دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یه چند وقت پیش یه اتفاقی افتاد که دیگه از دست دنیا کُفری شده بودم .... اعصابم هم که دیگه ماشاالله نیازی به گفتن نیس

همه اینا موند و موند تا این که دیگه به حد انفجار رسید ... و من همه این کاسه کوزه ها رو سر یه نفر شکستم هر چند از دستش دلخور بودم اما!!!

اما ... باز دلیل نمیشد که سر اون بنده خدا بشکنم ...عصبانیتم از دنیا و این که چقدر به کاممون شیرینه  رو سر اون بنده خدا بزنم داغون کنم :(

خیلی ناراحتش کردم الان چیکار کنم !!!...هر چند بعدش گفتم ببخشید اما همچنان ناراحته :(((

نمیدونم چرا این کارو کردم وقتی عصبانی میشم وقتی که عصبانیته به حد انفجار میرسه هر کی که در دسترس باشه میشه محل برخورد این موشک عصبانیت :(

چیکار کنم آخه اصلا دوس ندارم  که کسی از دستم ناراحت باشه :(((



+گلایه ها عیبی ندارد ... کنایه هاست که ویران میکند آدمی رو

+ کنایه نزدم گلایه کردم :(

  • asra ツ..

نظرات  (۲۱)

تخریبش کردی دیگه :|
گویم که:
:(((( مثلا اینارو گفتم یه راهکاری بدین
حالا خوبه شما جا اون نیستین چون این کار همیشگی منه که دسترس تر از اون پیدا نمیکنم فک کنم شما جا اون بودین اعدامم کرده بودین :|
:(

  • محسن رحمانی
  • آخه این کار بوده تو کردی؟
    آدم وقتی عصبانیه نه تصمیمی باید بگیره نه کاری اتجام بده.برو بیشتر
    عذر خواهی کن واز دلش بیرون بیار.
    گویم که:
    میدونم چیکار کنم باید به یکی گلایه میکردم یه بهانه پیدا میکردم :(
    نمی تونم روم نمیشه دیگه :(
    اگه نزدیکه بهتون یه کاری کنین که خوشحال بشه ... ولی خب دیگه به فرد مذکور زخم زدین .. :(
    گویم که:
    نمی تونم دیگه بهش بگم ببخشید چون هر وقت عصبانی میشم تنها فرد در دسترس هستش هی عصبانی میشم براش :((
    نگین بابا زخم چیه خدا نکنه فقط یکم عصبانی بودم ناراحنش کردم گلایه کردم همین :(
    حس خیلی بدی داره :/
    امیدوارم درست شه زود

    یاد خودم افتادم که همه عصبانیتشونو رو سرمن خوش ببخت خالی میکنن:|
    گویم که:
    بد میگی تموم میشه ها شملیا اصلا چی بگم آخه :(
    منم امیدوارم درشه زود چون دل و دماغ ندارم ناراحتی این از یه طرف گرفتاری این چند روزم هم از یه طرف :(
  • محــــــ ـــــــمد
  • سلام..

    دل که رنجید از کسی، خورسند کردن مشکل است..
    شیشه ی بشکسته را، پیوند کردن مشکل است..

    کوه را با آن بزرگی میتوان هموار کرد..
    حرف ناهموار را، هموار کردن مشکل است..

    میگن وقتی از گناه پیش خدا توبه میکنی، باید پشیمونی خودت رو به خدا نشون بدی با نرفتن به سمت اون گناه و یا کمتر رفتن..

    تو رفتار روزانمونم همینه انگاری.. اگر کسی به واسطه ی یه کاری از دستت ناراحت شد، سعی کن اون برخوردت رو جبران کنی با رفتار بهتر.. یا مثلا هدیه دادن تو یه زمان مشخصی.. :)


    گویم که:
    سلام....
    بله حق با  شماست اما من قصدم رنجوندن نبود نمیدونم چی شد :(
    من دیگه روم نمیشه باهاش حرف بزنم چه برسه کادوبگیرم تازه اونم فک نکنم دیگه منو ببخشه :(
  • محسن رحمانی
  • عه روت شد باهاش برخورد بد کنی روت نمیشه بری عذر خواهی؟:دی

    زود تادیر نشده برو عذر خواهی .

    گویم که:
    عه رو نمیخواس که عصبانی بودم دنبال یکی میگشتم برا دعوا :|
    بعدش فوری گفتم ببخشید اما ....
    دیگه روم نمیشه کلا گند زدم اونم خیلی:(
  • محــــــ ـــــــمد
  • نه اینطوری فکر نکنین..
    من کمتر آدمی رو دیدم با معذرت خواهی و برخورد خوب، دلش نرم نشه..

    یادمه چند وقت پیشا با یه فردی تو محل کارم، یه برخورد به شدت بدی داشتم، تا 2 روز هم شاید به زور سلام میکردم، پیش خودم فکر میکردم دیگه اون از دست من ناراحته و تموم شد رفت.. نمیشه و قبول نمیکنه و..

    اما خلاصه 1-2 روز بعدش رفتم پیشش و گفتم فلانی شرمنده من حواسم واقعا نبود و برخوردم از قصد نبود.. ناراحتیم بابت چیز دیگه ای بود و ببخشید و خنده و.. :) و اون فرد هم اولش یه مقدار سنگین بود ولی 10 دقیقه گذشت و همه چیز عادی شد..

    شما هم اگر شد، ازش یه معضرت خواهی کنید و بگید شرایطتتون بد بوده اون موقع و خنده و این حرفا :)


    گویم که:
    اخه بار اولم نیس هر بار عصبانی باشم دم دس ترین فرده که عصبانیتمو سر اون خالی میکنم شاید هر چند گفتم ببخشید اما اگه بازم بگم میبخشه مسله اینه دیگه روم نمیشه :(
  • محسن رحمانی
  • امروز کلا زدی تو فاز غمگین ؟بابا یکم شاد باش یه دسته گل

    بگیر ببر براش عذر خواهی تمام خواهر .

    گویم که:
    وقتی یکی از دستم ناراحت باشه نمی تونم خوشحال باشم :(
    روم نمیشه عذر خواهی کنم:|
    خو دنباله یکی میگشتی واسه دعوا..من مرده بودم سره اون بنده خدا خالی کردی؟!  :| حالا غصه نخور حقش بوده :)) میدونی من کلا راهکارام تکه :)) بیشتر از این نمیتونم فسفر بسوزونم :)) شرمنده :|
    گویم که:
    با تو دعوا کنم ؟؟!! برو بابا تو همش میخندونی که :|
    حقش که بوده اما یکم بیشتر از حقش شد :(
    فسفرت تو حلقت با اون راه اکارت دیونه :)))
    از این به بعد هر وقت عصبانی شدی می تونی سر من خالی کنی... خیلی هم خوشحال میشم :)
    + کاسه کوسه نه... کاسه کوزه :)
    گویم که:
    وا تا حالا سه نفر داوطلب شدن وقتی عصبانی شدم برم برا دعوا:))
    آبو من عصبانی میشم به مورچه روی دیوارم گیر میدم ها اون وقت فک کن بیام با تو دعوا کنم :|اونم چی منم که آبوی تو اون وقت دیگه ....:|
    الان میبینی من ناراحتم دیگه غلط املایی رو نمیشد بی خیال شی

    درکت میکنم خواهری، گاهی آدم کاری میکنه که خودشم باورش نمیشه، اما تنها راه همون عذرخواهی کردنه ... خجالت رو بذار کنار ، باید پای کاری که کردی وایسی و به خاطر حفظ غرورت شونه خالی نکنی. 


    گویم که:
    گندمی نگو بلافاصله بعدش پشیمون شدم :( و ازش معذرت خواستم اما :(((
    خجالت نمیکشم روم نمیشه آخه وقتی عصبانی شدم هیچی نگفت هیچی:(((((کاش یه چی میگفت :(
  • خانم انار
  • وقتی کنایه نزده باشی و معذرت خواهی هم کرده باشی دیگه طرف داره طاقچه بالا می زاره!
    گویم که:
    نه نار بانو کنایه نزدم  اما همچنان دلخوره :(((((((((
    طاقچه بالا رو خوب اومدی یه لحظه تصور کردم کلی خندیدم :)))
  • مهراد فروتن
  • درست می شه 
    ان شاء الله 
    گویم که:
    :(((
  • بیست و دو
  • سعی کن روابطتتو بهتر کنیو بیشتر محبت کنی زمان خودش همه چیزو حل میکنه و فراموش میکنه
    گویم که:
    دیروز سعی کردم نشد :(
  • مهرناز .ج
  • بدترین حس دنیاست
    بزار یه چندوقت بگذره یکم آروم تر شه
    بعد از دلش درار
    گویم که:
    اوهوم موافقم بدترین حس دنیاس تازه اون پشیمونیشم که چی بگم :(
    چند روز گذشته رفتم از دلش در بیارم اما باز دلخوره :((
    + چـ ه عَجَبــــــــ
    گویم که:
    دیگه دیگه :)
    من فک میکنم نه اینکه نخواد ببخشه، دلش شکسته فقط... به نظر منم بهتره بذاری یه چند روزی بگذره 
    گویم که:
    نگو گندمی خدا نکنه دلش شکسته باشه :(
    چند روز گذشت رفتم بازم ازش معذرت خواهی کردم بازم هیچی نمیگه نمیدونم چیکار کنم :(
    اسرا میگم به روش پروگرانه ازش بخواه ببخشتت :)))
    بهش بگو نیگا یکمش که تقصیره خودت بوده،یکم دیگه شم دیگه اشتباهی شد. :|
    میخوای ببخش نمیخوایم نبخش و زندگی بدون اسرا رو تحمل کن :))))))
    بعد فرداش با ی جعبه شیرینی خونتونه :))))))
    قوربونه راهکارام برم :)))
    گویم که:
    دیگه دارم به همین فکر میکنم رویا :)))
    نه میرم میگم ببخشید ها اما تقصیر تو بود :)))))))))
    دنیا بدون اسرا کلا نابوده :|
    راهکارت تو حلقت:|
    معلومه که دنیا بدونه اسرا نابوده...
    ینی میگی من آبجی نداشته باشم؟
    تو ی بار دیگه این حرفو بزن من میدونم و تو و تو :l [آیکون عصبانی]
    گویم که:
    هعی نگو رویا الان خودم نابودم همش خندهای الکی اما اصلا دلو دماغ ندارم :(
    من نمیگم ولی داری بی آبجی میشی:(
    بیا تو منو بکش این طوری بهتره ها :((
    اسرا جونم؟! همین الان داره بارون میاد تو حیاط بودم داشتم واست دعا میکردم :)
    اسرا جونم مشکل هست :) همیشه هست،تو که خودت کلی از اینطور چیزا به من یاد دادی که آخه خواهر خوشگلم :) نمیدونم شایدم اگه من جای تو بودم حالم از الانه تو بدتر بود :) من مثه تو صبور نیستم :) 
    نه من الان به تو چی بگم؟! [ عصبیم از دستت] 
    دلت میاد من بی آبجی شم؟! 
    این حرفا چیه میزنی؟! تو که هنو تازه سنت کمه مشکلاتتم کمه...
    دو روز دیگه سنت بیشتر شد مشکلاتت بیشتر شد لابد میخوای خود کشی کنی :| 

    گویم که:
    اینجام داره بارون میاد رویا فقط تو دعا کن خدام خیلی داره بهم حال میده کلا :)
    رویا دیگه نمی دونم چی بگم ...حالم خوب شه برات جبران میکنم باز داری منو با حرفات میخندونی تو نبودی کی منو میخندون هان :))
    نه دیگه ما آبجی هم هستیم بس نمیشه بی هم بشیم :) لبخنده تلخ نبودا دعوام نکنی :))
    نه دیگه خود کشی نمیکنم اگه از خنده های تو نمیرم :)))
    خیلی خوبی رویا اصلا یدونه ای :))
    اینم بگم که آمارتو دارم تو وب چنگیز بودی :| فقط وای به حالت که نمرت کمشه :|
    من به این نتیجه رسیدم مهم نیس چی بنویسم تو کلا هر وخ ببینی من کامنت گذاشتم اول میخندی بعد کامنتمو میخونی :)))
    اسرا به جونه این پسر سومیم که تو شیکممه جدی ترین کامنت عمرمو دادما :)))) منم عاشقه اینم که تو رو بخندونمت :)) مخصوصا اگه حالت خوب نباشه :))
    چون به صورته نکته ذکر کردی لبخند تلخ نبوده کاریت ندارم :)))

    شومام یدونه ای خواهر خوشگلم :)
    خو تاریخ کانتم نیگا میکردی :l واسه پنجشنبس :l الان که کامنت نذاشتم که :l
    بعدشم این همه رویا اصن اون من نبودم تکذیب میکنم :))))))))

    گویم که:
    من ؟؟!!
    به جون همون پسر یدونه مونده به آخری منم اصلا با این کامنت جدید نابود شدم :)))
    آره لبخند تلخ نبود
    رویا ببین تکذیب نکن من کاملا با لحن حرف زدنت آشنام اصلا هم تکذیب نکن :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">