دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

ـــ چند سال از عمرتو که گذاشتی درس خوندی به نظرت چرا ابر ها از سمت شمال غربی میان از شمال شرقی نمیان ؟؟؟!!!

ـــ هان؟؟!!

ـــ چون عشقشون  کشیده :)

ـــ یعنی چی؟؟!!

ـــ خب چطور بگم !!نکه نخوان از شرق بیان اما چون فقط عشقشون کشیده از غرب میان همین

ـــ یعنی تو کتاباتون اینارو بهتون گفتن ؟؟!!

ـــ نکه اینارو نوشته باشن نه .....اما چون من الان عشقم کشیده این طوری برات بگم ....بس این طوری میگم

ـــ بخواب داری هذیون میگی

ـــ  نکه خوابم نیاد نه اما فعلا عشقم کشیده سقفو نگا کنم :)

ـــ تو دیونه ای

ـــ میدونم چون عشقم کشیده دیونه باشم

_ بخواب دیونه بخواب هذیون میگی بخواب من خوابم میاد


+ مکالمه بین من و داداشم که از سر بی خوابی داشتیم حرف میزدیم :)

  • asra ツ..

نظرات  (۳۵)

=+
گویم که:
O_o
منم عشقم کشید نظر بدم .. حرفیه؟؟؟
:))
گویم که:
:)))
نه والا ... چماق میخوایین تعارف نکنین : دی
دلیلش به نظر من قانع کننده بود.
+ هزیون غلطه... هذیون درسته :)
گویم که:
بعضی وقتا هذیان ها هم میشن یه دلیل قانع کننده :)
عه  یکم فکر کردم بابت " ذ" " ز" ها دیدم این با نمک تره اینو نوشتم : دی
شایدم چون عشقم کشیده با این " ذ " نوشتم :)
اما میدونستم غلط املایی داشته باشم صد در صد میای میگی این غلطه این درسته : دی
ولی راست میگه هااا ... چرا از غربی میان؟؟ شرقی چه گناهی کرده؟؟؟

درس ها بس ناجوانمردانه سخت است :(
گویم که:
دلیل علمیش چون کره زمین از غرب به شرق در حال حرکته
و اما دلیل من چون عشقشون کشیده همین ... که این دلیل بهتره :)
+ درس ها ناجوانمردی را در جیبشان گذاشته اند آن هم در جیب چپشان :(
تشکر از بازدید شما
گویم که:
خواهش :)
خخخخخ
گویم که:
O_o
عشقم کشیده گاهی قانع کننده ترین جوابه:)

گویم که:
اوهوم بعضی وقتا باید عشقمون بکشه تا قوانین بشن قوانین عشقمون :)
بالاخره گاهی هذیونم لازمه!
راحت باش:))
گویم که:
اوهوم :)
ما راحتیم شما ناراحتی بفرما جای ما :))
  • بانو ف تک نقطه
  • چقد قانع کننده :)) 


    نه بیا پست آخرمو ببین.. :||
    گویم که:
    قانع شدی خدا رو شکرر:))
    اومدم دیدم میگم ها دستم بهشون برسه یه کبریت میزنم بهشون :|
    اخه چرا کپی میکنن :(
    من خواهرم بیایم با هم حرف بزنیم آخرش یا دعواس یا کتک کاری یا کوبوندن در اتاق D:
    زیاد محبت بینمون جاری نیست!!
    خوش به حال شومآ که اینجوری حرف میزنین.
    در کل اصلا" درک نکردم چون حسِش نکردم و چون اصلا" عشقم کشیده که درک نکنم :|
    گویم که:
    خب خواهر برادر که دعوا نکن و کتک کاری که خواهر برادر نیستن :|
    هین کتکا و دعوا ها به نظر من محبته اگه از یه دیده دیگه نگاه کنی ..... اگه یه روز خونه نباشین هر دوتاتون دمق میشین باور نداری امتحان کن .... فقط به زبون جاری نکردین این محبتو :)
    خوش به حال شوما نیز که هم دیگر رو نامحسیوس دوس میدارین :)
    یه بار خواهرت یه جوری بزنه تو سرت ها  میگم عشقت کشیده یا نه :|
    :)
    آره درسته ولی خواهرَم سالِ قبل واسه مسابقات پینگ پنگ بردنش رامسر بیشتـــــــــر پدرم دق کرد تا من D: البته جْوْرِ سفره پاک کردن و بعضی وقتا ظرف شستن و ... رو من کشیدَم :(
    گویم که:
    :|وا تو حتما به روی خودت نیاوردی من میدونم : دی
    حالا ببین خواهرت چه کمکی میکنه که سفره رو پاک میکنه ظرفا رو میشوره تو رو کتک میزنه اون وقت تو هم به جای تشکر دعواش میکنی واقعا که :|

    + خدا حفظ کنه خواهرتو :)
    + خواهرا بهترین نعمت خدان : دی
    مکالمه خوبی بود ... به نتایج خوبی دربارت رسیدم ~_^
    گویم که:
    :))))
    مگه در مورد من شک داشتی : دی
    حال نتایج را پیش خودت نگه دار که ضایع می شویم :|

    + بق بقو از این وارا نیستی زیاد پیدایی هوم ؟؟ ( میدونم یه ساعت وقت گذاشتی این جمله رو بخونی : دی)
    چرا واقعا؟
    گویم که:
    چی چرا واقعا؟؟؟
    ینی پارادوکسی بود تو جملت ها ...نیستی زیاد پیدایی....امتحان داشتم :))
    باشه ،پیش خودم نگه میدارم :)))...قول میدم !
    گویم که:
    حالا هر چی بود تونستی هضم کنی باید یه مدال دیگه بدم بهت : دی
    حالا فهمیدم امتحانتو گندزدی : دی
    باشد که موفق باشی :)


  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
    وای مچکرم اسرا ...
    این مدالارو یادگاری نگه میدارم :))

    باشد ان شاءالله :)
    گویم که:
    خواهش میشود بق بقو ...
    این مدال صد آفرین بودا : دی

    انشالله :)
    خوبه آدم سوالای مهم زندگیشو از تو بپرسه!!!!

    + عههه اسرااا چرا هی کامنت خصوصی میذاری قلبم اومد تو دهنم؟؟؟!!!! ترسناک هست ولی دیگه نه اینقدر!!! :/
    گویم که:
    آره خب شک داشتی مگه ؟؟ حالا سوالی داری بپرس خجالت نکش : دی

    + ببین گندمی اینو دارم کاملا جدی میگم کم پیش میاد من تو وبلاگ جدی حرف بزنم بس فک نکن شوخی میکنم ... زیاد دور و بر این نپلک اگه میتونی عین خودش رفتار کنی پا پیچش شو  وگرنه کاری به کارش نداشته باش اینا خدا حالیشون نیس از من به تو گفتن ... ببین وبلاگ وحشتناک یه چیزیه ... آدم وحشتناک چیز دیگه ...اینا عقده اینو دارن که به چشم بیان اونم به هر شکل ممکن ... بس باهاش در نیفت اگه نمی تونی مثل خودش باهاش رفتار کنی ... ببخشی اینا روگفتم ها برا خودت گفتم گندمی ناراحت نشی  :)
    چ پر رو!!!!!!
    گویم که:
    کی؟؟!!O_o
    میدونم با من نیستین چون این حرفا به من نمیاد :|
    سلامت کو؟ رسیدن بخیر..:|
    گویم که:
     سلام  ... من یادم رفته، عمو شما سلام بدین خب  :|
    ممنان ، ولی حالا کجا رفته بودم که خودم خبر نداشتم ؟؟O_o

  • شملیــا ●○●
  • :))))
    گویم که:
    هوم ؟؟:|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • عه شمام وبلاگ داشتین؟ :)
    گویم که:
    سلام
    بله بعد ویرانی بلاگفا منم اومدم بیان :)
    الان که داداشم پیشمه، ولی آخر هفته که برن تا شهریور نمیاد :(
    اون موقع حرف از داداشت بزنی من غصه می خورم اسرا...
    گویم که:
    آخعی ...فاطمه بانو اشکال نداره ایشالله سلامت باشن و خدا حفظشون کنه:)
    چشم فاطمه بانو برا دل تو هم که شده دیگه از داداشم پست نمیزارم بانوی خوب :)
    :-))
    گویم که:
    :)
  • شملیــا ●○●
  • میگم من اینجا کامنتتوندادم ؟؟:))
    گویم که:
    میگم ها دخترم شملیا اینجا من به مردم آموزش صبر و بردباری رو میدم : دی
    باشد که صبرو ایوب را به شما منتقل کنم : دی
    دخترم تایید کردم :)

    اگه این مکالمه بین منو داداشم بود:
    من -  چند سال از عمرتو که گذاشتی درس خوندی به نظرت چرا ابر ها از سمت شمال غربی میان از شمال شرقی نمیان ؟؟؟!!
    داداشم - ساکت، دارم اَتَک می زنم
    من - به نظرت عشقشون کشیده؟
    داداشم - گفتم ساکت دارم اتک میزنم
    من - داری اتک میزنی، آپولو که هوا نمی کنی
    داداشم - اهههههه انقدر حرف زدی همه بربرام مردن
    من - نگفتی؟ چرا....
    داداش - تاون هال نُه رو میکنم تو حلقتاااااا . بگیر بخواب دارم اتک میزنم
    و این داستان ادامه دارد...
    :))))))
    گویم که:
    مهرناز نمی دونم چرا به این بازی معتاد میشن اصلا هم معتاد آور نیس شایدمشکل از افکار منه :)
    خب تقصیر تو هم هس خب قبل از این طوری حرف زدن ، باید قبلش یه اتک بهش بزنی :دی.... اون وقت میبینی که دیگه دست از بازی میکشه و با تو حرف میزنه :))
    اگرم جواب نداد چند روز قهر کن ببین چطوری جواب میده : دی
    اونم جواب نداد بزن بکشش:||


    + حالا راهکارای دیگه ای هم هس ها اینا جواب ندادن در خدمتم : دی.. :)))
  • فاطمه یعقوبی
  • ای جانم :)) خدا برای هم حفظ تون کنه :)) 
    گویم که:
    :) ممنون فاطمه خانوم :)
    + خدا خانواده شما رو هم براتون حفظ کنه :)
    آره باید همین کارو بکنم
    داداش من کلا زندگی میکنه که کلش بازی کنه
    سه ماهم منو مجبور کرد به زور بازی کنم ولی خب جذبش نشدم
    هر روز بساط داریم...
    گویم که:
    اگه این کارا جواب نداد بیا پیش خودم مشاوره دیگه ای بهت بدم : دی
    :( منم از اینا میخوام :( اوعهههه اوعهههه :((((
    گویم که:
    حال گریه نکن ببینم .. چی میخوای ؟؟!!
    نه بابا ناراحت واسه چی؟! الان میرم لینکشو پاک میکنم!!!
    گویم که:
    کلا گفتم دیگه یه وقت ناراحت نشی :)
    کار بسی خوبی میکنی گندمی  :)
    کلاً کم پیدایی اینجا..:|
    گویم که:
    خب عمو میرم مکتب خونه مشقام زیاده :|
    عف کنید مرا :|
  • خانم انار
  • :))) 
    گویم که:
    O_o
    از عمینا دیگه :(
    گویم که:
    کدوما؟؟:|||
    هیچی :| هیچی نمخوام :| اصن عروس دریایی :| عروس دریاییم :|
    گویم که:
    مگه شک داشتی عروس دریایی هستی؟؟:))))
    حالا چی میخوای :))))
  • نرگس جوان
  • عاشق اینجور مکالمات چرت گونه و عاشقانه ام
    وقتی جدا شدین میفهمین چقد خوبه این دوران
    گویم که:
    وا چرا جدا شیم ؟؟!!! :(
    خدا برادر خواهرای شما رو هم حفظ کنه :)
    عروس دریایی بودن ی مقامه خیلیم با ارزشه چی فک کردی تو :)))))))
    گویم که:
    O_o

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">