دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

برای چی این وبلاگ رو میخونین ؟؟!!



  • asra ツ..

نظرات  (۲۸)

وا چرا نداره 
خوشم میاد به توچه
گویم که:
اصن قانع شدم O_o
حالا تو به خودت مثلث باش آورین :|
خخخخخخ فداتم
گویم که:
:)
:/
الان دارم فکر میکنم واقعا چرا؟!!!!! نخونم دیگه، نه؟! :دی
گویم که:
نخیر نخون .. مگه من وب تو رو میخونم تو وب منو میخونی؟؟
دیگه این ورا ببینمت آهنگ میزارم تو وبم :)))
سوال تأثیر گذاری بود! 
دلیل خاصی ندارم! 
شایدم دیگه نخونم :))
گویم که:
یعنی کل دنیا رو با این سوالم به فکر فرو بردم؟؟!! :|
به ما چه نخونین
نویسنده شو دوست دارم :)
گویم که:
فقط نویسندشو مطالبشو نه ؟؟!!
خوبه
سرگرم کننده است!
میخندیم باش
و دیگه اینکه شخصیت نوشتاریتونم جالبه!
گویم که:
O_o
میخندین؟؟!!!
شخصیت خوانندگی شمام جالبه :|
 در کل ممنان :)
بیکارم :)
گویم که:
باشه به چنگیز میگم بزاره تو رو سر کار نوع سر کارتم معلوم میکنم :دی
  • محسن رحمانی
  • چون نوشته هاتون خوب هستند.
    گویم که:
    O_oتوبه کنین!!
    هم خوشم میاد
    هم حس خوب میگیرم از نوشته ها :))
    گویم که:
    حالا با این چیزایی که گفتی 2 میلیون باید بدی :|
    مگه الکیه ؟؟!!دهع ×_×
    فردا یه چک براشون بنویس برا دوماه هم قبوله :|
  • چنگیز سیبیل
  • از سر بیکاری 
    بی آری 
    عدم مسئولیت 
    تموم شدن امتحانا
    دادن استراحت به خودم 
    از فکر یه چی درآم 
    اشنا شدن با باقی بیکارا
    دیدن طرز فکر یه بیکار 
    دیدن طرز فکر سایر بیکارا
    اشنا شدن با اسامی عجیب غریب 
     اقای مربع!!!!
    :)))

    گویم که:
    امتحانا مگه شروع شده که بخواد تموم شه؟؟ چاخان :|
    تو که 24 ساعتو داری به خودت استراحت می دی که :|
    نخند به اسم مردم سرت میاد ها!!! هر چند سرت اومده به خودت نمی گیری
    چنگیز سبیل :)))
    زیرا، چون که، به دلیل این که...^_^
    خیلی توضیح خوبی بود نه اسرا :))
    گویم که:
    اها بق بقو برای این که چون که ...:|
    آری آری توضیح کامل و وافی بود بیا مدال صد آفرین برای تو :))
    گمش نکنی ها :|
    دوست داریم بخونیم
    پس میخونیم
    والا
    گویم که:
    :|
    به ما چه .. والا : دی

    :|
    [
    1. نوشته هات خیلی زیباست.
    2. انار خیلی دوس دارم.
    3. اسم "اسرا" برام چند تا خاطره خوب داره و خواد داشت.
    4. ترکــــ بودنت. الالخصوص (املاش رو نمی دونَم) تبریزی بودنت.
    5. ....
    ]
    گویم که:
    یاشا تبریز اوغلی :)
    5 به بعد هم برو درساتو بخون به استاد اس بده ماسین باباتم کش نرو : دی
    قالبت و کی طراحی کرده؟
    گویم که:
    یه آشنای دور و نزدیک چطور؟؟
    من اگه آدمی رو دوست بدارم نوشته هاشم دوست میدارم دیگه !
    اینا بهم وابسته ن =)  :*
    گویم که:
    نخیر نوشته هامو دوس نداری منو گول نزن ،من که میدونم
    به قول اون بالایی به تو چه:/
    گویم که:
    میگم ها چماق میخواین تعارف نکنین :|
    ای بابا همون موقع که این کامنتُ فرستادم بعدش گفتم حتما چنین برداشتی میش هااا!
    نچ نه خیرم دوست میدارم چیکار کنم باور کنی هوم؟ :)
    گویم که:
    :))))
    یعنی هر کی باهام حرف میزنه باید شش دونگ حواسشو جمع کنه ازش سوتی نگیرم :)))
    شوخی کردم آباجی: دی
    تو که مگه اینکه راه گم کنی بیای سمت وب من!!!!
    ولی ما شیرازیا مرام داریم!!!
    ( آیکون یه آدم با مرام!! )
    گویم که:
    الان دارم فکر میکنم بهت چش سفید بگم ، آلبالویی بگم ، چش سیا سفید بگم ، چی بگم نمی دونم :|

    چون دوستمی :)
    مثل خیلیا که الان نیستن و رفتن ولی بیادشونم...
    گویم که:
    یدونه ی دوست جان :)
    هعـــی..
    چه کنیم، گناه داره فینگولمون..:|
    گویم که:
    .
    چنگیز سیبیل که خودش هم بیکاره... چه طوری میخواد برای من کار پیدا کنه؟!
    گویم که:
    چنگیز بیکار باشه یا نه مهم نیس مهم اینه که میخوایم تو رو سر کار بزاریم : دی
    حالا میتونی نوع سر کارتو خودت انتخاب کنی :|

    همین جوری :)
    خیلی قشنگه
    گویم که:
    بله ممنون :)
    قابلی یوخدی (قابل شما رو نداره )
    کادو کنم ببرین : دی
    یعنی تو به من مدال دادی....:")
    باورم نمیشه :")
    اشک شوق ها D:
    گویم که:
    :))))
    اره اونم چه مدالی : دی
    از اون مدال های کوکب :))))
    برا اشک شوقتم باید کاغذ دستمالی بیارم من آخه ای بابا:(

    خب این سوال تکراریه حرفی ندارم :| فقط برای اعلام حضور نظر میگذارم :))))
    گویم که:
    .
    خوبی نیومده ها !!!!
    یه چیزی گفتم دور هم باشبم :))
    الان که فک میکنم میبینم اصنم مطالبت خوب نیس. حس مزخرفیم میگیرم ازشون :)))
    گویم که:
    نه خیلی منتظرش شدم خوبی نیومد خودم چایی رو خوردم :|
    تو این دوره زمونه حس مزخرف گرفتن کم پیدا میشه با این تفاسیر 3 میلیون میشه خرجت :|
    توصیه میکنم زود تصویه حساب کنی : دی
    چشم آبی صدام کن!!! :)
    البته چشام آبی که نیست... از چشم آبی هم خوشم نمیاد!! ولی حس میکنم کلاس داره خخخخخ
    گویم که:
    حالا که این طوره چش صورتی صدات میکنم یام زرشکی فک کنم کلاسش بیشتر باشه : دی
    اوهوم صورتی هم دوس دارم :)
    زرشکی رو هم
    کلا همه رنگا رو دوس دارم!! :)
    گویم که:
    :|
  • آریانا م.ف
  • چون نویسندشو دوست دارم و نیاز دارم بخونمش گاهی . مثل بقیه ی وبلاگ دوستایی که دوسشون دارم و میخونمشون.

    چون نیاز انسانیم بهم این حسو میده که باید بخونمش.

    جون گاهی یه چیزی منو میکشونه اینجا.

    گویم که:
    میدونم حس کنجکاویت میکشونه اینجا : دی
    ممنون آریانا:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">