دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

پاییزست و دلم هوای انار میکند
دو دانه
یکی برای من و یکی برای تو
پاییز بود
صدای نفس باران باغ انار را پُر کرده بود
نمیدانم چگونه انار دلم ترک برداشت
بی بهانه نیمی را به تو دادم
تا لبخندت اناری شود
و نیمی را نگه داشتم...
چه زیباست لبخندت
چه بی بدیل اند لبانت
واما من ...
باز دلم انار می خواهد
دلت را اناری کن
نیمی برای خود ، نیمی برای ...
پاییز دارد می گذرد ...



+هدایت سطانی زرندی
  • asra ツ..

نظرات  (۲۰)

  • میثم نجفی کندج
  • زیبا بود ... هوس انار کردم :)
    گویم که:
    ممنون:)
    دست کنین جیبتون برین سرکوچه بخرین بیارین بخورین :|
    عالیییییی
    گویم که:
    چاخان؟!:|
    ماندنی شدی آیا؟ :)
    گویم که:
    هنو نامعلومه، سمنو .... دی
  • محمد StigMatiZed
  • دلت رسیده بود، کسی نچید، انارت ترک برداشت
    گویم که:
    هعی:((
  • بانو ف تک نقطه
  • آخی چه قشنگ :) 
    گویم که:
    مثل ژورنال لباس ها نه ؟؟!:)))
    خیلی زیبا.....
    گویم که:
    :)
  • محسن رحمانی
  • چشمم روشن این تو کیه ؟ :دی

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    گویم که:
    چشم و دلتان روشن ... دی
    چچچچچچچ
  • محسن رحمانی
  • شعر زیبایی بود .لایک.

    گویم که:
    یعنی خیلی زیبا؟!:|
    دو دانه انار به بچه هم بدی قهر میکنه
    اخه دو دانه ریزِ انار به کجا ادم میرسه که بین دونفر این آق هدایت میخاد تقسیمش کنه
    گویم که:
    ما همچین بچه قانعی هستیم بعله .... دی

    بالاخره بچه ها دلشون خیلی چیزا میخواد طبیعیه :)))) 

    والا... 
    گویم که:
    برو گردوتو بخور برو خاله .... دی
    دو دانه؟ O__O یا دو تا ماسخوری منظورته؟ :))))))
    گویم که:
    دوتا انار :|
    ماست خوریم باشه دیگه چاره ای نداریم جز پذیرفتن .. دی
  • بانو ف تک نقطه
  • اسراااااااا :))))))))) 
    بیا مال تو ژورنالا اصن :)))))) 
    گویم که:
    دخترم من در راه ارشاد قدم بر میدارم برو توبه کن ژورنال چشم به من تعارف نکن :|

  • فروردین دخت
  •  آدم باید انار دلش ترک بر دارد...:)

    البته...گاهی!
    گویم که:
    اوهوم موافقم:)
    من دلم مرگ میخواد...واقعا چرا اختیاری نیست...:(
    گویم که:
    اشکال نداره یه روز خودتون میمیرین این که نارحتی نداره :|
  • بانو ف تک نقطه
  • بسم الله الرحمن الرحیم :|

    سلام خواننده ی خاموش :||||
    گویم که:
    iهوم؟!چیه خواننده روشن :||
    ببین اخفالم نکن دخترم من نمیرم ژورنال چشم اینا ببینم من همچین بچه خوبیم برو دم خونتون بازی کن :|

    کی کامنتاتو تایید نکرده اسرا جونم؟!!!!

    نبینم ناراحتی فدات بشم!!! 

    (دارم تلاش میکنم دوست بشیم !!!! :))

    گویم که:
    نه باوا منو ناراحتی:))
    ببین گندمی من اصلا هر بار که اسمتو میبینم ها باید ساعت ها بشینم فک کنم کی هستی حالا فکر دوستی در سر نپروران:|
    راستی گندمی یه پیاله سمنو داریم تو یخچال میگی الان بخورمش:)))

    نه عزیزم من سمنو تازه دوست دارم، سمنو تو یخچالی حال نمیده!!! :)

    ببین دنیا که نه.... امممم آها دوستی و این چیزا ارزش یه کاسه سمنو نداره!!!

    عههه جا به جا گفتم!!! یه کاسه سمنو ارزش به هم زدن دوستی نداره :))


    گویم که:
    سمنوی تازه دوست داری اون وقت منتظری بپزن بزارن مغازه تو بری بخری بخوری... اون وقت تازه O_o
    ببین گندمی میگم ما که دوست نبودیم حالا پای سمنو رو میکشی وسط دوست شیم ؟؟!!:|
    شاید بتونم سمنوی یه ذره مونده بخورم... ولی سمنو دهنی هرگز !!!!! :-S
    گویم که:
    خیلیم دلت بخواد ایشششششششششششش ... سمنو نخور تا کچل شی :|

    آدم کچل بشه بهتر از اینه که چاق بشه !!! خخخخ 
    گویم که:
    بزا من سمنو بخورم چاق بشم تو هم کچل شو که میخوای بری خارجه :)))

    والا دلم میخواد  ، نمیبرنم ولی :))

    بعدم قرار نیست کشف حجاب کنم که! بعدشم کلاه گیس ریخته تا دلم بخواد!!! 

    گویم که:
    باشه ایشالله کلاه گیسا منقرض شن :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">