دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

شک نکن من در غربت دلت غریب تر از همه بودم :)


+شکوفه انار

  • asra ツ..

نظرات  (۲۶)

پست قبلی حذف شد!؟
گویم که:
اوهوم حذف شد :)
عمیق فهمیدم :/
گویم که:
غرق نشی بق بقو :))
من که تا ته موضوع رو رفتم و داستان رو فهمیدم از چه قراره!

باشه به کسی نمیگم! خیالتون راحت :))
گویم که:
آورین آورین
دم گوشیم نگین ها :| بفهمم....:(
ممنونم که با این پست های مفهموم  وسیله شادی مخاطبینت رو فراهم می کنی :دی 

والا... 
گویم که:
همواره خدا خیرمان دهد که روح روان بندگانی را شاد مینماییم تا دلتنگ سر باز ها نشوند :)))
  • محسن رحمانی
  • چرا اسمهای نظرات نیست؟
    گویم که:
    یعنی چی نیس هست دیگه :|
  • محسن رحمانی
  • چه جالب .
    گویم که:
    :|
  • محسن رحمانی
  • نه بالای پستها نیست اومده کنار صفحه.

    چرا همش این شکلک  :ارو میذارید ؟

    گویم که:
    متوجه نشدم هااین اسم ها رو
    برا اذیت کردن .... دی

    عاشق طعم هایی میشوی که متنفری ؟!!!!!!!

    از چه طعم هایی متنفری اونوقت ؟!!

    نظرت در مورد طعم سمنو چیه؟!!! :)))

    گویم که:
    سمنو رو نگو گندمی :))
    دارم میخورم .... دی
    میخوای تو هم بفرما :))
  • محسن رحمانی
  • اسم ها به جای اینکه بالای نظرات باشه اومده کنار صفحه وبلاگ

    بافاصله از نظرات.

    گویم که:
    وا من میرم اینطوری نیس اخه :(
    :/
    گویم که:
    :|
  • محسن رحمانی
  • مطلب رو تغییر دادید.
    گویم که:
    بلی تغییر دادیم با آب و هوا درارتباطه پستا :))
  • محسن رحمانی
  • شکوفه انار کیه؟
    گویم که:
    خودمم
  • محسن رحمانی
  • ا چه جالب. پس جمله ی خودتونه .
    گویم که:
    نه عمم گفته من نوشتم :))
    بله خب ... همه اون مطالبی که شکوفه اناری میخورن پوچیات ذهن خودم هستن:)
    شنا بلدم ~_^ .... (البته از این نوعش)
    گویم که:
    از این نوعش امکان نجات دادنت نیس ....
    بازگشت همه به سوی اوست :))
  • محسن رحمانی
  • راستی تونستید یاد بگیرید pssرو؟
    گویم که:
    نه بابا به ما رسید سواد همه تح کشید :(
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

     

    گویم که:
    چچچچچ
  • محسن رحمانی
  • خب به استاده بگید بهتون یاد بده .
    گویم که:
    استادا یا معمولا وقت ندارن یام این که در این مورداطلاع متاسفانه
    چرا اگه بق بقو ام که هست :))

    +شکی نیس إنا لله وإنا إلیه راجعون
    گویم که:
    نه نیس با من هم یکی به دو نکن میام برات ها O_o
  • محسن رحمانی
  • معلومه انار خیلی دوست دارید اکثر پستها در مورد انار هست هدرتون هم عکس انار گذاشتید.
    گویم که:
    بله انار خیلی خیلی دوس دارم خیلی :)
    چَش چَش... :/
    گویم که:
    آورین دخترم ... دی
    شلوغ نکنی ها
  • شملیــا ●○●
  • عخی :|
    گویم که:
    نابود شدم -_-
    ترشی نخور یه چی میشی :)
    گویم که:
    کلا نخورم ؟... دی
    :(
    گویم که:
    :)
    پ چی شد پست قبلی؟! و قبل تری؟!!!!!
    گویم که:
    چرا من چیزی یادم نمیاد ...:D
    ای بابا تازه من میخواستم در مورد انواع طعم ها بحرفم اینجا!!!
    گویم که:
    مثل طعم سمنو :)))
    ان شاالله اینارو قراره کی بسوزونی ؟! :| 
    گویم که:
    فعلا موقعیتش پیش نیومده بزا پیش بیاد:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">