دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

امروز با این که کلی کار داشتم و بدو بدو و از یه طرف هم امتحانا که اعصاب نزاشتن خبر درگذشت یه بنده خدایی رو به بنده دادند و هر چند متاثر شدم اما از من هم خواستن که این خبر رو به یه نفر دیگه بدم و از اون جایی که اصلا علاقه ای به دادن این خبر ها ندارم یعنی اصلا بلد نیستم به زور مجبور شدم خبر بدم :(

و بنده بعد از زنگ زدن

من : سلام خوب هستین

فامیل محترم : سلام ممنون شمام خوب هستین ؟

من :ببخشین که مزاحم شدم فلانی فوت کرده :|

فامیل : چی ؟

گوشی قط شد :|

الان یعنی دنبال جای پناه میگردم که ببینن منو میشکن :|


+ آخه به کسی که میگه بلد نیستم از این خبرا بدم دیگه اصرار نکنین خب :(

+ دوستان شاکی نباشین به همه وب ها  سر میزنم فعلا مشقامو مینویسم :دی

  • asra ツ..

نظرات  (۱۸)

:))
من نمیدونم آن ادم خوشحال تر از شما کی بوده که گفته بری خبر رو بدی!
حتما اون ادم رو به ما معرفی کن، باید خیلی باحال باشه :))

الفاتحه مع الصلوات
گویم که:
میگم ها شما از من بترس سر به سرم نذار دیدین لندکروز نشد یه چی دیگه شد :))))
متوجه این که : دی
بله خدا رحمتش کنه انشالله

سلام
به همین صراحت گفتین؟! نترسیدین طرف سکته کنه؟!
خدا رحمتش کنه ...
گویم که:
سلام
بله به همین صراحت گفتم  :| من چه بدونم زمینه سازی میکنن :| در ثانی بلد نیستم زمینه سازی کنم :|
چی فکر کردین من همچین بچه راست گویی هستم :|
بله خدایش بیامرزد

:/ 

این ویژگی های مثبتتو نگو جایی... میدزدنت !!!!!! 

گویم که:
:)))
تو منو ندزدی کسی نمیدوزده :)))

اصن دیگه خعلی بد خبر رو دادی :/
گویم که:
یعنی در این حد افتزاح خبر رو دادم ؟؟؟:|
خبر فوت کسی رو دادن یکی از بدترین رول های دنیاست
گویم که:
دیگه بدترین یا خوب ترین برای اولین بار این خبر رو دادم :|
بله
خیلی هم الی 
لطفا یه کم از وب من فاصله بگیرید ;)
یه شعر هست میگه ما را بخیر تو امیدی نیست و اینا!
همون دقیقا :))
گویم که:
بله میگم ها  بفرمایین چایی: دی
ما به وب شما ارادت خاصی داریم نمی تونیم
حالام که یه چی بالاتر از رییس سازمان انرژ ی هستی میشین اصلا راه نداره :))
اگه دیگه رنگ لندکروزم دیدین


  • مهراد فروتن
  • عیب نداره 
    تجربه شد 
    :)
    گویم که:
    بنده  خدا فک کنم سکته زد ها عب نداره ؟؟

    حداقل یه مقدمه کوچیک میگفتین کاش..:|
    خدا بیامرزدش 
    گویم که:
    بلد نیستم مقدمه چینی اونم تو این مورد میمونم چی بگم میرم سر اصل مطلب :|
    آری خدایش بیامرزد
    چه قدر با مقدمه دادین خبر رو اَصَن ناراحت نشدن :|
    گویم که:
    ناراحت که فک نکنم شده باشن اما تلفن رو قط کردن به نظرتون ناراحت شدن ؟؟!!:|
    به نظرت خودت اونور خط بودی وقتی اینجوری بهت میگفتن وایمیستادی ادامه میدادی صحبتُ :دی :دی
    بدبختو یه سکته ناقص دادی ول کردی !! :))))
    گویم که:
    خدا نکنه من اون ور خطی باشم :)
    حالا تازه یخواستم حال بچه هاشم بپرسم : دی
    میخوای یعنی کامل کنم سکته رو باشه برم ببینم چیکار میتونم بکنم :)))

    میگم اسرا ... پست اصغر رو یادته...حالا خوب شد به همون لطافتی که تو کامنتت گفتی نگفتی وگرنه‎:D

    ببین اسرا من هنوز بهت امید دارم... تو میتونی بهتر شی...باشه امتحانام تموم شه خودم برات یه دوره آموزشی میزارم:)))

    *بعدشم یادم نمیاد دقیقا کدوم غیبتو میگی تو کدوم وبلاگ آخه من ازت زیاد غیبت میکنم‎^_~‎



    خدا رحمتشون کنه!

    گویم که:
    اره بق بقو یه لحظه اون پست اصغر یادم افتاد :)))
    خواستم همون لطافتو به کار ببرم ها گفتم زیادی لطیف نباشه خوبه : دی
    یعنی ازم نا امید نشدی
    باشه بزا امتحانای منم تموم شه یه شاگرد خوبی میشم برات همش برپا برجا میدم برات
    غیبت اسرا  رو کردن جزو گناهان کبیره است : دی
    همون که با گندمی پشت سرم میحرفین رو میگم :|
    من مگه از جونم سیر شدم بدزدمت؟؟!!! :/
    گویم که:
    نه تو عاشق منی من میدونم میترسم منو بدزدی:)))
    فقط کم مونده آخرش با صدای بلند میگفتی:
    یوهاهاهاهاع
    گویم که:
    نه دیگه جن نیستم که :|
    خدا رحمتشون کنه
    یه کم رو خودت کار کن نزدیک بود خدای نکرده اونارم به کشتن بدی
    سالم الان؟ :)
    گویم که:
    بله خدایش بیامرزد :)
    چطوری کار کنم یعنی بگم تو بهتر از این میتونی خبر مرگ بدی:|
    اره سلام داره برات : دی

    دور از جونِ جِن 
    گویم که:
    بله دوراز جون جن که فرشته ایم : دی
    خدارحمتش کنه
    میرفتی خونه طرف یا یه بار دیگه زنگ میزدی اونم به سکته نداده باشی اونجوری فط شد گوشی:دی
    گویم که:
    یعنی دفعه بعد به طوری عمل کنم سکته رو کامل بره ؟؟!!:|
    کلی خبر فوت دادن خیلی سخته.
    ولی دیگه تو هم باید کمی مقدمه چینی میکردی خب
    گویم که:
    بلد نیستم مقدمه چینی اونم چه برسه به خبر مرگ که اصلا هنگ میکنم چی بگم یه راست میرمسر اصل مطلب:|
    خوبی اسرا؟
    :)
    گویم که:
    خوبم دوست جان :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">