دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران

تا از دلم بشویی، غم های روزگاران

تو روح سبز گلزار، گل شاداب بی خار

مرا از پا فکنده شکستن های بسیار

روزی تو خواهی آمد از سوی مهربانی

اما...

زِ من نبینی دیگر به جا نشانی :)




+ داشتم این عکسو نگاه میکردم که یدفعه یاد این آهنگ اصفهانی افتادم و برا همین نوشتمش اینجا تا بماند یادگاری :)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۴)

ماند یادگاری .. .‌:)
البته تصویرش خیلی ... . بیخیال ...
شعر زیبایی بود :)
گویم که:
:)
اینجا اصلا فکرای بدی نشه در مورد عکسا :)
معنی خیلی خوبی داره این عکسه فک کنم آدمای کمی پیدا بشن که درکش کنن:)
بابت شعر هم خواهش پاهش می شود :)
حالا خوبه شما قصد خداحافظی موقتی از وبلاگ داشتید!
فکر کنم امروز بیش از چهار پست زیبا گذاشتید:))
خدا قوت ... 
گویم که:
:)))
نه دیگه این آخریشه :))
برا من معلوم نمیشه یا پست نمیزارم یام که کلا ...دی
  • فروردین دخت
  • چه عکس قشنگی....

    منم یاد آهنگ شجریان افتادم..
    :چرا رفتی چرا من بیقرارم ...
    گویم که:
    خواهش میشه :)
    آهنگ های سنتی یه حس خوبی دارن ها دقت کردی ؟!:)
    هر چند من نمیدونم کی رفته کی بی قراره والا  از این سولای سخت از من نپرس:|
    منم یاد این افتادم:
    پشت سر مسافر گریه شگون نداره!!!
    چه خوبه که اسرا جون واسم سمنو بیاره!! o_O

    قراره بخوننش به زودی!! :))
    گویم که:
    امروز همه یاد مطالب مغز هاشون افتادن مثل این که :)))
    حالا من جایی نمیرم خیالت تخته گاز ... دی
    سمنو چی چی هس حالا منظورت همینه که الان دارم قاشق قاشق میخورم ؟O_o
    :))
    هیچی آهنگ سنتی نمیشه :)
    گویم که:
    آهنگم آهنگای سنتی:)
    تو بمان شاید فردا فرجی باشد( با  لحن آروم چارتار خوانده شود..)
    گویم که:
    باشد میمانیم ... هعی
    خیلی هم کار خوبی کردید :))
    گویم که:
    میدانیم ... دی
  • شملیــا ●○●
  • ز من نبینی به جا حتی نشانی :)))
    گویم که:
    چرا؟!! :(
    :)

    شعر و آهنگِ زیبایی هستِش
    گویم که:
    خواهش پاهش :)
    آخـــی ، دخترم..
    گویم که:
    هعی .... عمو...
    آجی من این عکسه رو کپی کردم واسه این یکی وبلاگم!
    خواستم اجازه بگیرمااااا
    ولی بعد گفتم بی خیال!!! فوقش سمنو گیرم نیاد که اونم دهنیه !!! ؛)
    گویم که:
    من اصن راضی نیستم  اصن اصن :|
    من اجازه نمیدم :|
    زن بشین تو خونه :|
    سمنو آی سمنو به به :)))


    + اشکالی نداره گندمی نوش جانت :)
  • محسن رحمانی
  • این عکسه با متن کا ملا متفاوت هست این عکس داره

    میگه که دخترها توی دنیای مجازی فریب افراد سود جو میشن.

    دخترها تا دلشون میگیره یا دعواشون میشه باخانواده سریع

    میان دردنیای مجازی اونجا دنبال یکی میگردن برای دلداری

    یا محیط بیرون از خانواده اونجا هم افراد سودجو هستند.

    اصلا نباید نه در دنیای مجازی نه در دنیای واقعی دنبال محبت

    گشت محبت رو باید در خانواده جست ویافت نه محیط خارج از خانواده.

    گویم که:
    بله درسته :)
    گریه نکن زار زار می برمت لاله زار :دی 

    والا... 
    گویم که:
    منم جیبتو میکنم شوره زار ... دی
    والا
    ما از این پست میفهمیم که لپ تابه دختره به شارژه :| بیشتر از این نمیشه چیزی فهمید :| تا فهمیدن دیگر خدا یار و نگه دارتان باشد :| دی دی و باز هم دی :)))
    گویم که:
    احسنت به این دقت والای دختری چون تو دی دی و همچنان دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">