دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اگه میشه یه چند تا آهنگ خوب و با معنی و اروم بهم معرفی کنین :)

+ آپ های خوبی داشته باشین تا وقتی با حجم بیکاری اومدم بیکار نمونم :)
+ تا سلام دیگر خدافظ دوستان :)

  • asra ツ..

نظرات  (۳۳)

بهت معرفی کردن ... به منم معرفی کن باشه اسرا D:
گویم که:
:|
یعنی دراین حد  فقیر آهنگی!!! :|
نخیر من با تو و گندمی حرف نمیزنم تا وقتی که تلافی کنم این خنده هاتونو به جای آهنگ یکی میزنم تو چشت :|
باز توپت تو وب من بیفته پاره میکنم :|
عه:( ... اون همه مدال ازم گرفتی بس نبود :/

من اصن توپ ندارم عروسک دارم :d
گویم که:
میخواستی غش غش نخندی با گندمی :|
بعدش بگی لح شدم یه امتیاز منفیسه تا مثبت رو میبره :|
عروسکتو ببینم پس نمیدم پس هم بدم کلشو میکنم میدم :|
آهنگ زیاد گوش نمیدم که معرفی بنمایم :|
گویم که:
کمر همتت سلامت :|
  • شملیــا ●○●
  • آهنگ
    آهنگ
    اهنگ
    گویم که:
    :|
    :|
    :|
    این رو پیشنهاد میکنم :
    http://bayanbox.ir/info/5813228339582706072/Ye-Derakht
    گویم که:
    ممنون :)
  • خانم انار
  • دچار سیامک عباسی
    کجایی محسن چاوشی
    چارتار
    آقای بنفش پالت
    بیا بازم مسیح و آرش ای پی

    و آهنگی که هیچ وقت کهنه نمیشه واسم

    سرابِ در پای تو ...داریوش
    گویم که:
    ممنونم ازت نار بانو :)
    چیش ...اصن خوب کردیم که با گندومی خندیدم 
    الانشم میخندم :))))))))))))

    اگه عروسکَمو دیدی کَلَشَم بِکَن :d
    گویم که:
    باشه بخندین دارم برا هر دوتاتون :| اون وقتم میگم بخندین صب کنین :|
    عروسکتو ندیدمم مهم نیست ...نیت مهمه دیگه خودت در جریانی که :دی
    حامد پهلان :))))))  خدافظ اسرا خدافظظظظ :))))) اسرا زیاد به خودت فشار نیار عادت نداری زیاد درس بخونی ی موقع ی چیزیت میشه :)))))) اسرا عروس دریایی خوان میشود :))))
    آها آهنگ میخوای؟ ای گله بود فک کنم اگه خوب بود آهنگش بگو منم دانلود کنم :)))))
    میخوام بهت آنگ معرفی کنما ولی چیزی در بساط ندارم[آیکون شرمساری الکی]هر چیم به من الان تو دلت گفتی خودتی :)))
    گویم که:
    حامد پهلان ؟؟!!O_o
    خدافظ رویاهای من خدافظ :)))) خدافظ رویای شیطون :)))
    رویا گل گفتی اصلا عادت به درس خوندن ندارمبرا همین دیسک کمر گرفتم : دی
    نکه خودت عروس دریایی خوان نیستی :|
    دست به آهنگ هایی که بچه ها معرفی کردن نمیزنی ها بزنی میکشمت :|

    آروم میخوای بیکلام گوش کن:)از songsara میتونی دانلود کنی..
    اما با مفهوم بعضی آهنگ های دنگ شو و چارتار...
    گویم که:
    ممنونم ازت ماه بانو چارتار گوش میدم و دوس دارم :)
  • محسن رحمانی
  • آهنگهای سنتی همه خوبن وبا معنی .

     

    گویم که:
    بله اما خب سلیقه ای هستش نمیشه همشو گوش داد وگرنه آهنگ های سنتی خیلی خوبن :)
  • محسن رحمانی
  • آهنگ یه قلب پیر پر از امید با شوق تو منظره محمد اصفهانی

    دلقک  محمد اصفهانی .

    گویم که:
    ممنون:)
    وااای کی وقت بیکاریته؟؟؟
    فردا قراره نتمون قطع بشه :(
    خمار میشم بدجووور :)))
    امروزم اصن نرسیدم بیام :(
    گویم که:
    وقت بیکاری رو دیگه باید تو خواب ببینم برا یه مدت :(
    بزا قط شه وقتی من دیگه نمیایم تو برا چی بای که چی بشه ؟؟!!
    خودم از خماری در میارم :|
    حالا نرسیدی!!:|
    سلام
    من آهنگ تو خوابگاه زیاد گوش می دادم و می دهم
    یعنی هم اطاقیا از هر دری اهنگ میذارن
    حتی تو اطاق بقلیموئن یه خواننده داشتیم به سالار عقیلی میگفت برو دنبال تیله بازیت از بس صداش خوب بود.
    ولی هر وقت دنبال یه حس خوب و آروم میگردم میرم این رو گوش میدم عالی هست
    http://bayanbox.ir/info/9190266877596094337/Alemran-mohammadlaysi

    تلاوت آیات پایانی سوره مبارکه آل عمران با صدا محمد لیثی در حم حضرت عبدالعظیم هست گویا
    داستان این تلاوتشون هم جالب هست و تو اینترنت میتونید بخونید
    گویم که:
    ممنون همسایه :)

    این هم چند تا آهنگ خوب و بامعنی و آروم
    http://s3.picofile.com/file/8226202226/music.rar.html
    گویم که:
    ممنون آبو :)
    چه عجب غلط املایی نگرفتی!! :|
    استینک ، اکثر آهنگاش
    و آهنگ هتل کالیفرنیا (باس گوشش داده باشی)
    و برگرد  از فرزاد فرزین
    گویم که:
    ممنون :)
    چیزی که به ذهنم رسید:

    a walk in the forest

    موسیقی بی کلام و واقعا آرامش بخش. ساز این قطعه پیانو ئه اما نوازندشو نمی دونم متاسفانه.

    حمید صفت هم خوبه آهنگاش ولی آروم نیست. یعنی راستشو بخوای آهنگاش سلیقه ایه. اصلا نمیشه با اطمینان به شنیدنش دعوت کرد ولی گزینه ی انتخابی حمید صفت:

    بخشش

    آهنگ های سریال شهرزاد هم خیلی تجویز میشه:

    کجایی و همخواب

    و در آخر شما را دعوت می کنم به یک موسیقی قدیمی:

    شکنجه گر

    فکر می کنم این آهنگ عالیه و کسی رو ندیدم که ازش بدش بیاد. با این وجود باز هم نمیشه نقش سلیقه رو بیخیال شد.

    : )

    گویم که:
    موسیقی بی کلامو منم دوس دارم :)
    این شکنجه گر خوب بود ها ممنون:)
    کجایی هم خوبه :)
    ممنونم ازت :)
    سلام دختری

    قبله از ابی 
    دوستت دارم از سامان جلیلی
    پرواز از گروه آرین 
    واست می میرم و همش به تو فکر می کنم از گروه سون 


    گویم که:
    سلام مهر بانو :)
    O_oفاطمه بانو اینا رو گوش میدی عایا؟؟؟!!!
    من فکر میکردم تو یه سبک دیگه ای باشی :|
    ولی ممنون :)
    قبله خوب بود :)
    کجایی چاووشی
    im gonna stand by you - rashel platen
    shadmehr aghili - hesse khobie
    major lazer - powerful
    amir tataloo - taadol
    amir tataloo - ba to
    adele- set fire to the rain
    گویم که:
    میگم ها چرا از امیر تتلو از من پرسیده بودین نگو گوش میدین آهنگاشو :|
    ممنون :)
    سلام
    اهنگ ک زیاد بستگی ب سبکی ک دوست داری داره???¿¿¿
    گویم که:
    سلام
    میگم ها مطئنمی دوست زهرایی؟؟:|
    خب نوشتم که آروم و با معنی :|

    راستی من همون نیلوفرم تو وب زهرا😜😜
    خوشحال میشم ب وبم سر بزنید 
    ب دوستانتون هم بگید بیشتر خوشحال میشم😊😊
    گویم که:
    همون نیلوفر خوش اومدی : دی
    عه من به وبت قبلا سر زده بودم : دی
    مگه من اینجا بنگاه زدم :|
    دوستان نیلیو فر را هم در یابید :|
  • فروردین دخت
  • سلام...لالایی از ویگن

    ماه و ماهی 


    این دو تا اهنگ را دوست می داریم...
    گویم که:
    سلام دختر :)
    ماه و ماهی رو گوش دادم فوق العادس :)
    ممنونم ازت :)
    اسرا همه آهنگارو دزدیدم ... تازه الانم دارم فرار میکنم :دی
    گویم که:
    بق بقو بیار بزار سرجاشون تا یه بلایی سرت نیاوردم... بیار :|
  • فاطمه یعقوبی
  • من چیزی سراغ ندارم متاسفانه 

    +خوبی دوستم؟ 
    گویم که:
    ممنون بانو :)
    شما خوبی؟:)
    میگم اسرا عجب آهنگای خوبی بود .... اون موقع که اون نظرو گذاشتم خونه نبودم :)الکی گفتم :)
    اما الان ... به حقیقت تبدیلش کردم  :دی


    گویم که:
    به آهنگ های من دست بزنی میکشمت ، موهاتو میکشم :|
    راستی بق بقو این جوجه اردک زشتم خوبه ها گوش بدی :)
  • محسن رحمانی
  • نون داغ ؟این

    چرا ؟ بده دارم پذیرایی میکنم ازتون ؟

    گویم که:
    O_o
    فارسی یا انگلیسی؟

    انگلیسی اگه خوشت میاد به نظرم کل آهنگ های birdy و lana del ray رو دانلود کن بهترین آهنگ های خوب رو اینا دارن مخصوصا birdy آهنگ های people help the people و strange birds و آهنگ Hello از adele که عالیه :))
    گویم که:
    ممنون خانوم:)
    الان یعنی چی اون پست گوشه هات رمز داره منم رمزشو ندارم؟؟!!!!
    گویم که:
    :)))
    آهنگهای رستاک حلاج { معرکه است از نظر من }
    دکلمه های علیرضا آذر
    گویم که:
    ممنون سما :)

    داشتم رد میشدم از وبلاگا...گفتم به اسرا هم سلام کنم...این آهنگ جوجه اردک زشتم خیلی قشنگ بود اسرا‎:)‎‎

    گویم که:
    سلام بر بق بقوی بق بقویان : دی
    اره دیدی خیلی قشنگه آهنگ نگاه به ماه هم خوبه :)
    خوبی تو بق بقو :)
  • مهراد فروتن
  • جان عشاق استاد شجریان 
    آلبوم بیداد استاد شجریان 
    و آهنگ آتش در نیستان شهرام ناظری 
    گویم که:
    ممنون ازشما آهنگ های سنتی رو هم دوس دارم :)

    عه باشه اونم میابَمِش گوش میدم... بلی شُکر خوبم

    اما اگه امتحانام تمومشه خیلی بهتر میشم...خوبم تموم شه ها:)

    گویم که:
    بیاب گوش بده منم به موقعش گوشتو میکشم :| غیبتم که میکین پشت سرم :|
    نگو امتحانا روبق بقو :( همه چی رو کوفت میکنن :(((
    سلام دو نخطه دی
    گویم که:
    سلام :)
  • یوسف تهرانی
  • سلام
    وب عالی دارید امیدوارم همیشه موفق باشید
    اینم پیشنهاد من ک به تازگی رو وبم گذاشتم
    http://hashieh.blog.ir/1394/10/13/kashki-zemestoon-nabodam
    منتظر نگاهنون هستم در پناه حق
    گویم که:
    سلام :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">