دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

سن بو مهتاب گئجه سـی سیره چیخان بیر سرو اول

اذن وئر من ده دالونـــــــجا سورونـــــوب ســـایه گلیم


+باغبان اولمسا گولر سولار :)

  • asra ツ..

نظرات  (۲۲)

  • مهرناز .ج
  • ترجمه‌ لطفا :)
    گویم که:
    یه چی تو این مایه ها
    وقتی تو شب مهتابی برا گردش میری بیرون
    اجازه بده منم دنبالت بیام درست مثل یک سایه
    البته نتونستم درس معنیش کنم ها اما به ترکی خیلی باحاله

    این + هم یه چی که خودم نوشتم بس نیازی به ترجمه نداره :)))
    :|
    زیرنویس لدفن
    گویم که:
    رجوع شود به کامنت مهرناز
    اجازه نمیدم اصرار نکن :)
    گویم که:
    میگم ها سقفتون ترک برداشته یه نگا بندازه  دخترم :|
    گدمه ترسا بالاسی منده سنه دایه گلیم/ال قاتاندا سنه مشاطه تماشایه گلیم
    :|
    گویم که:
    :)))))
    دیگه اینجاهاشو من قیچی کردم چون این قسمتش لازم بود :|
    :|
    گویم که:
    هوم؟؟:|
    الله سنن راضی اُستو
    گویم که:
    منظورتون اوسونه دیگه : دی
    یاشیاسیز سیزی
    وای دده ترکی  :|
    گویم که:
    یو به!!! نیه گوخدین به ترکی میه گوخمالیدی هن؟؟
    هن ننه ترکم :|
  • شیکسون (^_^)
  • ولی انصافا بیت اولشم انتیقه بیرشیدی...
    "اَل قاتاندا سنه مَشاطه تماشایه گلیم"...نه دییب!؟ به دیبب! :دی
    گویم که:
    دا دیب دا سنن ایشن اولماسین :|
    سن اوز ایشین ده اول : دی
    بهله به پست و کامنت ها مینگرم و قیافه ام اینگونه تر میشود 0__o
    خانوم اجازه؟میشه از ما لغت بپرسین؟اینا خیلی سختن هنو درسمون نرسیده :))))
    گویم که:
    تو که قیافت همیشه انگونه است : دی
    اول بگو ریاضی گند زدی یا نه ؟؟!!
    تو رو جدتون فارسی حرف بزنین من دارم خفه میشم ای خدااااا برس به دادم اینا همشون ترکن 

    باخ بی گوسن؟
    گویم که:
    ترکی دیلی کیمین ایسدکلی دیل اولماز :)
    شما تو ایران زندگی نمی کنین نمی دونین که اکثرا ترک هستن ؟؟!!
    خب شما تورو به جدتون ترکی بحرفین دیگه :|
    ترک بودن چه ایرادی داره که دارین خفه میشین من به ترک بودنم افتخار میکنم و میگم که من تـــــــــــــــــــــــــــُـــــــــــــــــــــــــــــــــــرکَم
    چی رو دارم میبینم ؟؟
    خودتونم ترکی میحرفین ها از ما گفتن :|
    ای بابا من خودم ترکم دای :|
    انگاری دعواس آره :)
    این شعر استاد شهریار رو خیلی دوس دارم خیلی وهم چنی اون حیدر بابا رو خیلی میخونم 

    بابا من شوخی کردم مسلمون منظورم این بود که هیچی دیگه :)
    گویم که:
    به ترکی نیه دیرسن فارسی دانیشن هن؟؟!!
    نه دعوا واس چی؟؟
    استاد شهریار شعراس یدونس دیگه :)
    باشه بچه مسلمون :)))
  • ماه بانو
  • من زیر نویس نمیخوام فهمیدمم:)
    چوخ دا گشه؛)
    گویم که:
    یاشا سنی:)
    سَن یاتیب جَنَتی رویاده گورَنده گِئجَه لَر
    من دَه جنته گوش اولارام کی او رویای گلیم.

    + یاشاسین تُرک گیزی ;)
    گویم که:
    سنی ده یاشا :)
    میگم ها تو نیستی نکنه یه وقت رفته باشی ماشین باباتو کش بری یام شاید استادت زده له شدی:|
    خوب نبود :( تقصیره رضاس به من چه ی فصلو بهم یاد داد همه سوالاشو درس نوشتم ولی اون یکی فصل و شک دارم :(
    اسرا بیخیاله ریاضی :l فردا تارییییییییییییخ دارم :l 
    تارییییییخ میفهمی؟ :l من به کدامین دردم بمیرم؟
    بعدشم در جریان هستی من باهات قهرم؟
    فقط مدل قهرم فرق داره ولی قهرم
    :l
    گویم که:
    باید دادشتو به بدترین نهو بکشیم بچه .....:دی
    نمیشه ببین رویا ریاضی کم بگیری ها من میدونمو تو
    عه تاریخ نگو در هر حال من نمیدونم من ازت نمره خوب میخوام همینو بس:|
    نه تورو خدا تو دیگه قهر نکن حالا بزار بعدا یه قهر مفصل میکنیم الان نه :(((
    آره آره بکشیمش :دی
    تو اسمه تاریخ میاد یه جوری میشی :| من باید بخونم :|
    توام کلا توقعت بالاس :| 
    یکم قانع باش عزیزکم :|
    من نمیتونم خواسته های تو رو برآورده کنم :|
    هنو درس هفتم:))))))) دوازده درسه :))))))))
    من میتونم :))))
    چون من کلا بچه حرف گوش کنیم باعشه :دی 
    ولی میدونی دیگه یادم نمیره ها :|
    گویم که:
    اخه به من چه کورش امد هخامنش رف آخه :|
    حالا قانعم که میگم دیگه تو اون روی قانع نبودنمو ندیدی : دی
    تو نتونی منمیتونم موهاتو یه کاریش بکنم :دی
    وسط امتحان تاریخ منو یادت بنداز قشنگ بزن تو دهن کورش و هفت جد آبادش:))))))))
    نه دیگه قوربون دستت من خودم به اندازه کافی میکنم موهامو :l
    قوربونه روی قانعت برم من :l
    فقط دعا کن مراقبمون خوب باشه تقلب بشه کرد :)))
    فقط دعاش از لحاظ شرعی مشکل داره ولی تو دعا کن :)))
    گویم که:

    باشه من دعا میکنم برو به سلامت
    اسرا میگم این علی کامنت بالاییه من,منو کار داشته؟
    چی بهت گفت من فقط رویاشوفهمیدم :l اسرا بگو درباره من چی گف بهت؟ :)) دوبارم اسممو آورده :))))
    گویم که:
    دختر تو چته مشکوک نشو در مورد تو نگفته :))))
    مگه کسی جرات داره در مورد تو حرف بزنه هاااااااااااااان؟؟؟؟:|
    خب خب سلااام
    خوبی؟ :)
    عرضم به حضوره خواهرم تاریخ عالیییییی بود :))))
    ینی مراقبش عالی بوداااا :)))
    فامیلمونم بود تازه :)))
    اسرا ی چی میگم ی چی میشنویا اصن همه سوالارو با بچه ها چک کردیم :))))
    تا باشه از این مراقبا :)))
    گویم که:
    سلام هی بد نیستم تو خوبی؟؟
    عه دانش آموز که 15 نگیره دانش آموز نیس که عه برو بابا :|
    بگو عابرومونو بردی دیگه پیش فامیل حالا فامیل سرکوچه نبود که :)))))))))))))))
    من عالیم :)) توام خوبی داری خودتو لوس میکنی من میدونم دیگه :))
     :l  من هیچ حرفی ندارم فقط در حظوره وکیلم صوحبت میکنم :l
    آبروم که قشنگ رفت :)))))))
    روانیییییی :))))) نوچ اون نبود :))))
    گویم که:
    من خودمو لوس میکنم رویا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:|
    وکیلتم خودم میدونم چطور با تو موهاشو بکنم صب کن :|
    ببین با من رو راست باش بگو که اون بود بگو کاریت ندارم :)))))))))))))
    خو خوب باش دیگه :l بوخودا فسفرام تموم شد از بس بخاطرت سوزوندمشون :)))) بایدبرم فسفر فروشی :)))
    وکیلم مرده کچلم هس تازه :)))))))))))
    نوچ نبود بابا جان نبود :l
    گویم که:
    خوبم دیگه بیام چشاتو در بیارم بفهمی خوبم ای بابا کچلم کرد خوبم دخترم به جان سر کوچه ای خوبم : دی
    راس بگو فامیل اون نبود که اگه فامیل اون باشه بگو خمره بخرم :))))))))))))))

    چشامو در بیاری ؟0_o چه ترسناک :/
    :l نه اون نبود :l به چه زبونی بگم؟
    74776/*/***12vzxvbjhdb :))))
    این به زبونه عروس دریاییا بود :)))))
    گویم که:
    میگم ها فعلا عروس دریایی داداشته که ریاضی یادت نداده همینو بس:|
    حرفم نباشه :|
    من برم کار دارم تو هم برو یکم بخواب از امتحان اومدی برو دخترم برو عروس سر کوچه :))))))))
    باعشه مادرم برو به سلامت :))
    گویم که:
    قربانت ننه : دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">