دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

به یک نفر که به جی آی اس تسلط کامل داشته باشد ( ناقص هم بود، بود ) نیازمندیم

با تشکر روابط عمومی هیچی نمیدونم :|


+ فک کنم این هم مثل اس پی اس بشه و همه از حجم دانششون هجوم بیارن :|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۹)

سلام
خواستم بگم من بلد نیستم! رو من حساب نکن :)
گویم که:
علیکم السلام :)
تو هم رفتی درس خوندی آخه من از کجا پول بیارم خونه درس کنم تو مهندسش بشی:|
  • محسن رحمانی
  • ای که گفتی یعنی چی ؟

    نمیدونم

    گویم که:
    یعنی سالاد اولویه : دی
    شمام که آقای همچی نمیدونم شدین :)))

    جی؟آی؟اس؟! O_o [ترجیحا با لفظ جناب خان خوانده شود]
    فک نکنم تا حالا شنیده باشم ....
    گویم که:
    خب بشنونید دیگه
    ترجیح دادم با لفظ جناب خوانی نخونم : دی
    هجوم درسته... حجوم غلطه.
    گویم که:
    خودم به شخصه سفارش میکنم که دبیرت کنن
     چقده غلط میگیری آخه
    دیدم ها قیافش خوشگل نیس: دی

    بازیه؟ مثه جی تی آی؟ :)))))))) سلام سلاااام :)))) 
    گویم که:
    :|
    :|
    گویم که:
    :|
    No
    No
    No
    گویم که:
    :|
    اینی که میگی چی هس اصن -__-
    گویم که:
    :|
    جی ای اس واسه جغرافیا و ... باید باشه اره؟ 
    نمیدونم
    گویم که:
    :|||||
  • مهراد فروتن
  • ببخشید ولی، تیتر غلطه، وقتی تیتر می زنید اطلاعیه یعنی یه خبری، مطلب مهمی چیزی می خواهید بگید.
    پیشنهاد می دم تیتر رو به " یه سوال " تغییر بدید 
    باز هم عذر می خوام 
    گویم که:
    عذر خواهی برای ؟؟چی ماجرا ها داره این عنوان برا همین :)
  • مهراد فروتن
  • کل چیزی که از GIS می دونم اینه که مربوط به علم جغرافیاست. یه سازمان بین المللی که اطلاعات جغرافیایی رو ثبت می کنه اگر اشتباه نکنم همین!
    که حتما این رو خودتون می دونستید :(
    گویم که:
    اوهوم :)
    من نمیگم ببینم کیا بلدن.. :|
    گویم که:
    :|
    میگم اسرا آبو چقد شبیه ساناز وبلاگ منه :))
    گویم که:
    یعنی آبو سانازه وای خدا مردم از خنده :))))))))))))
    اسرا هم اسرا های قدیم ... حداقل یلدا هارو تبریک میگفتن :/

    خلاصه تبریک که نگفتی اما من بهت تبریک میگم اسرا ... یلدات مبارک :))
    +میگم اسرا یه استراحتی ، جایزه ای چیزی از نوع اینترنت به خودت بده ...خوبه ها :دی
    بزا تاریخم ذکر کنم از آنجایی که اینجا کامنتا دهه به دهه تایید میشه ;)
    94/09/30 .... ساعت 11:47
    ++ در ضمن خودم میدونم کامنتا خودشون تاریخ و ساعت رو ثبت میکنن...خواستم خودمم ثبت کنم :دی
    گویم که:
    :|
  • محسن رحمانی
  • پیدا کردید کسی رو که به جی آی اس مسلط باشه؟
    گویم که:
    نه متاسفانه :(
  • محسن رحمانی
  • یلدا مبارک

    زمستونتون پراز شادی وپربرکت.

    گویم که:
    سلام بر شمام مبارک :)

    دلم تنگیده برات دوس جون....

    زودی امتحاناتو تموم کن دیگه!!!!!! :/ 

    گویم که:
    تموم کردم دیگه :|
  • ماه بانو
  • سلام علیکم
    متاسفانه منم هیچی بلد نبیدم...
    شرمنده 
    گویم که:
    سلام
    دشمنت شرمنده :)
    ^____^
    0___o
    o____*
    *____*
    Q____Q
    گویم که:
    هوم چیه خودت دوستاتو آوردی ؟؟:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">