دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اگه بهتون بگن دو روز دیگه آخرین روز عمرتونه و فقط همین دو روز رو فرصت دارین وصت کنین ... وصیت می کنین یا نه ؟

اگه وصیت می کنین چیزی دارین که وصیت کنین و به چه کسی ؟؟

و این که بهترین دارایتون رو که براتون با ارزشه به کی میدین ؟؟!!


+اگه دلتون خواست و مشکلی نداش بگین چه چیزی رو وصیت می کنین :)

  • asra ツ..

نظرات  (۳۱)

من که وصیت میکنم شخصی رو که خودم تا الان موفق نشدم رو اگه وجود داره به هر شکل ممکن پیداش کنن!
و دیگر اینکه ؛ دو تا جعبه هستش که خیلی برام ارزشمندن ؛ و یک سالنامه که پر از رمز و رازه! وصیت میکنم اونا رو در فاصله 37 کیلومتری از شهرمون دفن کنن و البته هیچ کس هم نباید اون سالنامه رو بخونه  .. :)))
گویم که:
وا وقتی وجود نداره از کجا پیداش کنن باز شما خودتون بعد مبدل شدنتون به روح شاید پیدا کنین :|
جعبه ها چی توشونه مگه ؟!کنج قارون ؟؟؟چرا 37 کیلومتری ؟؟!
با این اوضاع فک کنم شما رو بعد دو روز هم نگه دارن اینا سنگینه برا ملت :|
مساله ای نداره
چیزی ندارم که وصیت کنم
فق لپ تاب و لباسامه که اونم وضعیتش مشخصه
لپ تاب رو میگم بدن به خواهر بزرگم...
اهان خواهر بزرگم طرفای 1200000 ملیون زم طلب داره منم دو سه تا ربع و نیم دارم میگم بهش بدهند

بعد اینکه برام فقط یه مراسم بگیرن و بیخیال هفت و چهلم و سال و عید بشند و بجاش اگه میخان پولشو بدن خیریه

دیگه بابام یه کادو بهم داده که اون رو هم به خودش میگم بدهند
البته وارث من بابا و مامانم هستند الان و من تنها میتونم یک سوم دارااییم رو وصیت کنم
حالا نمدونم چقدر از دارایی هام میشه نصف اموالم، البته طلب خواهرم رو درنظر بگیرم یه چیزیم بدهکار میشم :))))
گویم که:
چرا خوهر بزرگتون؟!
کادوی بابا چی بود ؟؟ شاید نخواد:|
یعنی این همه دارایی دارین که حالا یک سومشو میتونین وصیتت کنین ؟؟!! بابا شما دیگه کی هستین O_o
دیگه با این طلب خواهرتون چیزی نمی مونه بگیم :|
حالا بچه های وبلاگی با خواهرتون صحبت می کینم :|
  • بانو ف تک نقطه
  • آره وصیت میکنم .. :)

    برای آقای این حوالی کادوی تولدشو کنار گذاشتم .. وصیت میکنم بهش برسونن ..

    من تقریبا هیچ چیزی برام مهم نیست که بخوام اونو به بهترین آدم زندگیم بدم .. هر کی هرچی میخواد بره برداره ، اینو نمیدونم واقعا ..

     

    وصیت مالی و اینا نمیکنم .. وصیت روحی میکنم .. :)

    گویم که:
    کیک تولدش چی؟:|
    روحت شاد :|
  • شملیــا ●○●
  • ایهی ایهی :'(
    وصیت می .... ایهیع ایهیع :(
    اصن گریه نمیذاره وصیت کنم :-p
    گویم که:
    یعنی اصن این گریت باعث شد منم گریم بگیره:|
    حالا شملیا برا چی گریه میکنی؟؟ ایهی ایهی: دی

  • بانو ف تک نقطه
  • اسرا؟ کیک از الان بگیرم بعد تو میخوریش؟ :||||
    ممکنه یکم ترش و کشنده باشه و کپک زده باشه :|
    کیکم بگیرن آخه؟ :|
    مثلا مردما من :/

    عجبا... دور از جونم البته :) 
    گویم که:
    یکمم خلاقیت به خرج بده دیگه عه :|
    حالا از الان یکی بخر بخوریم : دی
    بعدا این که برو سفارش بده پولشم حساب کن زمان تحویلشم بهشون بگو اونا کارشونو بلدن
    دیگه مام میخوریمو برای شایدی روحت دست جیغ هورایی میکشیم :)))
    کلا قانون وصیت اینه که فرد بیش از یک سوم داراییش رو نمیتونه وصیت کنه
    قاونو کلی هست!

    خواهرا وبرادرم خیلی خوبند!
    عـــــالی!
    یــــــــــــک!
    گویم که:
    حالا اخه اموالی نداریم :|
    حالا خودتونو که بچه مایه دارین با ما مقایسه نکنین :|
    خدا حفظ کنه خــــــــــــــــــــــــــــواهــــــــــــــــر و برادراتونو :)
    قطعا ...
    همین حالا هم وصیت نامه دارم خواهر جان :)

    اول اینکه مامان بابام خیلی خیلی خیلی برام دعا کنن و زیاد بالاسرم قرآن بخونن ...
    ازم راضی باشن و حلالم کنن ...
    بعدم یکم نماز روزه قضا دارم که یا خونده بشه یا نائب براش بگیرن ...
    چیز دیگه ای جز حلالیت و دعای زیاد نمیخوام ...
    :)
    گویم که:
    اینا مورد های درخواستی بود آباجی :|
    میخوای چی رو فضلو بخشش کنی؟؟!! :|
    یکیم اینکه همه پدر مادرا از بچه هاشون راضین آباجی خانوم گل:)
    شما که جای خود داری:)
    نه بابا چیز خاصی هم ندارم که بخوام فضل و بخشش کنم ...
    هر چی هم دارم باشه واسه هرکی که خواست :)
    شاید بعد بهش اضافه کنم به آدمایی که نیاز دارن بِدَنشون ...
    گویم که:
    ببین تو روز روشن داری چشمو در میاری زهرا
    بس رایانو باران چی هااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:((((
    پاشم بیام هزانتشونو ازت بگیرم ؟؟؟:|
    رمز گوشی و لپ تاپمو برمیدارم...
    پول تو حسابمم میریزم به حساب مامانم.
    بقیه وسایلامم صد در صد به آبجی ک.چیکه میرسه!
    + حالا من خیلی حالم خوبه تو هم از این پستا بذار!!!
    گویم که:
    رمز گوشی ولپ تاپ؟!O_o
    به من چی میرسه همش میگی آبجی آبجی:|

    + حالت چشه مگه ؟؟!!حالت خوب نیس ؟؟ سمنومیخوای؟؟ باشه برات میخرم این که ناراحتی نداره : دی
    اولاً گفتم "اگه وجود داره" یعنی احتمالش هست! اگر هم وجود نداشت که هیچی دیگه!
    تو جعبه یه سری اطلاعات و مدارک نوستالژیکه که دوست دارم سالم بمونن :)) توی سالنامه هم که گفتم پر از رمز و رازه O_o
    37 کیلومتری هم دلیلی نداره دلیلش رو کسی بدونه ...
    .....
    ولی باید بگم که شما فقط گفتین اگه دلمون خواست و مشکلی نیست وصیت رو بنویسیم! دیگه توضیح خواستن در مورد وصایای مردمی کار درستی نیستش :/
    گویم که:
    اولا مردم مگه بیکارن ا احتمالات شما سر بزارن به بیابون :|
    حالا نوستالژیا رو باشه یه کاریش می کنیم ... اما این رمزا چیه ؟؟؟جای کنجه ؟؟:|
    حرف خودمو به خودم میزنین عایا ؟؟O_o
    حالا اون برا این بود که از زبونتون حرف بکشم : دی
    دیگه وصیتی ندارین؟؟ رمزا رو خواستین بگین ها اگه مشکلی نبود : دی
    بابا خواهرا و برادرم نه خواهر و برادرام!!
    نویسنده دقت کن! :)
    گویم که:
    :))))
    دقت شده این من باب این بود که دیگه هی نیاین بگین خواهرررررررررررررررام :)))
    مثل این نگار :|
    هیییییی اونا رو اصن یادم نبودا 
    اصن با تاکید فراوان مینویسم برسد به دست آباجی اسرا :)
    گویم که:
    دیدی اینارو به من نمی دادی روحت در عذاب بود :))
    خدا خیرم بده :|
    :|
    :|
    :|
    گویم که:
    :|
    :/
    اولاً همین مردم باید به وصیت عمل کنن...این چه وضعشه؟ چرا اینقدر تنبل شدن این مردم؟؟؟؟؟ مسئولین رسیدگی کنن لطفا :)
    من هرچیزی رو که به رشته تحریر (با خودکار و مداد و....در دفترچه و سالنامه و...) مینویسیم به صورت رمزیه ... هیچکس هم جز خودم اون رو نمیتونه بفهمه ... هیچکس هم حق نداره بخونه چون یه مقدار به مغزشون فشار وارد میشه...منظور از رمز همین بود ... اما منظور از راز هم همون رازه دیگه! 
    خب دلیلی نداره که کسی دلیلش رو بدونه که چرا 37 کیلومتری!!!! 
    حرف هم که کشیدین :))
    هفت تا وصیت دیگه هم بود که شخصی و غیرقابل ذکر کردنه ...:)
    حالا که وصیتا رو میشنوین دیگه چون و چراش رو نپرسید! طرف تو عمل انجام شده قرار میگیره خب ...
    گویم که:
    اگه همه مردم به وصیت عمل کنن کی حق همو بخوره ؟؟!! میدونم به این فکر کرده بودین دیگه تشکر لازم نیس :|
    گفتم مسئولین در دست رسیدگین ...شما برو جبر رو تمرین کن برو :|
    حالا زیر این رمزیا درس بنویسین مام بدونیم چی به چیه :|
    راز چیه ؟؟ اینجا بگو کسی نمی فهمه همه خودین :|
    دلیلشو نگین من میگم 37.5 کیلومتری دفن کنن خوددانی :|
    ای وای توبه کنین کجا حرف کشیدم؟:|
    حالا خواستین اون هفت تارم بگین : دی
    من کجا پرسیدم؟؟؟ من گفتم خواستین بگین :|
    اصلا خواهر و برادر یئ چیز دیگه اند!!
    خصوصا بچه هاشون
    ولی حرف از عقیقه واسباب کشی نزنند عالی میشه :))

    اهان من در انتها وصیت میکنم خواهرا و برادرم بشن خواهرا و برادر شما
    و اپبه بچه هاشونم از الان میگم برا دریافت کادو های تولدشون و عیدی هاشون به شما ماجعه کنند
    ابن مورد اخری هم برا اینکه احساس خاله و عمه بودن بکنید میگم از همین الان اجرایی بشه

    لطفا کادو تولد نگار و یاسمین روهرچه زودتر بفرستید

    باسپاس :)
    گویم که:
    منو از کادو میترسونین ؟؟؟:|
    حالا تا شما هستین این کار اسباب کشی و عقیقه رو انجام بدین ما هم کادو هاشونو میرسونیم :))
    ماهمه خواهر برادرای دینی هستیم بس من هم با سپاس از بقیه بچه ها کادوهای یاسمین و نگار خانوم برسونین هر چه زودتر و همچنان با سپاس:)
    شمام که همش با سوال جواب میدین ... 
    همینا کافیه ... شما رو به خیر و ما رو به سلامت ...
    گویم که:
    :)))
    چایی در خدمت بودیم :|
    آره دیگه ... که بعد از مرگم قابل استفاده باشن!!!
    من گفتم آجی؟!!!!! سند داری؟ مدرک داری؟!!!
    اصن مگه قراره من بمیرم؟!!
    گویم که:
    اجی بعد مدرسه بیرون باش کارت دارم :|
    من هیچی ندارم...
    وصیت میکنم بعد از من هرچی دارم رو منهدم کنن و به هیچکس هم نرسه، برای من چه خیری داشتن که برای بقیه داشته باشن...هوم؟
    گویم که:
    اینم حرفیه :|
  • آریانا م.ف
  • اول وصیت میکنم لب تابم و مبایلم به دورترین نقطیه ی خلیج فارس اندخته بشه
    یا از کوه پرتش کنن پایین:d
    کتابامو میدم به یکی از دوستام(یه مرد 32 سالست که ارادت خاصی بهش دارد).
    دفتر اشعارمم میدم به دوست دیگرم(یه مرد 40 سالست که از 8 سالگی دلبستگی خاصی بهش دارم).
    :D
    این دوروزمم تو بغل مامان بابام میگذرونم. 

    گویم که:
    چرا به دور ترین نقطه خلیج فارس حالانمیشه خزر:|
    +اما این جواب آخریت باحال ترین جوابی بود که دادی:)
  • آریانا م.ف
  • نه خو ما اهوازیا به خلیج فارس نزدیکیم ابودان بوشهر خزر که اونسر دنیاست واسمون:دی راستی خزر درست نیست بگین دریای مازندران یا طبرستان یا کاسپین(دریای قزوین)
    مرسی باحالی از خودته جیگر جان:d
    گویم که:
    خب گفتی دور منم اینو پیشنهاد دادم :|

  • آریانا م.ف
  • اها راس میگی:دی ایراد نگارشی بود:d
    گویم که:
    من همچین بچه راست گوییم بعله چی فکر کردی بس : دی
    هیچ کاری نیست که ناتموم مونده باشه... جز

    بغلش که نکردم

    دوستت دارمی که بهش نگفتم

    جز دوری ش که داره مثل خوره می خوره روحمو:)

    اینها که وصیت نیست

    حسرته:|
    گویم که:
    :)
    انشالله که 100 سال زنده باشی و به همه آرزوهات برسی نار بانو خانوم :)
    من هیچ وصیتی ندارم... چون هیچی ندارم... اگه بهم بگن دو روز دیگه می میرم خودم رو از یه ارتفاع خیلی زیاد پرت می کنم پایین :)
    گویم که:
    آبو ؟؟!!O_o
    یادمه قبلنا یه جا دیدم نوشته بودی یه وبلاگی داری که توش وصیت نامتو نوشتی :|
    حالا نمیشه از ارتفاع پرت نکنی بزاری منو هانیه بکشیمت ؟؟ فک کنم جالب باشه ها :|
  • چنگیز سیبیل
  • مهم نیست بگه چن روز دیگه چون وصیت ونوشتم
    اما همه اون سوالایی بعدی چون خیلی وقت پیش نوشتم خوب یادم نمیاد چی نوشتم 
    ولی چیزی که مشخصه  اینه که چیز مادی ندارم :/
    هر چی نوشتم معنوی بوده 

    گویم که:
    :)))
    یعنی از اون زمان به بعد چیزی تغییر نکرده که به وصیت نامت اضافه کنی :|
    من چه وصیت بکنم چه نکنم هر آنچه دارم میرسه به خواهر کوچیک ترم :))چون کس دیگه ای به جز اون بعد من نیس :)
    اما خیلی [جدی] دوست دارم سنگ قبر نداشته باشم.فقط خاک باشه همین :|
    بعدشم میشینم برا خودم گریه میکنم :"(
    چون آمادگی ندارم :/
    «خدانکنه تا آدم نشدیم دنیا بهمون رو بیاره»
    گویم که:
    :))))
    اصن وصیتت منو کسته :))
    حالا منم برا هم دردی میام برات کاغذ دستمالی میارم دماغتو پاک کنی :دی
    ایشالله صد ساله شی خانومی:)
  • آقای مربّع
  • نخندی ولی من میخوابم :))
    شیرازیم هستم :دی
    گویم که:
    کار خوبی میکنین ... همواره مرگ در خواب می آید سراغتان بسیار هم شیک :|
    بسیار هم خوب :)
    پس نظر من کو :(
    گویم که:
    بق بقو هم بق بقو های قدیم : دی
    وصیت نامه من
    http://javid9-135.blogfa.com/tag/%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D9%86
    باشه... هر وقت خواستم بمیرم خبرتون می کنم :)
    گویم که:
    یادت نره ها خبرمون کن هانیه براش نقشه کشیده بزا اون نیشخند آخرو بزنه دل دوتایمون خنک شه :|
    راستی میشه بگی خودت چه وصیتی میکنی؟
    اصلا در جواب به این پستت خودت چی مینویسی؟
    گویم که:
    من چیزی ندارم که برام مهم باشه جز یه جعبه و یه دفتر که اینا رو هم به دو نفر میدم همین  :)
  • چنگیز سیبیل
  • نه فک نکنم تغیر کرده باشه چون وصیت نامه رو واس خونواده نوشتم حسم بهشون ثابت:))

    اگه ابو قبول کرد من یه چن تا وسیله واسه شنکجه جور میکنم ولی تو کارشو تموم کن 
    میخوام اخرین لحظه تو چشاش نگاه کنم و نیشخند بزنم:))))))
    گویم که:
    بگو پس انشا نوشتی براشون : دی
    آبو حرفی نداره همه چی رو قبول میکنه بس حله وسایل شکنجه بس از تو منم کار آخر و میکنم : دی
    ولی نیشخندت طوری باشه که حرص آبو قشنگ در بیاد جبران شه  :دی
    فرصت نوشتن نیست. پس صدامو تو این دو روز ضبط می کنم و تموم درک کرده ها و دانسته هامو می گم. مال و منال من اصلا واسم مهم نیست چی میشه. به هر بنی بشری خواستند بدن. تو این دو روز پیش اکثر اونایی می رم که دوست دارم و با همه ی وجود بهشون می گم که چقدر منتظر موفقیتشونم. و تو هر قدم برای تموم آدما دعا می کنم. به دختر لاییک هم مدرسه ایم آخرین نصیحتمو می کنم و می گم من نمی میرم. اون هم نباید بمیره. به هاشم که امروز گفتم. به پری و مرضیه هم میگم مرگ یک انسان وقتیه که به جونش بسته باشه. کسی که از عشقش بگذره برای خدا شهیده. حالا می خواد تو جنگ باشه یا تو خیابون یا حتی تو خونه که از عشقش( پول، جون، مادر، معشوق و ...) می گذره
    یه آواز هم می خونم برای تمام کسایی که غرق این دنیا شدند. شاید آهنگ '' رو به تو سجده می کنم" داریوش رو بخونم.
    یه دارایی دیگم نمازمه. من با نماز یه آدم عادی، عاشق شدم. آدمای دیگه هم با نماز من عادی عاشق میشند. پس می گم هر کی عشقش کشید با خدا سر نماز من معامله کنه.
    آخرین حرفم هم اینه که منو هر جا خواستند خاک کنند اما در حال حاضر دوست دارم زیر یک درخت سیب خاک بشم. بهای خطای پدر مادرم، تن من!
    گویم که:
    :)
    جالب بود خیلی خیلی جالب بود این شکلی بهش نگاه نکرده بودم :)
    سر نماز تون ما رو هم از دعاتون محروم نکنین التماس دعا :)
    انشالله صد سال زنده باشین :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">