دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

زمین  وزمان رو به هم زده بودم برا پیدا کردن کتاب درسی و کاملا نا امیدانه دیگر دست از تلاش برداشتم و گفتم زمین و زمان را به هم بدوزم که در وسط این خیاطی یکی از دوستان زنگ زده و فرمودند میرن کتاب هایشان را تهیه بنمایند که آدرس چند کتابخانه را می خواست در شهری دیگر:|

و من نیز بسی خوشحالی زیر پوستی کردم (خوشحالی زیر پوستی یعنی گفتن این عبارت که : خوشحال و خندانیم قدر دنیا را میدانیم .. هر چند چاخانی بیش نیست ... دی)

و با هزار بار تاکید فراوان که کتاب من رو هم دیدی بخر و او در ادامه افزود باشد و ما نیز پرداختیم به خوشحالی زیر پوستیمان ... وحال ادامه مکالمه :

دوست : سلام رفتم کتاب خونه ها

من : جدی ؟!!خب خب چی شد کتاب منم بود ؟؟!!

دوست :آره بابا برداشتم نگاشم کردم همش مساله داش :|

من : آره آره خودشه ... خب خریدی؟؟!!

دوست : نه

من: چرا؟؟!! :(

دوست : پول کم برده بودم

من: :|

و باز من : خب کارت داشتی میگفتی برات بفرستم بخری خب

دوست : راستش این به ذهنم نرسید

من: :|


+ یعنی هیچکس مثل من از دوست شانس نیاورده فک کنم اینا از تخم مرغ شانسی برام دراومدن :|

  • asra ツ..

نظرات  (۲۲)

تخم مرغ شانسی هاتو از کجا خریدی اسرا؟!
فکر کنم منم از همونجا خریده باشم :|
گویم که:
از بقالی سر کوچه مش رجب :))
میبینی چقد خوبن زهرا ؟! به نظرم جایزه بهترین دوستو رو یا به ما میدن یا اونا :(
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    خوب میگفتی برگرده بره برات بخره.

    گویم که:
    خب گفتم نرفت :)
  • محسن رحمانی
  • یولداش یعنی چی؟
    گویم که:
    یعنی دوست .. به ترکی میشه یولداش .... بخوام هم دقیق تر بگم به نظر من یعنی سنگ راه 
  • محسن رحمانی
  • از اول قصد خریدن نداشته .البته شاید.

    گویم که:
    شاید کسی چه میدونه ...
    خب دیگه هر چی باشه از تخم مرغ شانسی در اومدن :(
    خیلی وقته یاد گرفتم از هیچ دوستی هیچ انتظاری نداشته باشم ...
    راحت ترم :)
    واسه شنیدن هرچیزی درباره ی هرکدوم از آدمای اطرافم آماده م ...
    دیگه هیچی واسم عجیب نیست ...
    گویم که:
    اوهوم منم مثل تو دیگه از هیچ کسی هیچ انتظاری ندارم
    در واقع بخوام بگم نسبت به خیلی بی تفاوت شدم برام هم مهم نیستن ... اما دلیل نمیشه از دستم کمکی براشون بر میاد دریغ کنم :)
    ایراد نداره
    امید داشته باش خخخخخ

    میخای بگو من از انقلاب بخرم براتون بفرستم
    گویم که:
    امید داشتم که تونستم بخرم
    فقط یه کوچلو نا امید شدم :(
    ممنون:)
    یه مقدار از انقلاب خریدم یه مقدار هم از شهر دیگه بازم هستن آدمایی که بخوان کار آدمو راه بندازن :)
    خیلی عالی بود آفرین بهت دوست عزیز

    وازت ممنونم که برا عنوانت یه عنوان ترکی انتخاب کردی
    خیلیییییییییییییییییی ازت ممنونم
    گویم که:
    خواهش دوست جان :)
    قابلی یوخدی عنوان دا تقدیم سنه :)
    عجب!
    کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من :))
    گویم که:
    مش رجب:))
    عجب ضرب المثل به جایی بود خدای خیرتان دهد ... دی
    آخه... :(
    گویم که:
    ای بابا من اینجا فک کنم پستم بزارم که همه از خنده بترکن شما میگین ( آخی.... :(...)چرا اینقده روحیه میدین شما :|
    آره از همون اول تا تونستم بهشون کمک کردم و میکنم ....
    ولی دیگه مثل قدیم برام مهم نیستن ...
    وقتی بهترینشون رفت از بقیه انتظاری ندارم اسرا ...
    گویم که:
    زهرا یه چی میگم آویزه گوشت کن .... نسبت به حرف های دیگران تو این دوره زمونه باید بی تفاوت باشی و کمکی هم اگر از دستت براشون بر اومد دریغ نکنی همین و بس :)

    شگفتاااا..
    گویم که:
    با ر الهااااا..
  • محسن رحمانی
  • حالا کتابه رو خریدید یا نه؟
    گویم که:
    مگه داریم ؟مگه میشه ؟من نخریده باشم  .. :)
  • محسن رحمانی
  • شما که به ماهی علاقه دارید یه آکواریوم بخرید وماهی های

    آکواریومی بخرید بریزید داخلش .

    گویم که:
    نه من از اون ماهی ها که تو وبتونه میخوام ... دی
    آویزه گوشم شد آبجی :*
    گویم که:
    [آیکون خجالتی]
    گمشون نکنی ها :))
    اصن از قدیم گفتن:
    کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من!!!!
    :)
    گویم که:
    حالا نمی شد یه ضرب المثل دیگه به کار می بردی عه :(
  • شملیــا ●○●
  • چه حرص درآور ...
    گویم که:
    :(
  • امیرحسین محمودی
  • خیلی بدشانسی... حیف شد خب حالا چه کتابی هست بگو شاید بتونیم برات بخریم ...
    گویم که:
    :|
    چرااینقده روحیه میدین به مردم :|
    خودمان خریده ایم ممنان :)
    تخم مرغ شانسیت چینی بوده :l شک نکن :l :)))))
    گویم که:
    نه باوا mad in iran بود فقط فک کنم جنس تقلبی بوده :))
    چرا:
    من نان از نمیدونم چی چی خویش خورم، منت حاتم طاعی نبرم! :)

    + ببین چه بلدم :))
    گویم که:
    :)))
    اصن نابدم کردی با این ضرب المثله :)))
  • بانو ف تک نقطه
  • عجب :/
    گویم که:
    مش رجب :|
  • محسن رحمانی
  • کو کامنت من؟
    گویم که:
    کو کو درست کردیم باهاش .. دی
    من ازهمین دوستام ندارم:((
    گویم که:
    :(((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">