل صراط به کمک خواهد شتافت :|
حالا بده من ببینم خوبن یا نه :(
اصلا نمیدونم چرا این بابا مامانا این طوری میکنن خو عروسک دوس داریم دیگه :((
عروسک که یه چیز دیگس نمیشه توصیفش کرد :)
خوشحالم که حال آباجیم یکم خوب شد ولی من دوس دارم کاملا خوب شه :)
میخوای عروسکاتو بده من حالت خوب شه :))
طرف بخودش فحش داده که ای کاش باز روند گذشته اش رو تکرار میکرده و نمیومد سراغت
گویم که:
وا نه بابا نوشتم که کلی ازم تشکر کرد :))
حال ما برای این که ریا نشه به روی خودمون نمیاریم ... دی
همچین آدم کمک رسانی هستم من :))
دیگه مامان بابان دیگه :)))

نه آبجی خوب خوبم عروسکام باشه همینجا :دی

گویم که:
ببین آباجی تو حالت خوش نیس بده چند روز عروسکات پیش من باشن حالت خوب شد میدم باور کن ... دی
راستی باز عابروتو حفظ کردم ها دو بار اومده بود کامنتت:))
دیگه تشکر لازم نیس .. دی
  • شملیــا ●○●
  • :)))))
    گویم که:
    دخترم نخند سرت میاد :|
  • محسن رحمانی
  • هههههههههههههههههههههههههههههههههه
    گویم که:
    چچچچچچچچچچچچچ.. دی
    نه همینکه باهات حرف زدم اصن حالم ازین رو به اون رو شد باور کن :دی
    عروسکام سلام میرسونن :))))

    هم نت که سرعتش بیاد پایین اینطوری میشه :/
    گفتی تشکر لازم نیست دیگه :دی
    گویم که:
    وای من چقدر در حقت لطف کنم آباجی همش دوبار میادمنم همش عابروتو حفظ میکنم :)))
    عروسکات خودشونو به من نمیرسونن ، میخوان برسونن ها میگن زهرا مانع میشه ای نامرد منو از فرزندانم دور نکن .... دی
    باشه مثلا با سرعت نت ماست مالی میکنیم قضیه رو گرفتم :))
    اره دیگه نکه خیلی تشکر میکنی میگم همین یه بار کافیه ... دی
    راستی مواظب حالت باش چپ نکنه :))
    منم بودم ... بسی بیشتر ازت تشکر میکردم :))

    +ولی نه خوشم اومد خوب جواب دادی اسرا جون~_^
    گویم که:
    منم بودم خوب از خجالتت در میومدم :| .... دی
    فک کردی جواب تشکر بی پاسخ میمونه:|
    حدیث داریم جواب تشکر بی پاسخ نمونه .. دی
    + خواهش پاهش بق بقو .. تو هم از این شکلک استفاده میکنی جالبه:)))
    آره اتفاقا حدیثو شنیده بودم :)

    مگه دیگه کی از این شکلک استفاده میکنه...ها؟؟!!؟!؟
    گویم که:
    من خودم قرن ها پیش از این شکلک استفاده میکردم .. دی
    ولی بی شوخی من زیاد استفاده میکنم اما نه اینجا :)
    جواب خیلی منطقی بود ..خیلی هم عالی :)
    گویم که:
    ایشالله از این جوابا نصیب شمام بشه ... دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">