دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

راستش

دارم دیوانه می شوم

نکه دیوانه نبودم

نه..

دیوانه تر می شوم

از این بودن های من ..

از این نبودن های تو ...

راستی کی رفتی؟!!

میدانی ، بعضی وقت ها  حواسم نیست

که چقدر فکر کرده ام!!

اما میدانم فکر کرده ام ...

فکر به تو

فکر به این که !!

من تو را یک عالمه دوست دارم

حتی بیشتر از یک عالمه

من تو را این هوااااااا دوست دارم


+ شکوفه انار

+شاید کلا پاکش کنم پست دیگه ای جایگزینش کنم شایدم یه جاهایی رو تغییر بدم :)

  • asra ツ..

نظرات  (۲۸)

چه احساسی نوشتی این بارو..:)
گویم که:
:)
اگه میخوای پاکش کنی زودتر تصمیم بگیر که من الکی فسفر نسوزونم واسه کامنت گذاشتن!!!
گویم که:
میگما یکم تعریف یکم ذوق یکم تشویق :|
تو چرا این همه بهم روحیه میدی هان :|
الحق که بهت سمنو نمیدم :|
  • شملیــا ●○●
  • افرین افرین ... تو از همون اول اولا دیوونه بودی :)
    گویم که:
    :))))
    اون وقت از کجا به این نتیجه گیری بسیار مهم و سری رسیدی دخترم ؟!:|
    بله بله.
    اینجا آدم مجرد رد میشه اینقدر قربون بلای عشقاتون نرید آدم عقده ای میشه :)
    پ.ن: شوخی کردم :))))))))
    گویم که:
    حله حله
    شوما نگران نباش تابلو میزنم بالای 18 ممنوع : دی

    خو میترسم یه چیزی بگم بعد پستو حذف کنی اون چیز حیف شه!!!

    یا پستو عوض کنی کامنتم بی معنی بشه!!! مث اون طعمایی که ازش متنفر بودی و اینا!!! 

    گویم که:
    نه تو بزا حذف نمیکنم این پستو :|
  • شملیــا ●○●
  • واقعا جای سوال داشت :دی
    گویم که:
    حالا که میگی باشه به خاطر سوغاتیام که شده مجبورم قبول کنم : دی
    کلا آدم انار بازی هستی :دی 
    گویم که:
    کلا آدم انار باز باشه اما بد دهن نباشه :)
  • محسن رحمانی
  • O_o
    گویم که:
    هوم؟؟!!:|
  • بانو ف تک نقطه
  • قشنگ بود خیلی :) 
    گویم که:
    ممنون :)
    مثل بچگی
    گویم که:
    دقیقا فاطمه بانو :)
    بچه که بودیم میگفتن چقد دوسم داری میگفتیم این هواااا :)
    کاش باز بچه بودیم :)
    خوش به حال مخاطبِ عنوانِ ــت
    گویم که:
    :)
    خوش به حالش :)
  • امیرحسین محمودی
  • عالی .. چرا تغییر بدی ...خـ ـیـ ـلـ ـی خوب شده
    گویم که:
    ممنون نظر لطفتونه :)
    تغییر نمیدم
    منم دیونم :/
    گویم که:
    نیازی به گفتن نبود بق بقو آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است :)))
    همه دارن از یه چیز میکشن
    گویم که:
    بله واقعا :))
    پاک نکن پاک کنی کم کم دچار خود سانسوری میشوی!
    گویم که:
    چشم :)
    ببین اسرا 
    حالا من یه چی گفتم صرفا جهت هم دردی...
    ای بابا اسرا ها هم اسرا های قدیم p:
    گویم که:
    بوگو میبینم O_o
    وا تو که داری گریه میکنی اونی که هم دردی میکنه منم ها :|
    تا بوده همین یدونه اسرا بوده بعله چی فک کردی :))
    اسرا یه بق بقو تصور کن کنترل تلویزیون دستشه میخواد به سمت همون یه دونه اسرا پرت کنه...

    بعدشم کَلَّشو بکوبه به دیوار 

    :)))) 
    گویم که:
    بق بقو تصور کردم ها منتها در حین پرتابت جا خالی دادم دیگه ببخشید ، فک نکنم تصوره اونی که تو میخواستی شده باشه :)))
    دیگه اشتباهت همین جاس دیگه اسرا جون کنترل من کنترل شدس دقیق میخوره به هدف ... 
    :)))))
    گویم که:
    اشتباه مایوس کننده تو هم دقیقا همین جاس که جا خالی دادن منم کاملا بر اساس محاسبات ریاضی هدف گذاری شده بعله :)))
    بق بقو قبول کن شکست خوردی
    بعدشم سرمو که به دیوار کوبوندم ... از دست یه دونه اسرا
    :/
    گویم که:
    حالا باشه الان یعنی برا سرتم گریه میکنی؟؟؟
    برا اونم کاغذ دستمالی بیارم :(
    ای بابا عه :(
    ببین اسرا کنترل من تا به هدف نخوره ... هدفشو ول نمیکنه
    اینقدر میره تا بهش بخوره...بعدشم کی داره گریه میکنه
    گریم تموم شد.جهت اطلاع اگه میشه بجا دستمال کاغذی از او ساز دهنیا برام بیار :)
    ازونا میخوام:)
    گویم که:
    ببین خیلیا خواستن این طوری منو نابود کنن فقط حیف که نمی دونن من پشتشون قایم شدم :))
    یه بار دیگه منو رو نگاه کننین خانوم بق بقو چیز دیگه ا ی خواستین سفارش بدین :|
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخ

     

    زیبا بود.

    گویم که:
    چچچچچچچچچ :|
    ممنان :)
    الان یعنی بهت بگم شعرت خوبه؟؟!!!
    خوبه ها...
    ولی یعنی فقط همینو بگم؟!! یعنی اصن اذیت نکنم؟!!!!
    فقط همین یه بارا..!!!!
    آفرین خوشکل بود :)
    گویم که:
    دلت میاد من آبجی به این خوبی ، مهربونی رو اذیت کنی هان ؟؟؟:(
    عای عم مظلوم :|
  • فاطمه یعقوبی
  • میگم چرا دوستت دارم نگو دیوانه ای و از قدیمم گفتن دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
    گویم که:
    یعنی الان دیوانه ای؟؟ O_o
    یعنی من آدم بد دهنی هستم ؟! 
    منظورت این بود؟ 
    گویم که:
    شاید کسی چه میدونه :)
    من معمولا به همه کامنتای دوستان هم سر میزنم که چی گفته و چی شنیده :)
  • محسن رحمانی
  • خواهر اسرا گم شده هرکی پیداش کرد مشتلقشو از خودش بگیره :دی خخخخخخ
    گویم که:
    و مان یز مشتلقی را از آقای رحمانی گرفته به یابنده می دهیم :|
    آره فقط همین تو یکی هم مظلومی!!!!!
    اصن معلوم هست کجایی چند روزه؟!!! دختر هم اینقدر سر به هوا؟؟؟!!!!
    گویم که:
    من چمه مگه :|
    خب عای عم مظلوم هستم دیگه :|
    من جایی در این هوایی:|
    گفتم که از سر پایین بودن خیری ندیدیم یکمم سر به هوا باشیم .: دی
    ازت تعریف میکنم همین میشه دیگه!! :/
    گویم که:
    :))))
    اسرا!!! کم کم دیگه داری یادم میری!!! ( داریم همچین جمله ای؟؟!!!)
    یه صدایی از خودت در بیار حداقل ببینیم زنده ای یا نه؟!!! o_O
    گویم که:
    میگم ها تو آلزایمر هم بگیری ها منو باز یادت نمیبری : دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">