دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

تو ماهی و من ماهیِ این برکه ی کاشی..
اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی!
 
آه از نفس پاک تو و صبح نشابور
از چشم تو و حجره ی فیروزه تراشی..
 
پلکی بزن ای مخزن اسرار که هر بار
فیروزه و الماس به آفاق بپاشی!
 
ای باد سبک سار! مرا بگذر و بگذار!
هشدار! که آرامش ما را نخراشی..
 

هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم!
اندوه بزرگی ست چه باشی.. چه نباشی..


  • asra ツ..

نظرات  (۱۰)

  • محسن رحمانی
  • لایک خیلی زیباست .
    گویم که:
    منم میگم مرسی سلیقه :)
    و ممنان از شما
    شعر خیلی قشنگیه!
    گویم که:
    مممنان :)
  • شملیــا ●○●
  • چه جالب ... همین الان داشتم گوش میدادم
    گویم که:
    ما از این جور آدماشیم دیگه بعله :))
    هر چند سوغاتو نصف نکردی اما گوش بده شملیا :)
    خیلی عالی بود باشی از تو دور بودنت عذابه نباشیم که داغون میکنه حالا ما با این دل خراب چه کنیم
    گویم که:
    :(
    این آهنگ همیشه برام تازه ست ...
    محشره :)
    گویم که:

    درسته آباجی آهنگ خوبیه :)
    آخی :(
    نمیدونستم این همه از دوری  من غصه میخوری! :))))
    گویم که:
    این پست من نذاشتم گندمی اینو مدیر گذاشته :|
    حالا نمیدونم از دوریت غصه میخوره یا نه :)))))

    یه دنیا خاطره ی ضد و نقیض دارم با این آهنگ:)
    گویم که:
    :)
    حالا دم گوشم بگو ببینم چیه ....:))
    واقعا قشنگ و دلنشینه ...:)))
    یه چن وقتی هست که گوشش میدم ... عالیه
    گویم که:
    بله آهنگ قشنگیه :)
    شما همچنان به گوش دادن ادامه بدین موفق میشین من میدونم ... دی
    ینی چی؟ چرا انقد شعرش قشنگه؟ :l خیلی خوشگله شعرش :)
    ای کاش میشد آهنگشو گوش بدم ولی چون روحیم حساسه میترسم :))))))))) من همینجوریش افسرده ام چه برسه که از این آهنگام گوش بدم :)))))) [آیکون مورد نظر موجود نمیباشد لطفا بعدا شماره گیری نمایید]
    گویم که:
    خب خشگله دیگه تو برو فیزیکتو بخون :|
    نه گوش کن خوبه ها :)
    روحیه حساست تو حلقت ... معلومه چقده افسرده ای اصن
  • فروردین دخت
  • وای...من عاشق این آهنگم...
    گویم که:
    نخیرم :|
    این آهنگ فقط برا منه: دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">