دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

سلام


چند توضیح با ربط و بی ربط

- از همه دوستان چه اونایی که در نبودم از مرده و زنده بودنم اطلاع کسب کردن و چه اونایی که کلا  پشت گوششونم نگا نکردن ممنونم و امیداورم همیشه شاد و سلامت باشن

- امتحانا خوب بود ولی دوتای آخری اصلا افتضاح حرفشم نزنم خوبه البته به خاطر مشکلی که پیش اومد نتونستم بخونم خدارو شکر که تا قسمتی رفع شده ولی باز نگرانم :(

- و این که من اهل درس خوندن نبودم اونارم به خاطر این که وقتی گفتم درس میخونم باورشون نشد برا رو کم کنی خوندم :(

- سعی کنین به کسی هم قول ندین در هیچ موردی وقتی یه دانشجو تا 4 نصف شب بیدار نمونه که دانشجو نیس :|

- موقع درس خوندن این مورچه رو دیوارم با آدم حرف میزنه :|

- نمیدونم چرا به بعضی وبلاگا میری همش از مرگ و تنهایی و این چیزا حرف میزنن :| میخوام بگم بابا دنیای واقعی به قدر کافی داره لهمون میکنه دیگه و میخواین بمیرین چرا اینقده همش مینویسین اعصاب خورد میکنین ... آخرش خودتون یه روز میمیرین بس سر ما رو نخورین :|

- و این که من همه رو به مخفی دنبال میکنم دلیلشم بخواین نمیدونم خودم شاید مرضی چیزی داشته باشم :|

- لینک کردن هم برام سخت ترین کار دنیاس یعنی یادم میره  مقصود رفت آمد به وب هاس که انجام میشه پس گله نکنین :|

- رعایت ادب هم الزامیست ... ادب رو با شوخی و کل کل اشتباه نکیرین :|... البته همه دوستای من با ادب و با جنبه هستن :)... جهت احتیاط گفتم:|

- خدا سایه پدر مادر ها رو تا سال های سال  سایه سرمون کنه انشالله :)


+ فعلا همینا اگه چیزی اضافه نکنم :)



  • asra ツ..

نظرات  (۲۰)

چه عجب اومدین ؟؟
گویم که:
:)
خب دیگه ما آدمای وبلاگی هستیم هر جا بریم بر میگردیم...
افتزاح... افتضاح... لحمون... لهمون... بس... پس.
گویم که:
آبو بزار از راه برسم بعد..... زودی تایپ کردم رفتم متوجه نشدم عه

حالا بعدا میام درس میکنم الان کار دارم : دی
ببخشید... یادم رفته بود... سلام :)
گویم که:
نه سلام نمیدادی به جرمات اضافه میشد :|

سلام
خیلی هم خوب! :)
گویم که:
سلام
ممنون:)
  • مهرناز .ج
  • اولا که خوش آمد می گم بابت بازگشت قهرمانانه ات
    و دوم اینکه قشنگ معلومه امتحانا بهت فشار اورده :|
    عزیزم چرا اوج می گیری ! بخدا همه فهمیدیم :)
    گویم که:
    اولا ممنون از شوما
    و دم اینکه مردم بابا :((
    والا اوج نگرفتم دارم به هسته میرسم ها یه دقتی بکنی بد نیس:|
    بوگو بوخدا همه فهمیدین تا دیگه نگم.... بوگو:|
    چه خشن :-S من ترسیدم :-S
    گویم که:
    بترس خواهرم بترس: دی
    والا به خدا.  همش داستان مینویسن و یکی رو توش میکُشن. یا اصن کلا از همون اول طرفو میکشن و بعد واسه جسدش داستان میگن. شورشو در اوردن.  مسخره ها. 
    راستی،
     تو درساتون درس عِملاع ندارین؟
    افتزاح و لِح و ...
    سقف ترَک برداشت بِخدا
    گویم که:
    حالا تو خودتو قاطی این ماجرا ها نکن :|
    داریم ها اما هنوز تدریس نشده :|
    خودت یه سر به وبلاگت بزن ببین که منبع املایی فقط به روت نمیارم :|
    خونه ما سقف نداره تو دریا زندگی میکنیم :|
    تو مطمئنی ده سالته ؟؟:|
    یه لیوا اب بخور؛ خسته شدی این همه تند تند نوشتی :))
    گویم که:
    ها والا....
    خسته شدم :|
    یه خسته نباشیدم بگیم به خودمون:|
    خخخخخخ :)
    گویم که:
    چچچچچچ:)
    یه سواله مهم :)) چرا وختی با آبو حرف میزنی از اون شکلک خوشگلا استفاده میکنی ولی واسه من نه؟! -___- منم از اون شکلک خوشگلا میخوام -___-
    گویم که:
    حسودی نکن خواهری گلم بیا اینم برا تو
    فقط برام دعا کن خیلی :)
    سلام اسرا مشتاق پست :)
    گویم که:
    سلام دخترم ما نیز مشتاق خنده های تو :)
  • پلاک هفت
  • O_o
    میگم، خوبی..؟ :|
    گویم که:
    :)

    سلاااام .... اصن بدون تو بیان سوت کور بود!!!!!! 

    بسکه ماشاءالله سر و صدا داری!!!! :))) 

    گویم که:
    یعنی من نبودم بیان سوت و کور بود
    سررو صدا منظور شورش هامه :|
    والا گروهم که شل و پل شده :|
  • صآب خونـِ
  • سلام 
    دوست داشتید دنبالمون کنید بعد بگید ما هم دنبالتون کنیم :)

    گویم که:
    :)
    مرسییییی [آیکون خیلی ذوق]
    چشم من که همیشه دعا میکنم شوما لبخند تلخ نزن من سفارشتو ویژه پیشه خدا میکنم :)
    مواظبه خودتم باش خیلی زیاد :))
    در جریانی که من ی آبجی اسرا بیشتر ندارم ی تاره مو از سرش کم شه من میدونم و تو ها :)) خلاصه مواظبه خواهرم باش :)
    تو قول بده حالت زود خوب شه منم واست ی عالمه دعا کنم  :-*
    گویم که:
    .
    چشم من لبخند تلخ نمی زنم زندگیه که داره لبخندم تلخ میکنه میترسم این بار اینقده تلخ کنه که اشکمم در یاد :(
    حالا قول نمیدم اما سعیمو میکنم مواظبش باشم :))
    تو دعا کن حال منم خوب میشه :)
  • چنگیز سیبیل
  • خسته نباش پهلوان :)
    گویم که:
    ممنون چنگیز :)
    http://uupload.ir/files/9kev_11232485_1597712237180368_1058410791_n.jpg
    نیگا من اسبه به این باشعوری :))) تو دلت میاد حالت زود خوب نشه؟
    من دعا کنم حاله توام خوب میشه؟ 0_o
    حالت که خوب میشه...زووووود خوب شه :))
    من اگه ریاضیمو شنبه بد بدم تقصیره توئه :l 
    :))))))
    گویم که:
    نه والا
    رویا باز نخندون برو سر درس و مشقت ریاضی کم شی قول نمیدم که کلتو نکنم برو :|
    تو فقط جرات داری ریاضیتو بد بده ببین چی میشه:|

  • محسن رحمانی
  • گمونم باید به فکر کامیون باشی :دی
    گویم که:
    کامیونم فک نکنم بکشه :(
    آخجوووون تونستم بخندونمت :)))))
    گویم که:
    تا منم گریتو در نیاوردم برو سر درست :|
    میخوام برما ولی دلم راضی نمیشه :(
    اسرا حوصله نداشته باشه ناراحتم باشه مشکلم داشته باشه بعد من تنهاش بذارم؟
    نمیشه که
    هم حواسم به تو هس هم ریاضی میخونم :))
    گویم که:
    برو ریاضیتو بخون نمرت کم شه من میدونم و تو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">