دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

آقای مجری: اونوقت ببر چطوریه؟

فامیل دور : معلومه یا میری مبارزه میکنی یا میزنی فرار میکنی.آخرشم یا میمری یا زنده میمونی.

آقای مجری: حالا من نمیدونم فامیل چی میگه ولی واقعا نباید به این حیوونا نزدیک شد....

پسر خاله : ولی آقای مجری... هیچ کدوم از حیونا هیچی تو دلشون نیس .

آقای مجری: یعنی چی پسر خاله؟

پسر خاله: اگه میان بهت صدمه میزنن ، یه زخمی بهت میزنن ،به خاطر این نیست که بد هستن. از روی کینه نیست اما ...آدما ....آدما ...



+اگه .....

  • asra ツ..

نظرات  (۸)

آدما...
از دست بعضی آدما....
گویم که:
آدما .....
فقط میشه همین چند نقطه رو گذاشت همین :)
آخـــــــــی!
یه شعر هس میگه تو این مایه ها
نیش عقرب از روی کیینه است/اقتضای طبیعتش این است
گویم که:
اره یه بار این شعرو پشت یه وانت دیده بودم که نوشته بود ... دی
  • محسن رحمانی
  • درسته آدما ...
    گویم که:
    اوهوم:(
    هی...آدما

    نمیدونم چرا این جمله یادم اومد [خیلی ناگهانی]:
    آدما با هم فرق دارن :/
    گویم که:
    خیلی هم فرق دارن :(
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    آه خدای من قلبم به درد آمد آییییی،قلبم گرف :| [ی سری آیکون های قبله سکته ی قلبی بخاطر ناراحتیو تصور کن] :))))) دیگه بیشتر از نمیتونم درک کنم :| **** :|
    گویم که:
    بی ادب :|
    [آیکون خیلی خیلی ناراحت]
    1.اصن یادم رفته چی گفته بودم,وختی 3 روز بعد کامنت تایید کنی همین میشه دیگه :l بعدشم,[آیکون من ناراحت تر] بهههله چی فک کردی :l
    گویم که:
    مگه شماره 2 هم داره نوشتی 1:|
    سه روز نه دو روز :|
    یه چی فک کردم تو برو قورمه سبزیتو بلونبمون:|
    بعدشم,استعاره از شماره 2 :))))
    گویم که:
    دلیل بیار و میانجی رو پیدا کم :|
  • بانو ف تک نقطه
  • این کلاه قرمزی رو باید ثبت تاریخی کرد که یه زمانی یه برنامه ای پخش میشد که توش خیلی فهم پیدا میشد... 
    گویم که:
    ها والاع .... با تمام کلاه قرمزیو عروسک بودنش حرفای خوب خوب میزنه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">