دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

بعضیا جدیدا پیدا شدن که میان میگن

سلام .
وبلاگ خوبی داری ، این سبک نوشتن رو خیلی دوست دارم و حس خوبی بهم میده .
احساس میکنم یه جورایی مثل من می نویسی و فکر میکنی ...
خوشحال میشم بهم سر بزنی ...

اخه من نمیدونم چرا من مثل تو فکر میکنم می نویسم آخه یعنی چی آخه ؟؟!!O_oخب چرا این بعد قضیه رو نمی گیری که تو مثل من فکر میکنی مینویسی ؟؟!!(از خود راضی خودتونین : دی)

اصلا همه که مثل هم فکر نمی کنن چرا چاخان میکنی:|

من از پشت این تریبون اعلام میدارم که من میدانم که وبلاگ خوبی دارم : دی( نهایت از خود راضی بودن )

و همه هم نوشته هامو دوس دارن : دی(دیگه ته ته از خود راضی بودن ):)))))

الان حرفیه ؟؟ نه الان حرفی دارین ؟؟؟:|(اعصابم نمی زارن برای آدم عه )

+ولی انصافا برای بعضیا اینقدر مهمه که خواننده داشته باشه وبلاگاشون که وقتشون صرف میکنن بدون این که مطالب اون وب رو بخونن یه چند خط تایپ کنن برن سراغ بعدی نمی دونم چی بگم !!




  • asra ツ..

نظرات  (۲۷)

اینا هدفشون از وبلاگ زدن کلا یه چیز دیگه ست ...
واسه من مهمه که مطالبم خونده بشه ... درک بشه ...
حتی بدون کامنت ...
نمیدونم اسرا شاید اینا آدمای تنهایی ان ...
گویم که:
برا منم بدون کامنت یا باکامنت مهم نیس مهم اینه که خونده بشن :)
البته اینایی هم که کامنت میذارن لطف میکنن :)
نمی دونم اما فک نکنم تنها باشن :)
  • آریانا م.ف
  • سلام خخخ
    این بعضیا خیلی داغونن
    منم شده گاهی نوشته بترنی دوست وبلاگیمو به خاطر کمبود وقت نیمه بخونم کامنت بزارم و این قطعاب ه معنی افزایش بازدید نیست
    اما بعضیا که صرفا واسه این موضوع میان خیلی سخته خیلی درکشون.
    اما درک میکنم اینا تنهان خیلی تنها باور کن
    گویم که:
    داغون میگی تموم میشه ها :|
    خب تنهان باید بیان یدونه کامنت الکی بزارن برن ؟؟ می تونن بیان و خیلی راحت دوست بشن :)
    و این که به وب های هم رفت آمدکنیم میوه شیرینی بخریم : دی
    اره والا!
    اصلا معلوم نیست اینا فازشون چیه!!!
    یه امکان مفید و جدیدی که بیان گذاشته اینه که میشه هر نظری رو گزارش هرزنامه(اسپم) داد ... اگه پنج وبلاگ شایدم بیشتر به نظرات یه نفر گزارش هرزنامه بدن نظرات اون فرد برای سه ماه هرچی که باشه هرز و اسپم تشخیص داده میشه و به صورت خودکار از نظرات خارج میشه
    امکان جالبیه :))
    گویم که:
    ها والا
    فک کنم فازشون پیاده رویه ... اونم روی اعصاب :|
    اری آری امکان جالبیه ... اما برای چی به این امکان میخندین mr؟؟
    وبلاگ بدی نداری، یعنی اِییی... بدک نیست...
    یکم تلاش کنی میتونی شبیه من بشی خخخخ

    از شوخی گذشته، به نظرم دو سری وبلاگها بیشتر موفق هستن. یکی اونهاییکه خیلی فعالن و همه جا هستن و مطالب کپی شده خوبی میذارن، که خلاصه تا یه حدی نتیجه فعالیتشون رو می بینن...
    اما یه سری دیگه ی موفق هم هستن، اونها خودشونن، مثل هرکی نیستن، شاید شبیه باشن ولی خوب در پشت صحنه پستهای توپُر، خودشون هستن و منحصر به فرد...
    گویم که:
    میدونم وبلاگم محشره : دی
    شوما یکم تلاش کن کپی من میشی : دی
    نمیدونم شاید :)
    خوب معلومه که از این هرزنامه ها و نظرات تبلیغاتی هستش :)
    خوشحال میشم به منم سری بزنی :))))
    گویم که:
    جدا ؟؟ خدا خیرتون بده منو از گمراهی بزرگی رهانیدید:|
    از سر زدن معذوریم سرمون میشکنه :|
  • محسن رحمانی
  • دقیقا فقط میان پیام میدنو میرن.
    گویم که:
    ایندفه گفتم اومدن وبتون یه چاییم در خدمتتون باشن : دی

    آرزو بر جوانان عیب نیست ...

    البته روی سخنم با خودته :)))

    گویم که:
    منم روی سمنوی در دستم با توئه: دی
    :)))
    آقا من عاشقِ این دختره‎ام :))
    همین که عکسش تو پسته..:)))
    گویم که:
    آقا ، عموی محترم شما به دختر وب ما چیکار داری ، چرا بهش خندیدی ؟؟!عه:|
    عمو به جای خندیدن به دختر وب من یه کیلو نارنگی براش میخریدی میاوردی
    انگاری واقعا برات اعصاب نذاشتن :دی 
    :)))
    گویم که:
    از عکسه معلومه حجم عصبانیتم :))
    وبلاگ خوبی داری
    به من سر بزن 😂😂

    +اینا پیام بازرگانین. جدی نگیر :))
    گویم که:
    :|
     
    + از بالا دستور داریم با پیام بازرگانیا برخورد قاتع بشه :|
  • فروردین دخت
  • خوشا به سعادت اونایی که از دل می نویسن...

    انچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند...
    گویم که:
    یعنی من ؟؟!!میدونم از دل مینویسم لاجرم بر دل هم می نشیند : دی
  • بانو ف تک نقطه
  • من نه به اینا سر میزنم نه جواب میدم :|
    گویم که:
    میخوای بیا منم بزن :|
    :|
    از خود راضی :(

    D:

    در هر حال وبلاگ خوبی داری منم مثِ شومآ فِک میکنم D: به منم سر بزن.
    گویم که:
    سر که نمی تونم چون که سرم میشکنه چه انتظار ها دارن مردم :|
    این دختره چه بامزه ست...عینکشو!
    گویم که:
    اره .. عینکش خیلی باحاله .. طرز نگاهش باحال تره
    لطفا دست نزن :|
  • شملیــا ●○●
  • اسرا اخه چرا شبیه من می نویسی عه:)
    گویم که:
    شملیا عف کن منو مجازات نکن :|
  • امیرحسین محمودی
  • تو این که خوب مینویسی شکی نیست ولی همیشه انقدر اعتماد ب نفس داری .... خیلی خوبه ....

    ینی تو اعتماد به نفس حق من رو خوردی

    خخخخخخ
    گویم که:
    نه یه مقدار برا شما و دوستان کنار گذاشتم گنا دارین بدون اعتماد به نفس باشین :))
    اعتماد به نفس من سقف نداره : دی
    دخترم قاطع نه قاتع :| :)))))) [آیکون زبون درازی] عکسه پستمم که اصن عاشقش شدم،خله من :))
    گویم که:
    تو ده ما میگن قاتع :| انقد نخند کار دستت میدم ها :|
    ای بابا چند نفر عاشقش شدن دختر به این خوبی ندیدین ؟؟:|
    ای بابا ....ای بابا 
    گویم که:
    ای مامان ... ای مامان
    اسرا :)))))
    گویم که:
    هوم ؟؟چیه خو O_o
    همین شماها هستید نمیذارید جوانان با این کارای کوچیک شادی کنند!
    گویم که:
    باش  باشه تسلیم :|
    سکوت کنم میترسم اختلاس ها رو هم بندازین گردن من : دی
  • فاطمه یعقوبی
  • اینا رو من دوست دارم خفه کنم :)) خیلی عصبیم میکنن ناموسا :)) 
    گویم که:
    آروم باش دخترم آروم تو خودتو ناراحت نکن سپردم رسیدگی کنن :|
    برای عکس هدرت می میرم :)
    اربس که انار خوب است ..
    راستی وبلاگت خیلی خوبه ..میشه به منم سر بزنی ..خخخ
    فکر می کردم این مدل کامنت دادن ازمد افتاده ..حداقل تو بیان ...بیشتر حرکتی بود متعلق بلاگفا ..
    گویم که:
    هدر قابل شما رو نداره آبان بانو :)
    آری انار بسی بسی خوب است :)
    سر که نه چون سرم میشکنه ولی پا میزنم :|
    نه اباب از کجا از مد افتاده بازم افرادی هستن که با حال و هوای بلاگفا اومدن بیان :(
    وبلاگتو با لپتاپ نمیتونم باز کنم!!!! با گوشی میشه ولی !!!! چرااا ؟!!!! :/
    گویم که:
    خب ولاگ من کلاس داره الانم خودشو برات لوس کرده : دی
    شاید میخواد براش سمنو بخری:)))
    نه مثل اینکه درست شد...
    + والا من اصن جرات نکردم واسش کامنت بذارم...ترسیدم بیاد بخورتم!!!
    ++ میدونم آجی... دانشجویی هزارتا کار داری... مث من که علاف نیستی :)
    گویم که:
    من گفتم که خودشو لوس میکنه : دی
    + آجی حالا تو رو بخوره خودم نجاتت میدم مواظب باش منو نخوره :( از ترسم اون پست هایی که رفته ها کامنتنمی زارم :|
    + نه باوا میام فضولی : دی
    :)
    بلاگ خییییلی بیشتر از بلاگفا اعتیاد آوره لامصب!!!! اگه به من بگن چرا معتاد شدی میگم والا رفیق بد!!!! خو تو اینجا رو به من معرفی کردی!!! :/
    گویم که:
    اره بابا در ضمن خیلیم بهتر از بلاگفاس :|
    من؟؟؟ رفیق بد ؟؟؟؟ باشه اگه بهت سمنو دادم :|
    خو من معرفی کردم تو چرا اومدی هان من فقط گفتم بلاگ بهتره :|

    دیگه دارم کم کم میترسم که آدرس وبشو گذاشتما!!!! وووی!!!
    گویم که:
    ترسناکه خو :(
  • آقای مربّع
  • از خود راضی :/
    گویم که:
    میدونم :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">